Główni bohaterzy: Nadya Johnson, Nick Smith
Nadya:
wiek: 19 lat
hobby: czytanie, muzyka, rysowanie, gra na gitarze i pianinie, pisanie wierszy i książek.
cechy: cicha, zazwyczaj introwertyk, spokojna, prawie cały czas siedzi w swoim pokoju, kiedy ktoś ją wkurza ma cięty język, uparta, dobrze się uczy, opowiada o sobie tylko swojej przyjaciółce(Valerii), często zamyślona.
wygląd: brązowe proste włosy, ciemne oczy, trochę makijażu, chuda, wysoka.
rodzina: Aurora Johnson(siostra),Madeline Johnson(mama).
Nick:
wiek: 19 lat.
hobby: muzyka, imprezy, spotkania z kolegami, gra na gitarze.
cechy: szalony, głośny, prawie w ogóle nie ma go w domu, łatwo go wkurzyć, średnio się uczy.
wygląd: blond roztrzepane włosy, niebieskie oczy, wysoki, łagodny nos i brwi, umięśniony.
rodzina: Dayla Smith(siostra), Grayson Smith(brat), Emily Smith(mama), Harry Smith(ojciec)
reszta bohaterów: Valerii Jones, Aurora Johnson, Madeline Johnson, Macks Devis, Dayla Smith, Grayson Smith, Emily Smith, Harry Smith, Patryk Hans, Lily Hans, Martha Green.
Valerii:
przyjaciółka Nadyi
wiek: 18 niedługo 19 lat.
hobby: spotkania ze znajomymi, pomoc w wolontariacie, imprezy, chodzenie po sklepach.
cechy: urocza, szalona, głośna, średnio się uczy, czasami ściąga od Nadyi.
wygląd: czasami kręcone czasami proste blond włosy, niebiesko-szare oczy, niska, zadarty nos, makijaż nie za mocny nie za lekki, piegi.
Macks:
przyjaciel Nick'a
wiek:19 lat.
hobby: imprezy, spotkania z kolegami.
cechy: szalony, głośny, słabo się uczy.
wygład: brązowe roztrzepane włosy, brązowe oczy, chudy, średniego wzrostu, zadarty nos, łagodne brwi.
YOU ARE READING
perfect imperfections
Teen FictionPewna dziewczyna poznaje szkolną gwiazdę Nicka. Nick jest duszą towarzystwa, a ona szarą myszką? Czy nienawidzą się czy może cos miedzy nimi jest?