7~

16 3 0
                                    

Yazar Pov:
Şimdi ne yapacaklardı?...Hepsi birbirine bunu soran bakışlarla bakıyor,ancak hiçbiri birşey demiyordu.
Sonunda Luke birşeyler söylemek için ağzını açtı.
L="Hmmm pekala sanırım Tanrı hakkında dediklerim doğru çıktı.Haklıydım kabul edin."
C="Tamam en haklı sensin zaten:/"
L="E zaten;)"
Epta Norman'a döndü.
E="Tanrı sana yardımcı olmadı evet ancak belki biz yardımcı olabiliriz!"
Norman garipsemişti.
Sonra heyecanlandı.
N="Gerçekten mi:D"
E="Evv-"
L="HAYIR!"
Norman ve Epta aynı anda şoka uğrayarak Luke'a döndüler.Charon ise tepkisizdi.
L="Hayır,olmaz çünkü Epta ve benim işimiz var. Değil mi Epta?"
Luke bunu sorarken garip bir şekilde Epta'ya döndü.Epta birşeyin farkına yeni varmış (?) ya da hatırlamış(?) gibi bi bir tepki verdi.
E="Ahhh,doğru nasıl unutabildim.Malım ben yaa.Neyse o zaman biz işimizi yapalım.Hadi Luke!"
Epta kanatlarını açtı.Luke ise bunu yapmadan önce Charon'a döndü.
L="Onunla samimi bir arkadaşlık ilişkisi kur ve yavşayıp onu kendinden fazla soğutma.Birde güzel konular hakkında konuşup biraz kafanızı dağıtın."
Bunu derken gözlerini kısarak Norman'a baktı. Ardından o da kanatlarını açtı ve Epta'yla aynı anda havalandılar.
Onlar gidince Charon Norman'a döndü.
C="Biraz garip bi deneyim oldu sanırım,huh?"
N="Buraya geldiğimden beri neyin daha fazla garip olduğunu düşünüyorum ama sanırım en garibi bu değildi."
C="Neydi o zaman?"
Bunu söylerken biraz Norman'a yaklaşmıştı.Norman biraz geriye çekilip"Bilmiyorum aslında..." diye cevap verdi.
C="Hmm demek öyle... Gerçi neyse neyse boşver hadi biraz eğlenelim.Bu arada biraz daha kaynaşırız,dimi?"
N="Aslında tam olarak emin değilim.Yani belki de biraz yalnız kalıp kafamı toparlamalıyımdır?"
Charon duraksadı.Üzülmüş gibi bi hali vardı.
C="Bekle,gitme yaa bak eğleniriz zaten hem kafanı dağıtırsın işte ne güzel değil mi?"
Charon bunu söyledikten sonra Norman'ın koluna girdi.
C="Hadi gel eğlenebilceğimiz güzel bi şey biliyorum."
N="Charon ben gelmek istediğimi sanmıyorum,üzgünüm ama cidden bazı şeyleri yerine oturtmaya calışıcam.Belki başka bi zaman?"
Bunu söylerken Charon'ın kollarından ayrılmıştı.
C="Ow...Emin misin?"
Charon kırıldığını belli ederek Norman'a baktı.
N="Bak gerçekten üzgünüm ama biraz yalnız kalmaya ihtiyacım var,tamam mı?Ayrıca bir daha gelmemek üzere gitmiyorum dert etme yani."
Charon bişey diyemedi.Norman biraz üzülmüş olsa da arkasını dönüp hızlıca ordan uzaklaştı.

Bu sırada Luke ve Epta:
Luke ve Epta nihayet uçmayı bırakıp yere indiler.Luke hızlıca cebinden bir paket çıkardı ve ve yırtıp kokladı.Daha sonra aynı paketten bi tane daha çıkardı ve onu da yırtıp Epta'ya koklattı.Epta geri çekildi ama artık iş işten geçtiği için Luke ona sırıtıyordu.

