other weeks at the dorm

1 0 0
                                    

İkinci, üçüncü ve odamı değiştirdiğim haftaya kadar olanları bi sıralamaya geldim çünküüüü unuttum unutucam falan...

Odada iki kızdık, üçüncü geldi. Sigara içtiği için, biraz da gece odada kalmak istemediğimden, çünkü sıkılıyodum, inip dışarda oturuyoduk biz gecenin ikisine kadar. Sonra bi kızla tanıştık, iyi akşamlar diyip tek başına oturmaya geçtiği için yanımıza çağırıp tanıştık falan.

Başta her insan iyidir, göremezsiniz gerçek yüzünü anında. İnsan sarrafı değilseniz tabi. Eh 21 yaşında bi kız ne kadar insan sarrafı olabilir ki yani.

Baya konuştuk, içecek yaptı geldi bize, sonraki gün kahve yaptık ona falan derken asıl yüzü çıkmaya başladı.

En çok ben, en iyi ben, herkes beni övmeli, ben her şeyi pat pat söylerim açıl sözlü bi insanım havaları, (aslında patavatsız ve nerde ne deneceğini bilmiyor), 3 lafından 2si küfür, özgüvensiz ama göğüslerine güveniyor sadece...

Bunları kızı kötülemek, yerden yere vurmak için yazmadım. Birkaç hafta boyunca maruz kaldıklarımızı yazdım.

Bir de bizim yurdun karşı çaprazında aynı yurdun erkek tarafı var. İlk haftalar bu sokak baya ateşliydi. Herkes birbirini kesiyo, bakışıyo, manita veya flört bulmaya çalışıyodu. O zamanların birinde asıl patlama noktamız oldu.

Diğer iki oda arkadaşım oğlanların önünde şortlu, kendisi eşofmanlı diye kızları rezil etmeye kalkıştı, markette. Para konusuyla yaptı bunu ve oğlanların markete hemen ardlarında girdiğini biliyordu. İşte patlama noktamız buydu.

Sonrasında önce yavaş yavaş samimiyeti keselim desek de odaya gelen ikinci kız ve bizim arada tanıştığımız diğer kız bir anda soğuk yaptı. Ben neyse ki normalde de sohbete fazla katılmıyordum da ekstra bir şey yapmama gerek kalmamıştı.

Sonuç olarak kızla iletişimi kopardık. O sıralarda arada tanıştığımız diğer kıza bizim odaya gelmesini teklif ettik. İdareyle konuştu ama başta izin alamadı. Sonra odaya geçerken yol üstünde benimle karşılaştı ve benim idareyle konuşmam sonucunda odaya alındı.

Funny story; odaya gelmesini sağladığım bu kız güzel bir backstabber deneyimi yaşatıyor. Max 2 hafta sonra falan fıgkdkgodkvodk

Benim okuldan sonra oda hayatım hep aynıydı aslında. Gel, makyajını çıkart, üstünü değiştir, çantanı hazırla ve kütüphaneye çık, arada yemek saatini kaçırma, derse dön ve gece yaklaşık 2 civarında odaya dönüp uyu. Erken dönersen de dersten aşağıda takıl falandı yani hayatım.

Resmen ot gibi hayatım var he kldlflgldldls

Aynıydı falan diyorum ama yani hala aynı. Odayı bi uyumaya kullanıyorum desem pek yalan olmaz.

Yurtta olay haftası dışında pek bir şey olmadı aslında. Aşağıda gece idaresi olarak oturan bir abla vardı, Mukaddes abla. Onu cidden İstanbul'daki annem olarak görüyodum. Hala da görürüm yani. Birkaç gün önce buradaki işini bıraktı, idareyle anlaşamamış. Muhtemelen parada sıkıntı oldu falan falan...

Neyse akşam çalışırken mola vereyim dediğimde ya da dikim dersinin işlemelerini yapacağımda onun yanına iniyordum, hem konuşuyoduk hem çalışıyoduk. Kendisi de Gelişim Üniversitesinde okuyor, eğitime önem veren bir ablaydı. Bazen bana anlatırdı slaytları, beraber okurduk. Benim 11.sınıf biyolojide bazı sistemlerin detaylı haliydi. Bazen de home ofis olarak çalıştığı işinin toplantılarına katılırdık online olarak. Dinlerdik falan. Sonra ben geri çalışmaya dönerdim yukarı. Eğer küçük defterle ya da bilgisayarla çalışıyosam da muhtemelen yan masasındaymışımdır. (Bu nası bi kelimeydi ya)

Mukaddes ablanın olmadığı birkaç gün arkadaşın manitası gelmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mukaddes ablanın olmadığı birkaç gün arkadaşın manitası gelmişti. O gün akşam yakınlardaki mekanda otururken kedi özleminden çıkıp oynamıştım bu kediyle. İçerde onlar rakı viski takılırken ben bu bebekleydim...

Ayrıca o haftalarda rakı ve viski de denedim... Gerçekten rakı kadar ters köşe yaptıran bir şey bilmiyorum... Kokusu fena değildi ama tadı ığww.. Hani kdramalarda karakterler soju içtikten sonra bi garip ses çıkartırlar ya, işte çok hakılarmış ve çok normalmiş. O kadar acıydı ve iğrençti ki yani anlatamam. Biber acısı gibi bir acı değildi, çok yavan bir acılığı vardı. Viskiyi ise enerji içeceği ve limon ile karıştırarak içtim. Enerji içeceği olduğu için içinde biraz daha iyiydi. Ama tabi alttan viskinin acılığı da geliyordu biraz.

Kısacası rakıya puanım 5 üzerinden 1, viskiye ise 3,5... O da enerji içeceğinin hatrına cjfnvodkvjkd

Bir de uzun zaman sonra sigara içtim iki tane ve hiç özlemediğimi fark ettim. Gerçi benim içtiğim cameldi ama bu sefer malbora ve winston denedim. Sanırım ondan beğenmedim dkgmdkfkdkfm

Ben yaptım siz yapmayın kfobldovlfkg

Bu da odanın e5'e olan yakınlığı fıvmdokvldkcCamı açınca şoförler arabalarını bizim odada sürüyolardı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu da odanın e5'e olan yakınlığı fıvmdokvldkc
Camı açınca şoförler arabalarını bizim odada sürüyolardı. Bir de bu trafiğin açılmış gibimsi hali, ambulans geçtiği için böyleydi. Yoksa daha daha fena.

Bundan sonra bir okul bölümü daha atıcam, sonra neden oda değiştirdiğimi anlatıcam

Biraz da küfür edelim yani değil mi dıvkdkckck

f.cking dorm and university memories Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin