Uyarı:Arkadaşlar bu bölüm bir az 18+
Yani okumayın demiyorum. Benim için yaş farkı yok. Sadece rahatsız ola bilirsiniz. Şimdiden söylüyorum***
Suyumu içdikden sonra yatağıma geri döndüm. Jamesin sözleri hala aklımdaydı.
"Korkma prenses senle benim aramdaki bağ kopmadığı sürece sevgili olabiliriz"
Aklımda sadece bu cümleler vardı.Bir anlık gözlerim kapandı ve uykuya daldım.Saat 10:00 -da Amayanın sesine uyandım."Hadi Alina çok tembelsin. 30 dakikadır seni bekliyoruz kıyafetini giy ve gel"
Hafifce gülümsedim.
"Tamam git geliyorum"Kıyafetimi giydim ve mutfağa gitdim .
"Günaydı Alina"
"Günaydın James"
"2 saat önce uyanmışdın, uyudun mu sonra"
"Evet"
Amaya şok içerisinde bana bakdı.
"Bir dakika ne?! Sen neden uyanmışdın ki, Alina.Yoksaa...
Sizin aranızda bir şey mi var?"
"Hayır tabii ki. Ben su içmek için kalkmışdım. James ben gelmeden önce mutfakdaydı. "
"Hmm... tamam"
"Neyse ben gideyim artık. Abim benim için endişelenmiştir"
"Hayır bir az daha kal"
"Yine gelirim Amaya. Şimdi olmaz. Hadi ama üzülme. Gülümsemek sana çok yakışıyor"
"Tamam o zaman"Pijamamı götürüb çıkmak istiyordum ki, Jamesi kapının ağzında gördüm. Bir şey söylemedim.Terliklerimi giydim. Evden çıkarken James kolumdan tutdu.
"Bir daha uğrayacakmısın prenses?"
"Belki"
Kolumu bırakdı.Bende evden hızlıca çıkdım.Eve girdim. Abimin evde olup-olmadığını kontrol etmek için odaları gezdim.
Evet, abim odadaydı.
"Nerdeydin sen?!"
"Arkadaşımın evinde"
"Seni geceden bekliyorum"
"Neden?!Beni bu kadar umursuyormusun?"
"Tabii ki de hayır. Bir az sonra anlarsın ne demek istediğimi"UYARI:RAHATSIZ OLUCAĞINIZ SAHNE OLUCAK. LÜTFEN RAHATSIZ OLUCAKSANIZ,YORUMLARDA BELIRTMEYIN. HERKESI UYARDIM!. RAHATSIZ OLACAKLAR GEÇSINLER.
***
"Gel benimle"
Kolumdan sıkıca tutub oturma odasına götürdü.Burada bir adam vardı.
"O kim?"Abime baktığımda ben orda yokmuşum gibi adama bakdı ve dedi:
"Getirdim bir baksana , nasıl?"
"Güzelmiş. Ne kadar istiyorsun?"
"5000Dolar"
"ABI NE HAKKINDA KONUŞUYORSUNUZ?!"
"Hemen şu odaya git ve istediğini yap"
Adam kolumdan tutdu ve beni misafir odasına götürdü.
"Bırak beni seni pislik"
"Kes sesini!"
"Kimsin sen?Benden ne istiyorsun?!"
"Hadi ama bebeğim biraz eğlenelim.Eğer çok haraket etmezsen sonu kötü olmaz."
Bana biraz daha yaklaşmaya başladı. Ellerini bedenimde gezdirmeye başladı.Bu konuda rahat olduğumu söyleyemezdim. Ağlamaya başladım . Kaç defa "beni bırak" söylesemde beni bırakmadı.Dudağıyla benim dudağım arasındaki mesafe azalmaya başlamışdı. Sonra yavaşca öpmeye başladı. Göz yaşlarım durmuyordu.
***Elime geçen metal saati kafasına vurarak bayılmasına sebep oldum. Hemen odadan çıkarak kapıya doğru kaçdım.
"Hey Alina! Nereye gitdiğini sanıyorsun?!"
"Senden nefret ediyorum abi! Kardeşini yabancı birine para karşılığında satacak kadar pislik biri olduğunu bilmiyordum. Seni asla affetmeyeceğim."
Kapıya onun yüzüne kapadım ve hemen karşı komşunun kapısını açdım. Kapıyı Amaya açdı. Ağladığımı görünce hemn beni içeri aldı
"Noldu Alina?"
"A-abim...."
"Noldu abine?"
"Beni para karşılığında...."O sırada James geldi.
"A-Alina...Noldu sana?!Neden ağlıyorsun?"
"Bekle abi!Derdini anlatmaya çalışıyor.Evet Alina. Noldu?"
"Bi-bir adama satdı. 24 saat boyunca.....
Ve adamda beni tecavüz etmeye çalıştı."
Ikiside "Nee?!" diye bağırdı.
"Hemen polisi arıyorum."
"Hayır James. Arama polisi. O benim abim sonuçta. Onu asla affetmeyeceğim. Ama hapishane köşelerinde çürümesini istemiyorum. Bir kaç gün sizde kala bilirmiyim?"
"Tabii ki de Alina. Abinin orospu biri olduğunu bilmiyorum."
Bir kaç dakika sonra Amaya bana kendi kıyafetlerinden getirdi.
"Alina bence uyu biraz. Bu gün senin için çok kötü bir gündü. Dinlenmek zorundasın"
"Ta-tamam"
Amayayla odaya gitdim ve hemen yatağa girdim. Amayada odadan çıktı.Sessizce ağlamaya başladım. Abimin benden nefret etdiğini biliyordum ,ama beni satacağını aklımın ucundan bile geçirmezdim. Gözlerimi kapadım ve bu günü unutmaya çalıştım."Tecavüze uğradığıma inanamıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Arkadaşlık Oyunu
Mistero / ThrillerAlina isimli bir kız oluyor.Bu kız zorbalığa uğruyor. Sonra sınıfına yeni bir öğrenci geliyor. Alinayla arkadaşoluyor. Hikayemizin de isminden belli olduğu gibi "ARKADAŞLIK OYUNU" BAŞLIYOR. Sizce bu oynadığımız oyunlar gibi mi olacak?