E="O neydi şimdi?Ayrıca neden buraya geldik ki?"
L="Olmayan beynini sikeyim Epta."
E="Heyy "
L="Tamam tamam ama açıklasam da anlamazsın ya da unutursun."
E="Ya unutmam lütfen."
L(iç çekerek)="Çoktan unutmuşsun..."
Bunun ardından Luke Epta'nın kolunu tuttu ve beraber Luke'un çalıştığı yere girdiler.İçerisi soğuk ve kapkaranlıktı.Heryer sigara dumanı olmuştu ve Luke burdan onun geldiğini anlamıştı."Heryeri duman yapmış amına koduğumun orospu çocuğu..." diye içinden geçirdi Luke.
Burası hastane benzeri ama sadece daha küçük bi binaydı.İlk girdiklerinde önlerinde uzun bi koridor uzanıyordu.Tabi ki koridor olduğu gibi dumandı.Bu koridorun yanlarında birkaç oda vardı ve koridorun sonunda da Luke'un odası...
Luke tam kendi odasının önünde durdu.Sonra hiç tereddüt etmeden kapıyı açtı ve Epta'yla içeri girdiler.Bu sırada tanıdık bi ses ve sigara dumanı  onları karşıladı.

???="Ağaç oldum yaa,sulamaya mı geldiniz?"
L(gözlerini devirerek)="Gülmekten altıma sıçtım yaa...Hem konumuz bu değil.Ayrıca heryeri sigara dumanı yapmışsın!"
Luke bunu dedikten sonra birkaç defa öksürdü.
???="Konumuz bu da değil piç."
Bunu dedikten sonra Luke'u sinir etmek istercesine yüzüne sigara dumanını üfledi.
L="Kes lan!"
O sırada Epta onları böldü.
E(gelen kişiyi işaret ederek)="O neden burda Luke?"
L="Unuttun değil mi?"
E="Anlatmış mıydın?"
L(iç çekerek)="Ah evet..."
???="Hey baksanıza,bana kalırsa birinin beynini çalmak yerine sen bi beyin yaratsan daha mantıklı olur Luke."
L="Benim organ yaratmam yas-"
???="Bu kimin umrunda!Sonuçta yaratabiliyorsun.Yaparken tozu kullanırsın biter.Nesinden korkuyorsun ki?"

L=''AMA BİLİYORSUN Kİ BEN LANET OLASICA CERRAHLIK GÖREVİMDEN ATILDIM!''

Luke bunu diyip önce iç çekti.Aslında o da Tanrı'nın bu konuda ona neden yasak getirdiğini asla anlayamıyordu.Sadece küçük bir soru sormuştu Tanrı'ya...Sonra kafasını bu derin düşünlerden arındırdı,ardından:
L(sırıtarak)="Bu kadar fazla konuştuğunu görmek cidden imkansız."

