Çok seviyorum ben Demirimi Doğu abisi..... sende kendi sevgilini sev benimki yemek yiyecek rahat bırak!!!
Doğu: Cenk gel Sevgilim.... patronun kesin emri var....
Cenk: Hayırdır Doğu? Emret patron.....
Doğu: seni çok sevicem..... daha da çok sevicem patrona yetişmem lazım....
Zevzeklikte Doğu gibi olun hakkını verin.... hadi yemeğinize pişman etmeyin adamı sohbet ettiğime....
Cenk: Doğu çocuktanda utanmıyorsun?
Eveyt Doğucum apim mende de utanmıyon ha....
Doğu: küçük patron sen çok fena bişeysin.... ben korkuyorum senden....
Koykma be kıyamam şana men.....
————————————————————————
Nedeyn? Nedeyn?
Çünkü ben babayım, ve benim dediğim olucak....
Yaaa büyük oyma kozunu oynuyoysun babişim....
O koz değil güzelim gerçek, hakikat!!!!
Azcık mini minnacık doyduyma be.... cimri baba!
Cimri cimri Doğu ben cimri miyim?
Doğu: Abimin ne cimriliğini gördün küçük patron? Bu biraz ayıp oldu sanki.....
Sayada küstüm dit sende babayla.... hihhh şakın uzağa ditmeyin şok kızarım....
Doğu çilekli ve çikolatalı birer top dondurma söyle mutfağa... biberona da ılık su....
Şakaaa kabuy mu etti oğuzum..... biytanem menim....
Ahh Ahh Demirim.... çok seviyorum seni.... yerkende memnun olursun umarım....
Doğu sen serbestsin koçum.... minik gel bakalım kucağıma....
Boynunu öpüp mis kokusunu içine çekti... kaşığa dondurma koyup ağzına attı ....
Mennn menimm doyduymamdı o ......
Aniden Oğuzalp miniğinin ağzını aralayıp dondurmayı onunla paylaştı....
İşi bitince mayışmış ve mutlu bir bebek ona bakıyordu....
Babasının kuralı ile yiye bilir benim miniğim... yoksa hasta oluyor.....
Demiy oluy yer yer şok güzel oluy böyle.....
Arsız miniğim benim.....
Tabağı öpüşerek yiyip bitirdiler.... ağzını ıslak mendille silince huysuzluk yaptı Demir....
Muck ohhh ohhh çok güzel benim Bebeğim....
Senin bu dondurma sevdan Gök'ten geliyor....oda elinden alıcaklar gibi hızla yer sonrada hasta olurdu....
Yaaaa onunlada benimle yediğin gibi mi yerdiniz donduymalayı?
İğğğ Gök'le öyle dondurma yediğimin hayali bile kötü meleğim... insan kardeşinin dilinden dondurma yer mi?
Yemez diymi? Sevgiyisinin dudaklayından yer memim gibi....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz
ChickLitYazar paralel evren bağımlısı.... Mafyanın başın olan ana karakter çocukluk arkadaşına verdiği sözden dolayı ölümünün şahibesini araştırmakla başlıyor Diğer ana karakter ise 19 yaşında ailesini kaybetmenin yaşattığı travma sonrasında 3-4 yaşına döne...