•
Yeni bir görev için hazırlanıyorduk.
Bucky ve beni sorarsanız , o günün üzerinden üç gün geçmişti ve biz konuşmamaya , irtibat kurmamaya karar vermiştik.
Bu ne kadar canımı yaksa da kararına saygı duyuyor ve onu anlamaya çalışıyordum.
Hazırlandığım sırada kapım çaldı , 'gel' dedikten sonra ise içeri giren Tony'di
-Sana bir sürprizim var , gel
+PekalaBirlikte onun çalışma odasına girdiğimizde dolap açıldı ve içinden bir kostüm çıktı.
Kollarında ve bacaklarında mor detaylar olan siyah bir kostümdü .
-Bunu senin için tasarladım , bir okla vurulmadığın sürece diğer hiç bir şey işlemeyecek.
+Neden bir ok ?
-Çünkü kim ok kullanır ki ?dediğinde kıkırdadım.
+Harikasın Tony.dedim ona sarılırken.Odadan çıktı ve kostümü giymeye başladım.
Fazlasıyla dardı ama sıkmıyordu da , sanki tamamen vücudum için tasarlanmıştı.Odadan çıkıp ortak salona geçtim.
Girdiğimde herkes hazır bir şekilde bekliyordu.
Sam içtiği suyu fışkırtarak konuştu
-Aman tanrım , neden hep bol giydiğini şimdi anlıyorum.dedi gülümserken.Diğer herkes de şu an Sam kadar şaşkındı.
-Mükemmel.dedi Tony elimden tutup bir tur çevirirken.
+Tony ona bundan fazlasıyla yap , hep böyle görmek isteriz .dedi Clint kıkırdarken.
Natasha ise kafasına bir yastık atıp gülmesini susturdu.Bucky'e döndüğümde ise gözleri bir anlık beni buldu ve sonrasında ayaklandı
-Gidebiliriz.demesiyle herkes ayaklandı.Yola koyulduğumuzda Tony beni yanına almıştı.
Birlikte öndeydik , Bucky ile olanları biliyordu bu yüzden elinde geldiğince onu benden uzak tutuyordu.Mekana geldiğimizde Tony görev dağılımı yapmaya başladı.
-Ultron her yere bir sürü robot yollamış durumda , Paris bir kez daha işgal altında.
Sam , Natasha ve Bucky siz arkadan saldıranlar için tetiktesiniz.
Bruce ve Steve siz de önümüzden gelenler için tetiktesiniz.
Trais , Clint ve ben ise havadakilerle ilgileneceğiz.Herkes ayrıldığında havada saldırılar başlamıştı bile.
Her yerden saldıran robotları güçlerimle birbirlerine çarptırıp patlamalarına neden oluyordum.-Apartmanın tepesindeki portaldan geliyorlar.dedi Steve bağırırken.
Tony ise bana döndü
-Trais , koru beni.demesiyle önünden ve arkasından gelen robotların hepsini bir bir yok etmeye başladım.Tabi arkamı unutmuştum...
Arkamdan bir robotun beni bacağımdan tutmasıyla odağımı kaybetmiştim.
Diğer iki yanımdan da tutulunca neredeyse etkisiz hale gelmiştim.
Onlarla ilgilendiğim sırada ise Tony'nin başının dertte olduğuna emindim.Clint oklarından birini fırlattığı sırada robotların birinin beni önüne çekmesiyle ok bana isabet etmişti.
Acıyla inlediğimde ise her birinin odağı ben olmuştum.
Clint bir küfür savurup bana geldiği sırada saldırıya uğramıştı.Göğsüme isabet eden okla birlikte yere düşmeye başlamıştım.
Tony yükseldiği yerden hızla bana gelmeye başladı.
Önüne geçen okları bir bir yok ederken daha da fazla robot ona yüklenmeye başlamıştı.Hızla yere varmak üzereydim ki Bucky'nin hızla bana koştuğunu gördüm.
Robotlar onu durduramamıştı.
Beni tuttu ve kendine çekti
-İyisin , iyi olacaksın Trais , dayan.diyor bir yandan da yaramın derinliğine bakıyordu.
Steve ve diğerleri hızla bana geliyorlardı.
Tabi onlar yaklaşırken ben gözlerimi yavaşça kapamıştım.Yazardan
+Yardıma ihtiyacı var , ne yapacağız
-Siz burayla ilgilenip yardım çağırın , ben de Happy'le birlikte onu hastaneye götüreyim diyen Bucky'ye Tony bir bakış attı
+Geç kalabiliriz , ben onu götüreyim siz de burayı halledin.dediğinde Bucky'nin daha fazla aklına yatmış gibiydi.
+Peki , ona dikkat et olur mu ? Diyen Bucky'e Tony sinirli bir bakış attı
-Emin ol ona en dikkatli bakabilecek kişi benim zaten demesiyle hızla Trais'i aldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AVENGERS'IN YENİ ÜYESİ |•TRAİSE FLİNG
ChickLitGüçlerini kontrol etmekte zorlanan genç bir kız Traise Fling , onu Avengers ekibine dahil etmeye çalışan Nick Fury ile tanışır... ~ -Nasıl yani bu kızı eğitmemizi mi istiyorsun? +Sadece eğitmenizi değil bu kızı en iyiniz yapmanızı istiyorum!