???=''Kes lan!''
E="Bana burda neler döndüğünü açıklar mısınız?"
Epta'nın araya girmesiyle ikisi de ona bakar.Luke Epta'ya yaklaşıp elini omzuna koyduktan sonra şöyle der.
L="Unuttuğun için açıklamak biraz zor,ama beynin olmadığını unutmadın değil mi?"
E="Evet,zaten nasıl unutayım ki bütün gün bunu hatırlatıp taşak geçiyorsun."
L="Bunu unutmaman için yapıyorum ancak herneyse.Burdayız çünkü yeni bi beyne ihtiyacın var.Hem herşeyi kolayca unutmamak hem de tekrardan mantığa dayalı şekilde düşünebilir hâle gelip bize yardımcı olmak."
E="Ben düşünemiyor muyum?"
L="Mantıksal düşünceyi kastediyorsan,evet"
???(sigarasını içine çekerek)="Onu bunu boşverin de cidden kimin beynini çalmayı düşünüyorsun acaba Luke?"
L="Ben değil sen çalıcaksın,ben sadece nakledicem."
Bu sırada Epta eski, birkaç rafı kırılmış ve tozlu kitaplığa gider.Bu karanlıktaki tek ışık kaynakları Luke'un ameliyat yaparken kullandığı lambadır.Bu ışık sayesinde Epta görebildiği kadar kitapları inceledikten sonra sonunda aradığı kitabı bulur ve dikkatlice eline alır.Ardından üzerinde birikmiş tozu siler.
???="Beyni sen yaratmalısın."
L="Tanrı bunu görürse başından beri bi işler çevirdiğimizi anlar ve ağzımıza sıçar farkındasın değil mi?"
???="Tozu kullanırsın."
L="Sorun orda değil ki gerizekalı,hadi diyelim tozu kullandım beyni yarattım ve Epta'ya naklettim.Bu Epta'nın birçok davranışını değiştirir ve sence Tanrı bunu farketmez mi?"
???(duraksar)="Haklısın..."
L="Ayrıca neden sen bana beyni sen yarat diyip duruyorsun?"
???="Ahh...Şunu söylemeliyim ki büyük ihtimalle Cehennemde'ki kimsenin beyin yapısı Epta'nınkiyle uyuşmaz.Sen bunun naklini başarıyla gerçekleştirsen bile daha sonra bu Epta'nın ikinci ölümüne yol açabilir."
Luke göz ucuyla elindeki kitabı okuyan Epta'yı süzdü.
???="Ayrıca biliyorum tabi ki ikinci ölüm daha kötü bi sonuç ancak başkasından nakledilmiş bir beyin Epta'nın tamamen değişmesine neden olabilir. Herşeyi unutup kişiliğini de kaybedebilir."
L="Haklısın..."
Büyük bir sessizlik olur.Epta sadece elindeki kitabı okumaya devam eder, hiçbir şey söylemez. Sessizliği Luke bozar.
L="Diğerleri bu konu hakkında ne diyor?"
???="Bu işe hiç bulaşmamızı söyleyen biri var. Başımıza iş alıyormuşuz.Diğer yandan ötekiler de benim gibi düşünüyor.Senin bir beyin yaratman gerektiğini..."
Bunu dedikten sonra sigarasını içine çekti.
L="Bi ara herkesi toplayıp yüz yüze konuşmamız gerek."
???="Haklısın derdim ama biraz zor."
L="İşleri yüzünden mi?"
???="Evet,tozu kullansalar bile departmanlarındaki diğer görevleri olmadıklarını farkedebilir.Yüz yüze konuşmayı belki hepimiz boş olduğumuz bi zaman yaparız,"
L="Tanrı çok değişti..."
???="Şimdi mi söylüyorsun cidden?Biz sana kaç defa söyledik,hatta taaa Baba Projesi gerçekleştirilmeden önce söyledik. Tanrı'nın böyle bişey istemesi normal değil dedik."
Bunu dedikten sonra birkaç defa öksürdü.
L="Yalan yok, çok haklısınız."
???="Neyse ben daha fazla kalmıyım benimde işim var gücüm var."
L="Doğru,sen rehberlik yapmaya git."
???="Sizin işiniz yok mu?"
L(göz ucuyla tekrar Epta'ya bakar)="Yok,biz biraz daha burda kalırız.Sende giderken dikkatli git."
???="Gitmeden önce bi dal veriyim mi?"
L="Eyvallah, kalsın."
???="Tamam, görüşürüz o halde..."
L="Hoşçakal..."

•••
Evvet yılın son günü de bölüm atayım dedim de biraz kısa oldu kusura bakmayın.Neyse sizce ??? kimdi?

Sizi bununla baş başa bırakıyorum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sizi bununla baş başa bırakıyorum.
Yeni yılınız kutlu olsun minik örümceklerimm^^

Honey I'm Home Fanmade Story (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin