(8) şart

144 24 42
                                    

Joshua:
Gelmedin
?

Seokmin:
Şey
Bir şartım var

Joshua:
Başladın yine
Neymiş o şartın?

Seokmin:
Yaz sezonu bitiyor
Artık yeni işler bulmak zorundayız
Yani
Jeonghan, Seungcheol ve ben
Sezon bitince birbirimizden ayrı düşmek de istemiyorum

Joshua:
Bu konuda ne yapmamı istiyorsun?

Seokmin:
Bize iş bul
Yani öyle bir şansımız var mı
Şartım bu

Joshua:
Bunu yaparsam gelecek misin

Seokmin:
Evet

Joshua:
Kaçmak yok ama

Seokmin:
Yok

Joshua:
Her ne kadar onlara ayar olsam da yakışıklı çocuklar
Kafede çalışacak eleman arıyorduk zaten
Yakışıklı elemanları görenler daha çok ziyaret eder
İşimize yarar yani
Gelsinler bakalım
Ama beğenmezlerse başka bir şart dinlemem

Seokmin:
Allah senden razı olsun
Allah tuttuğunu altın etsin

Joshua:
Estağfurullah

Seokmin:
Ayağının tabanını öpim

Joshua:
Yeter ama aaa

Seokmin:
Taşaklarını taşırım senin yerine

Joshua:
Bokunu çıkarma oğlum

Seokmin:
Elini ayağını öpim
ağzını öpim 🥵

Joshua:
Şartın kabul olduğuna göre çok heveslendin bakıyorum
Kendini ağırdan satmaz mısın sen?

Seokmin:
Sevindim de ondan yani
HEM SEN BANA NE DİYOSUN OROSPU DEĞİLİM BEN

Joshua:
Peki tamam
Şaka yapıyordum
Minnetini ödemen için seni aynı yerde bekliyorum

Seokmin:
Ne zaman geldin??
Geliyorum bekle

Seokmin topuklarını kıçına vura vura kendisini bekleyen Joshua'nın yanına doğru koştu. Şimdi böylesi daha iyiydi. En azından arkadaşları için bir şeyler yapabilmişti. Kıçını vermek için en azından bir sebebi olmuştu.

Joshua kendisine doğru gelen Seokmin için arabasının kapısını açtı. Seokmin'in de düşündüğü gibi "Böylesi daha iyi oldu hm?" dedi.

"Evet. Ama dur. Önce onlara haberi vermem gerek."

Seokmin tam telefonunu almıştı ki Joshua atılıp elinden almış ve arabanın içine koymuştu. Seokmin "Ne yapıyorsun? Versene şunu." diyerek arabanın içine eğilince Joshua arkasından onu itip kapıyı üzerine kapattı. Kendisi de diğer taraftan girip Seokmin'i gitmemesi için durdurdu ve telefonu arka koltuğa salladı.

Seokmin yine telefonu almaya çalışınca Joshua bu kez onu yakasından tutup koltuğun başlığına yasladı. Bacağını onun kucağına uzatıp üzerine tırmandı ve hızlıca dudaklarına bastırdı dudaklarını.

Seokmin şok olmuş ifadesiyle gözleri far görmüş tavşan gibi açılırken Joshua vahşice öpmeye devam ettikten bir süre sonra çekilip ıslanan ağzını elinin tersiyle sildikten sonra "Sen kaçtıkça hırçınlaşasım geliyor ama." dedi kaşlarını çatarak.

Seokmin donuk halde bakıyordu ama onun baş döndürücü haline vurulmuştu aslında.

Joshua tamamen Seokmin'in kucağına oturup kalçasını kucağına bastırdığında Seokmin onu belinden kavrayıp öpmüştü yeniden.

(Çokutanıyrum)

Ateşli öpüşme sonrası Joshua belini rahatsız eden silahını çıkarıp şoför koltuğuna bıraktığında bunu gören Seokmin korkup "O NE?!" diye bağırmıştı.

Joshua verdiği açık yüzünden kendine sinirlenip şakaklarına bastırdı baş ve işaret parmaklarını.

"Bazen kendimi korumam gerekebiliyor."

Seokmin daha fazla ve daha fazla şok geçirdi ve sonunda hak verdi çünkü karşısındaki adam çok güzeldi. "Haklısın." diyerek gömülmüştü boynuna.

Fakat Joshua hızlıca kalkıp yerine oturdu ve silahını tekrardan yerine taktı. Arabayı sürüp eve gittiklerinde önce Seokmin duş almış ve ardından Joshua duş almıştı.

Kıyafetler masaj odasındaki paravanın üzerine yığılmış halde dururken Joshua uzanarak kendisini bekleyen Seokmin'in bornozunun kuşağını açtı. O anda yere pat diye bir şey düşmüştü. Seokmin korkup yerinden sıçradı. "Bir şey değil, pantolon düştü." dedi Joshua. Silahını çıkarıp komodinin üzerine koyarken Seokmin ürkekçe uzaklaşmaya çalışıyordu silahtan.

"Korkma bişey yapmaz." diyerek güldü Joshua.

"Umarım seninki de öyledir."

"Bak ondan emin değilim işte."

Joshua sinsice gülümserken çekmeceyi çekip içinden küçük bir şişe çıkardı. Kapağını açıp Seokmin'e koklaması için yaklaştırdı.

"Bu ne?"

"Daha iyi hissetmen için."

Seokmin pek de önemsemeyip koklamıştı ve ardından Joshua da iyice içine çekip şişeyi kenara koymadan önce birkaç damlasını Seokmin'in göğsüne damlattı.

Yağı nazikçe sürerken Seokmin istemsizce huzurlu hissetmeye başlamıştı. Bedeni sakinleşip yumuşuyordu sanki.

Joshua ellerinin altındaki bedenin üzerine eğilirken Seokmin ayık lakin baygınca kollarını açmış ve onun kollarına bırakmıştı kendisini.




Piclik yapacam ve bölümü burada keseceemmm

Of seme Joshua yapacaktım yanlışlıkla seme Seokmin oluyodu

Sahil // Jeongcheol & SeoksooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin