Gizemli adam

26 12 1
                                    

Bütün gece huzursuzdum. Sabahın ilk ışıklarında zorlada olsa gözlerimi açmayı başardım. Yanımda kıyafet getirmediğim için kıyafet değişmeye ihtiyacım yokdu. Ama bu gün okul vardı. Okul kıyafetlerim evdeydi,ama ben eve gitmek istemiyordum.Odadan çıkdım ve oturma odasına gitdim. Amaya ve James benden önce uyanmışlardı.

"Günaydın"
"Günaydın Alina"
"Şey..... James senden bir isteğim olacak"
"Dinliyorum"
"Bu gün okul biliyorsunuz. Kıyafetlerim evde kaldı ve ben oraya geri dönmek istemiyorum. Abim okul kıyafetlerimin yerini biliyor. Se-sen gidip kıyafetlerimi ala bilirmisin?"
"Tabii ki"
James dışarı çıktı. Bende Amayayla sohbet etmeye başladım
***
Tak-tak-tak....
"Merhaba"
"Merhaba"
"Alinanın kardeşimisiniz?"
"Evet. Sorun ne?"
"Alinaya yaptıklarından haberim var. Aslında seni burda geberte bilirim. Ama suçlu olmak istemiyorum.Şimdi senden Alinanın kıyafetlerini getirmeni isteyeceğim"
"Bu ne cüret?!Neden getireyim?"
"Ah,doğru söylemedim galiba. Eğer kıyafetleri vermezsen kardeşini para karşılığında satdığını polise söylerim."
"Tamam. Getiriyorum"
2dk sonra:
"Al getirdim"
***
"Ben geldim"
"Teşekkürler James"
"Senin için her şeyi yaparım"
"Hadi ama çocuklar okula geç kalıcaz"Bu gün James ve Amayayla okula gitdiğim için çok rahatdım. O zorbalar bana hiç bir şey yapamayacaklardı.
"Güle güle Alina"
"Güle güle James"
Amayayla sınıfa girdik. Her kes çoktan yerini almışdı.Bizde hemen sıramıza geçdik. Doğruyu söylemek gerekirse ders çok sıkıcıydı. Dersden sonra Amaya kantine gitdi. Ben ise okul bahçesinde geziyordum. Birden Alessi ve Linda bana yaklaştı:
"Merhaba Alina"
"Merhaba"
"Biz senden özür diliyoruz. Yaptığımız haraketler yüzünden fazla arkadaş edinemiyoruz.Bizi affedebilecekmisin?"
"Yaptığınızın yanlış olduğunu anlamanız iyi bir şey. Sizi affediyorum. Umarım Teresada bunu anlar"
"O zaman sana Teresanın ikimizede verdiği küçük bıçakları vermek istiyoruz"
"Be-ben bunu kabul edemem"
"Hayır.Lütfen al .Hem kendini de koruya bilirsin böylece."
"Teşekkürler"
Sonra Amaya geldi. Birlikte sohbet etmeye başladık.
5 saat sonra:
Dersler artık bitmişdi.Eve gitmek için çıkış kapısına yöneldik. Ama galiba bir sorun vardı. Her kes çıkış kapısının orada duruyordu. Sınıfımızın sessiz öğrencisi Lukede oradaydı.
"Burada ne oluyor Luke?"
Dışarıya çıkamıyoruz. Dışarıda bir kız öldürülmüş gizemli biri tarafından. O adam hala orada ve herkes korkuyor. Hiç kim dışarı çıkamıyor."
Bu sırada James geldi.
"Noluyor burda?"
"Bizde şimdi geldik. Tam olarak bilmiyoruz"

ANONS:

"Sayın öğrenci ve öğretmenlerimiz! Okulumuzun dışında garip bir olay gerçekleşmişdir. Lütfen kendi güvenliğiniz için dışarı çıkmayın. Her kesin kendi oda numarası telefonlara gönderilecektir."
Tamamen unutmuşdum. Okulda her 2 öğrenci için oda olmasını. Genellikle durumu olmayanlar orada kalıyor. Umarım iyi bir yerdir.

"Böylelikle okuldaki ilk maceram başladı"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 09, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Arkadaşlık OyunuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin