|Kim Bu Baş Belası ?|

86 4 0
                                    

🎱


Gözlerimi açıp etraftaki yıkıma baktım .
Bu yaptığım iyi bir şey miydi yoksa şu ana dek yaptığım en saçma şey mi ?

24 yıldır sakladığım güçlerimi insanlık için açığa çıkarmıştım.
Pişman mıydım emin değilim , ama işlerin boka sarıp sarmayacağı konusunda şüphesizim.

Fbı'ların ellerimi kelepçeleyip kafama geçirdikleri torabayla yola çıkmış ve bilmediğim bir mekanda indirilmiştim.

Sorgu odasında kafamdaki torbayı çıkaran takım elbiseli iki adam aralarında fısıldaşıp bana döndü.
-Kimsin sen ?
+Ben Traise Fling , neredeyim ?

Elbette cevap vermediler. Garip bakışlarını bir süre daha üzerimde tutup odadan çıktılar.
Parmaklarımla oynadığım sırada içeri giren siyahi adamla bakışlarımı onun üzerinde tuttum.

-Ben Nick Fury
+Bende Traise , neredeyim ?
-Fbı üssünde , sorularıma yanıt verirsen seni gidebileceğin en güvenli yere götürebilirim.
+Peki sana neden güveneyim ?
İç çekerek konuştu
-Başka şansın var mı ?

Olumsuz anlamda başımı salladım.
Artık ne yıkılmış evim ne de aranan ben güvende değildim.
Ona güvenmekten başka şansım yoktu.

+Babam Fnies Fling ve annem Gwen Fling birer mutanttı. Yani babam portallar arası geçiş sağlarken annem de telekinezi yeteneği vardı.
Bende onların sayesinde dört elemente de hükmedebiliyorum.
-Peki güçlerini istediğin gibi kullanabiliyor musun ?
Dediğinde tekrar başımı olumsuz anlamda salladım
+Sadece fazla sinirlendiğimde veya üzüldüğümde ortaya çıkıyorlar.

Tabi adamın söylediklerime şaşırmaması beni benden alırken ikinci bir şok daha gelmişti
-Seninle Avengers kulesine gidiyoruz , yeni üye hoşgeldin.


Birlikte dediği kuleye gelmiştik.
Fazlasıyla ikonik yerleştirilmiş mekan baya şekil duruyordu.

Fury'nin yönlendirdiği odanın önüne geldiğimizde benim kapıda beklememi istemişti.

İçeridekilerden•

-O kız kim ve neler oluyor ? Diye sordu Natasha
+O yeni üyeniz.
-Ne dediğinin farkında mısın ? Diye yeltendi Tony ise
+Hem de hiç olmadığım kadar diye yanıtladı Fury
-O kız Paris yıkımına sebep olan kız değil mi ? Diye sordu Bruce camdan kafasını dikeltip kızı süzerek
+Evet o kız. Trais Fling , dört elemente de hükmedebilen tek canlı. Ona güçlerini iyi kullanması konusunda yardım edip aranıza alacaksınız
-Nasıl yani bu kızı eğitmemizi mi istiyorsun? Diye atıldı Clint
+Sadece eğitmenizi değil bu kızı en iyiniz yapmanızı istiyorum! diyen Fury , Trais'e seslendi.

Trais içeri girdiğinde ekip kızı ve adımlarını izlemeye başladı.
Sam ve Clint birbirlerine gülümseyerek sinsi bakışlar atıyor , Steve ve Natasha adımlarını takip ediyor , Bruce iyimserlik için hazırlanıyor , sabahtan beri hiç konuşmayan Bucky ise sadece kızı izliyordu.

Kız Fury'nin işret ettiği yere yani Steve'in karşısına oturdu.
Tüm herkese bir baş selamı verip başını öne eğdi.

-Ekip arkadaşlarınla tanış Trais , Natasha Romanoff , Steve Rogers , Tony Stark , Clint Barton , Sam Wilson ve Bucky Barnes.
İsimleri sıralayan Fury artık gitme vakti olduğunu söyleyerek kuleyi terk etti.

Kızın gözleri son söylenen kişiye yani Bucky'ye odaklandı.
Her ikisi de diğerinin gözlerini çekmesini bekliyordu.
Ancak bu bakışmayı Steve bozarak söze girdi.
-Tekrar hoşgeldin Trais dedi elini uzatarak.
Kız ise gülümsemesine karşılık verip elini uzattı.
+Sizlere teşekkür ederim.

Herkes önemli değil dercesine mırıltılar çıkardı , ufak sohbetin ardından ise Trais'e bir oda verdiler.
Gece yarısı olduğu için de herkes uyumaya koyuldu.

Hızla duşa giren Trais bir süre orada oyalandıktan sonra kendini yatağa attı.
Ancak susadığını hissederek üzerindeki havluyla mutfağa ilerledi.
Nasıl olsa herkesin uyuduğunu varsayarak rahat ilerleyen Trais mutfağa geldiğinde zaten dolu olduğunu biraz geç anlamıştı.

Işığı açar açmaz masada viski için Bucky ile karşılaşması bir olmuştu.
-Herkesin uyuduğunu sandım üzgünüm , sen rahatına bak dedi Trais hiç bir şey olmamış gibi suyunu içerken.

O su içerken Bucky'de ayaklanmış odasına doğru ilerlemeye başlamıştı ancak Trais'in yanından geçerken duraksayıp kulağına eğildi
-Güzel vücut bayan Trais diyip kıkırdarken Trais ise kızarmayı ihmat etmemişti.

Hızla odayı boylamış üzerini değişik kendini yatağa fırlatmıştı.
Ancak kafasına bir şey takılmıştı , Trais Bucky'yi neren hatırlıyordu ?

•••

AVENGERS'IN YENİ ÜYESİ |•TRAİSE FLİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin