first week of the second semester

1 0 0
                                    

Ay arkadaşlarrr ne acayip bi haftaydı ya buuu

Ay öncelikle içimi en rahatlatan olayla başlamak istiyorum, yerinde uygulama dediğimiz ders için sonunda bi yer buldum. Arkadaşım beni kendi firmalarında göstericek, daha önce neden yapmadı derseniz çünkü çocuk bana çok sonradan ulaştı ve o zamana kadar aklıma bile gelmemişti. Neyse, beni orada gösterecek ama ben başka bi dükkana gidip dikiş kısmıyla ilgilenicem. O dükkandaki kadınla da konuşucam böyle böyle, izin verirseniz geleyim falan diye.

Bunu geçtik, örgü dersimiz vardı bi. Genel olarak teorik, arada uygulamalı. Ben ara tatilde boşuna ananemin yanına gitmedim yani, ön bilgim olsun istedim. Bakın 10 günlük tatilde sadece 2 gün uğraştım, onda da neden olmuyo, çok zor diye ağlaya ağlaya parça çıkardım falan. Ama gelince hocaya sanki yıllardır bu işteymişim gibi pazarladım bilgimi dkglösovldjfldld ee önemli olan pazarlama.

Baskı dersimiz vardı, onda da küçük bir bilgim var yine dayım sağ olsun. Hocaya kendimizi tanıtırken de şey dedim ben, anne tarafımda dokuma, örme, baskıya ilgi ve uğraş var, yapıyorlar. Sanırsın firmamız var jfpfmdovldovosl dediğim gibi pazarlamaaaa... Hoca onda slayttan anlattı biraz. Yine anlatacak bu haftada da bizden desen tasarlamamızı istedi, onları ayarlicaz.

Ay ben temel sanatı yapmadım hala siktir siktir ama yaaa

Neyse, yaparız onu bi ara.

Dokuma dersi de cidden 0 bilgi olduğum bir yer. Ayrıca hocası çok disiplinli, notta çok katı dedikleri için baya da korkuttulardı beni. Ama o kadar da korkulacak bi durum yok hocada. Dersine dikkat ve özen istiyor o kadar.

İlk dönem de gördüğümüz bi ders vardı moda tekn diye. Moda tasarımı olup gelmiş bu dönem de. Yeni hocaylayız. Bizim bölüm başkanının vers. 2si. İnce uzun silüet çizdim, daha hoş geldi gözüme. Kadın diyo ki sence bu estetik mi? Omuzları, göğüs kafesi çok dar genişlet. Hocam o zaman da sadece üst beden çalışmış abla oluo ben napiim. Sıkıyosa sen yap. Silmedim kendiminkini, elbiseyi ona giydircem.

Dikim dersine yapacağımız çocuk kıyafetlerini çocuk esirgemeye bağışlayacakmışız. Öyle dediler. Bayram temalı tasarım yapacakmışız. Ama hangi bayram bilmiyoeum, şekerli iki tasarım yaptım bu hafta. Onları göstericem.

Konfeksiyon dersine, o dersi çok iyi anlatamıuo dedikleri bi hoca gelicek. Ben seviyorum kadını aslında ama derste emin olamıyorum. Önceki hocanın anlatım tipine alışmıştım, biraz zorlanıcaz gibi gelio. Neyse, halledicez.

Bir de bilgisayar dersimiz var. İllustrator kullanacağız. Bu hafta işte bir iki şey denedik basit, yeni derste neler yapacağız bilmiyorum. Bilgisayarı da gmtürmüyorum şu an, önceki yaptığımızı da tekrar etmedim fogmsjvldkogls

Bomboş veliypeum öyle

Ama yaşasın görsel zeka, az buçuk bi şeyler hatırlıyorum 😏😏😏

Şimdi ise saat 1 buçuk. Pazartesi oldu, sabah 9dan 5e kadar dersim var el insaf amk. Arada molamız da yok. Ölelim mi istiyonuz ne anlamadım ben.

Salı günü 1 ders var, iki saat falan o da. Şaka givi xkglskomdkglskf

Öyle işte. Uyumaya gidiyoeum inş uyanırım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

f.cking dorm and university memories Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin