|İlk Görev Günü|

49 2 0
                                    



2 ay sonra

Mükemmel uykumdan Jarvis'in kahvaltı uyarısıyla uyanmıştım
Hızlıca üzerime bir şeyler geçirip odadan çıktım.

Aşağıya indiğimde herkes zaten kahvaltı masasındaydı , her zamanki yerime yani Bucky'nin tam karşısına oturmuştum.
Herkes yemeklerini yerken ben oynamakla yetiniyordum.

Burada kaldığım süre zarfında herkesle aram harika denebilecek derecedeydi , Bucky hariç.
O bana karşı hep mesafeli ve soğuktu.

Hala düşüncelerle boğuşurken ayağımın masanın altından dürtülmesiyle kafamı kaldırdım.
Bucky bana bakıyor ve tabağımı işaret ediyordu.
Kafamı olumsuz anlamda salladıktan sonra müsaade isteyerek odadan çıktım.

Biraz vücuduma dikkat etmem gerektiğini düşünerek spor kıyafetler giyip koşu yapmaya çıktım.
Biraz yol kat etmiştim ki arkamda birini hissetmemle arkamı dönüp pozisyon aldım.
Neyseki gelen Steve'di.
-Eşlik etmek istedim , eğer sende istersen ?
+Sorman hata Rogers , durağa son varan yemek borçlu !diye bağırarak hızla koşmaya başladım.

Habersiz olmasına rağmen Steve bana yetişmişti bile.
Başa baş ilerlerken Steve bir atakla önüme geçmişti ki ayağımı burmak bahanesiyle inledim.
Varmak üzereyken sesimi duyan Steve hızla yanıma geldi ve beni yerden kaldırdı.
Ben ise yüzüme sinsi bir gülüş takındım ve
+Kaybettin Rogers diyerek ondan önce durağa vardım.
-Ama bu bir hile
+Görgü tanığı yoksa hile de yoktur Rogers
Dedim kahkahalar atarken.

Biraz daha koşunun ardından kuleye dönmüştük.
Bruce ve Tony aşağıda çalışıyor , Natasha ve Sam antrenman yapıyor , Bucky ise koltukta serilmiş uyuyordu.
Üzerimi değiştikten sonra bende karşı koltuğa geçip uzandım.
Yüzümü Bucky'ye dönerek yüzünü incelemeye koyuldum.

Bana neden bu kadar soğuk ve mesafeli olduğunu düşünmeden edemedim.
Yavaşça gözlerimi yumarken ise yine aklımda nedensiz Bucky vardı.

Görev için hızla yerlerimizden kaldırılıp hazırlanmaya koyulduk.
Benim için ilk görevdi ve bu yüzden fazlasıyla heyecanlıydım.
Güçlerimi neredeyse tamamen kullanabiliyordum.
Fury tarafından görev dağılımı yaparak bir soygunu önlemeye yollanıyorduk.

Natasha ve Bruce  yukarıdan , Sam ve Tony ön taraftan , Bucky , Steve ve ben ise arka taraftan girecektik.

Herkes hazır olduğunda dağıldık.
Arkadan ilerlediğimiz sırada haberleştik ve işe koyulduk. 
Dört kişi bize geldiği sırada hızla koşan iki adamı etkisiz hale getirip ilerlemeye devam ettim.
Diğer iki adamı ise Steve ve Bucky'e bıraktım.
Karşımdan koşan adamın ateş ettiğini gördüğümde hızla yerde yuvarlandım ve bacağına tekme attım.
Silahını elinden alıp onu alnından vurdum.

Bucky ve Steve de geldiğinde ilerlemeye devam ettik.
Sonunda içeri vardığımızda rehineler olma ihtimaline karşı tetikteydik.

Rehine bir çocuk gördüğümde temkinsizce ona ilerlediğim sırada Bucky'nin 'dikkat et !'dediğini duymamla beni kolumdan çekip koruması bir olmuştu.
-Neden dikkat etmiyorsun dikkatli olsana !
+Çocuğa yardım etmem gerekiyordu !
-Orada çocuk falan yok ki !dedi Bucky benim gibi bağırmaya devam ederken.

O sırada Steve'in tepkisizce karşısına doğru ilerlediğini gördük.
Düz gittiğinde balkondan düşeceğini anladığımızda hızla onu kollarından tutup durdurduk.
-Bu siktiğimin yerinde ne oluyor !dedi Bucky hiddetle
+Diline dikkat et , bunlar bir nevi halüsinasyon olabilir mi? Dedi Steve aynı zamanda etrafı kollarken.

O sırada diğerlerinden hiç ses gelmediğini de anlamıştım
+Lanet olsun ! Bu bir tuzak !dedim diğerlerini de kollarından çekerken

Buradan çıkmamız gerektiğini anlayarak hızla ilerlemeye başladık.
Diğerlerinin de halüsinasyon etkisinde olma ihtimaline karşı temkinliydik.
İlerlediğimiz sırada Bucky aniden durdu.
Arkasına döndü ve
-Trais'i orada bırakamayız diyerek ilerlemeye başladı.
+Bucky dur ! Ben burdayım dedim önüne geçerken
Bana bakmıyordu , şu an beni gördüğünden dahi şüpheliydim.
Hala ilerlemeye çalıştığı sırada güçlerimi kullanmayı denedim ancan başarısız oldum.
Bu lanet yerde ne dönüyorsa güçlerimi engelliyordu.

Bucky aniden durmasıyla tekrar karşısına geçtim.
+Hey , benimle misin ?diye sordum gözlerine bakarken.
Bucky bana yavaşça yaklaşmaya başladığında ise geri geri gitmeye başladım.
Sırtım duvara yaslandığında ise Bucky ellerini iki yanıma koydu.
-Beni arzuluyor musun ?diye sorduğunda kaşlarımı çattım
+Ne saçmalıyorsun Bucky ? Diye sorduğumda ise dudaklarıma bakmaya başladı
-Ben arzuluyorum diyerek hızla dudaklarıma dudaklarını bastırması bir olmuştu.
Başta haraketsizken elimde olmadan ona karşılık vermeye başladım.

Hala devam eden öpüşmemizin ardından bir sesle duraksadık.
Birinin kahkaha attığını duyduğumuzda ise hızla geri çekildik.
Gelen kişi Sam'di
-Siz -hahahahahaha -sizi asla böyle bulmayı ummuyordum dostum dedi Bucky'nin omzuna vururken.

Bucky hızla bana bir bakış atıp Sam'e döndü
Sam ise konuşmaya başladı
-Halüsinasyon görmeyi sağlayan alet her neyse Bruce onu halletti. Hadi gidelim dediğinde peşine takıldık.

Steve , Natasha ve Bruce'a bakmaya gittiğinde bizde Bucky ve Sam ile Tony'lerin yanına gidiyorduk.

Vardığımızda işleri halletmişlerdi bile.
Helikoptere doluştuğumuz sırada Bucky kulağıma eğildi ve konuştu
-Fazla iyiydi , senden beklemezdim dedi sinsi gülüş atarken
+Benden beklemediğin daha fazla şey yapabiliyorum Barnes dedim aynı şekilde kulağına fısıldarken.

Bana tebessüm etmesiyle bindik eve kuleye yol aldık.

AVENGERS'IN YENİ ÜYESİ |•TRAİSE FLİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin