C="Ah yapmaa.Konuşmak istemiyor musun?"
N(dizlerini kollarının arasına alır ve hafifçe Charon'dan uzaklaşır)="Ben... Bilmiyorum..."
C(elini Norman'ın omzuna koyar)="Konuşmak istediğini biliyorum.Sorularının cevaplarını bulmak istiyorsun."
N="Sen gidip duvarlarda falan gezsene Örümcek Adam."
Norman Pov:
Bu salak benden ne istiyor amk yaa!
Yazar Pov:
Charon Norman'ın bu laflarını işitince sinirlenir hızlıca ona doğru döner ve burun buruna gelirler.
C="Bi daha sakın örümcek oluşumla taşşak geçme!"
N(korkarak aniden kendini geriye atar)="Tamam lan sakin.)
Yazar Pov:
Norman'ın korktuğunu farkeden Charon hafifçe üzülür ama belli etmemeye çalışır.Yavaşça geri çekilir düzgünce oturur ama Norman'a bakmaz. Yüzünü ellerinin arasına alır ve iç çeker.
Charon Pov:
Benden korktu sanırım.Gerçi alışığım ama neyse...
Norman Pov:
Üzüldü mü lan bu şimdi?Ama napayım refleks olarak geri çekildim.Aniden yaklaşması biraz ürkünçtü.
N(Charon'a yaklaşır)="Hey bak garip bi tepki verdim dimi?Bunun için üzgünüm sadece refleksti."
C="Sorun olmaz, alışkınım..."
N="Bekle nasıl yani?!"
C="Tanrı'nın buraya getirdiği insanlar yarı melek gibi bişeye dönüşür.Sende ona benzer bişeysin sanırım.Bense gelmeden önce de örümcektim ve değişen hiçbir şey olmadı..."
Yazar Pov:
Norman, Charon'a boş gözlerle bakıyordu.
C="Y-yani ben hep örümcektim işte.Normal insanlar benden korkardı ve hiç arkadaşım yoktu..."
N="Benim babam da peygamber devesiydi amk."
C(kırıldığını açıkça belli etmeye çalışarak)="Hala taşşak geçiyorsun."
N="Sence taşşak mı geçiyorum?"
C="Bilemedim şimdi"
N="Benim babam gerçekten peygamber devesiydi."
C(gözlerini kocaman açarak)="HASSİKTİR CİDDİSİN!!!!!"
N="EVET DE NOLUYO AMK?!?!?!?!!"
C="Ben sadece ben ve ailemin böcek olarak doğduğunu sanıyordum!"
N="Hayır tabiki de"
Yazar Pov:
Charon duraksar.
C="Konu ne ara buraya geldi amk?!"
N="İnan bilmiyorum."
N(biraz düşünür)="Kafamdaki sorular hakkında konuşmak için gelmiştin sanırım, değil mi?"
C="Ah evet!Bak görüyon mu o kadar salağım ki neden yanına geldiğimi unutuyorum."
Norman gülümser.
N="Yine de şuan konuşmak için hazır hissetmiyorum.Biraz kafamı dağıtmak benim için daha iyi olabilir."
C="Huh emin misin?"
Norman evet anlamında kafasını sallar.
C="Tamam o zaman, aklımda güzel fikirler var."
Charon ayağa kalkar ve Norman'a elini uzatır.Norman başta ikilemde kalır sonra Charon'ın eline uzanıp ayağa kalkar.
Charon Pov:
EL ELE TUTUŞTUKKKK!!!!!!WAAAGAGAGAGAGAAA ÇOKK MUTLUYUMMM!!!
Norman Pov:
Onunla elini tutmak çok...Garip hissettirdi.Bu çocuk bana niye bu kadar sevinçli bakıyor amk?B-bekle bununki kalkmış galiba?!?!
Yazar Pov:
Norman'ın baktığı yere Charon da bakar. Kıpkırmızı kesilir.
Charon Pov:
HASSİKTİR!!!KALKMIŞ!!!
Charon daha da kızarıp kıyafetini çekiştirir.
Norman Pov:
Cidden bu kadar çabuk kalktıysa sıçtım.Valla bu çocuktan korkulur.
Yazar Pov:
Charon küçük örümceğini biraz sakinleştirdikten sonra Norman'a döner.
C(kıkırdayarak)="Birazdan görürsün.Hadi beni takip et."
•••
Bölüm bitti örümceklerim diğer bölümlerde görüşmek üzere!<333Charon^^
Norman^^
İyi akşamlarr<333
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Honey I'm Home Fanmade Story (Türkçe)
FanfictionBu kitap "Honey l'm Home" şarkısındaki karakterler üzerine yazılmıştır. Karakterler bana ait değildir.Ghost and Pals'a aitler. Bu yazdığım hikaye orijinal hikayeden bağımsızdır. Aynı zamanda hikayeye daha sonradan Vane Lily ve Team 6x111'in bazı şar...