B.13

2.2K 104 148
                                    




Psikolojik tedavi görüyor... doktoru bu süreçte ageplayin onun iyileşmesi için gerekli olduğunu söyledi.....

Demirim de böyle iyi hissediyorum devam edicem dedi... götünden uydurup asabını bozma benim....

Şimdi gül oğlum korkuyor camda.....

Olcay:Onu alıcam duydunuz mu? Mafya olun olmayın onun yanı benim yanım...

O orospu kardeşinden korusaydın Gökü tek bırakmayıp sahip çıksaydın... şimdi içeri gir

Hiç birşey yok gibi yemeğini ye .... Demirim mutlu olsun okadar....

Gülümseyerek içeri girdiler....

Bu puştu araştır... bunun bir karın ağrısı var... yemek bitmeden öğren....

Doğu: derhal halletiyorum...

————————————————————————

Yemek sessiz ve gergin geçiyordu.... Oğuzalp eti değil Olcay denen herifi çiğniyordu...

Adam çok rahattı... ya fazla saftı ki hiç sanmıyordu... yada güvendiği bir yerler vardı...

Olcay: Dayıcım ben senin için geldim.... en geç 3 gün içinde birlikte dönmemiz gerekiyor...

Olcay:Oradaki işimden çok kısa süre için izin alabildim...

Sertçe çatal bıçağı tabağa bıraktı Oğuzalp....

Ben izah edemedim sanırım.... oğlum benimle burada kalıyor....!!!! Nokta!

Olcay:Buna o mu karar verse? Bir yabancının elinde oyuncak mı olucak? Yoksa....

Yoksa ne lan yoksa ne?

Demir ağzını açıcaktı ki Doğu gelip babasının kılağına bir şeyler söyledi....

Bebeğim Hale ablanla güzelce ye yemeğini 10 dakikaya geliyorum....

Tayam baba yerim......

Olcay:Hah.... sen eskiden daha akıllı bir çocuktun... ne yaptı bu adam sana böyle?

Dayı yıllardır yoksun .... neley yaşadım bilmiyorsun....

Hem men akıylı bir çocuğum... mesela senin o kadınla bir kaç ay önce göyüştüşünü biliyorum...

Olcay panikledi içtiği su boğazına kaçtı....

Gök seni seveydi, mende seviyom...

İstediğim yerde yaşayım, buna katılamazsın....

Olcay:Öylede bir karışırım ki... akli dengesizlik raporu çıkarttırmam 1 saatimi almaz...ki çıkarttım....

Olcay:Benimle geleceksin anlaşıldı mı?

Hayıy gelmiycek Demiy.... Demiy burda mutlu....

Olcay:Kes sesini de çık hazırlan polisle aldırtma bana kendini!

Bebeğim..... ağlama gel kucağıma....

Meni meni tehdit ediyo.... deli dedi bana pis bu adam... verme beni ona....

Şişşt oğlum.... ne dedim ben kimse alamaz seni....

Cebindeki kağıdı çıkarttı... masaya koydu....

Olcay:Bunlarla sike sike alırım.... şimdi çık hazırlan...

Seni geberticem bak bunu unutma....

SözHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin