3~

27 3 0
                                    

Yazar Pov:
Charon ve Norman bi süre yürüdüler.
N="Daha gelmedik mi?"
C="Gelsek söylerdim.Az sabret."
Norman yürürken sürekli etrafına bakınıyordu.Siyah sadece siyah.Arada glicthe benzeyen beyaz çizgiler gelip gidiyordu.Bu Norman'ı rahatsız etmiyordu ancak şizofren olduğunu düşünmeye başladı.
C="Buranın neden böyle bi yer olduğunu düşünüyor olmalısın."
N="Evet,hatta şizofren belki de komada bile olabilirim sanırım."
C(kıkırdayarak)="Değilsin salak."
N="Söylediğin için sağol ya."
C="Burda dönen olayları normalde sana kendim anlatmak istiyordum ama birileriyle daha bunu yapmanın daha kolay olacağını düşünüyorum."
Norman sadece sustu ve yürümeye devam etti.
C="Az kaldııı."
Norman Pov:
Şu karşıda garip bişeyler mi var bana mı öyle geliyo?
N="Hey Charon şu karşıda bişeyler mi var yoksa ben cidden şizofren miyim?"
C="Hah?Dur evet Norman onları buldun!"
Yazar Pov:
Charon Norman'ın koluna yapıştığı gibi koşturmaya başlarlar. Norman'ın gördüğü şeyler git gide belirginleşir,iki insan(?) figürü hâlini alır.Tam yanlarına vardıklarında ise Norman bu gördüğü iki şeyin insan değil melek-olmalarını umuyordu-ti.
C="Luke!!!Epta!!!Bakın yeni gelen varlığı getirdim!!!Sizinle tanıştırmak için sabırsızlanıyordum!"
Norman Pov:
Bunların isimleri Luke ve Epta mı? Görünüşleri çok tuhaf(?)Bi meleğe hem benziyorlar hemde benzemiyor gibiler.İnsan gibiler daha çok.Meleklerin bembeyaz olduğunu sanardım oysaki biri siyahi.Diğeri desen otistik mi acaba ne bu hâl,hareketleri falan?Bu nasıl birşey amk?!
Yazar Pov:
Epta hızlıca öne atılarak Norman'ın elini sıkar.

Norman her ne kadar korkup geri çekilmeye çalışsa da buna alışması gerektiğini farketmiştir.
E="Sen Norman olmalısın!Ben Epta tanıştığımıza memnun oldum."
Epta bunları dedikten sonra Norman'ın önünde hafifçe eğilir.
N="Sanırım siz beni zaten biliyorsunuz ama nasıl?"
L="Haberimiz yok mu sandın ufaklık?"
N="N-Ne?"
L="Biz seni buraya gelmeden önce bile biliyorduk."
Norman afallamış şekilde Luke'a bakar.
L="Sende amma malmışsın.Beynin işe yaramamış galiba Epta."
N="Bİ DAKKA NE?!?!?!!"
Charon hızlıca araya girer.
C="İşte bu da Luke Norman.Bana kalırsa oldukça iyi anlaşıcaksınız."
Charon sinirli bi sekikde Luke'a bakar.Luke ise piç gülüşü atarak cevap verir.
C="Yapma Luke!O daha yeni ve algılaması onun için çok zor olacaktır.Hem Tanrı'nın dediklerini de unutma."
L="Off peki Örümcek Adam.Seninle şuan uğraşmak istemiyorum."
C="BENİMLE DALGA GEÇİP DURMA ARTIK!!!"
L="Tamam yeter ki sus artık hem Norman rahatsız olmuş gibi görünüyor."
Norman Pov:
Demekki bunlar da Charon ile dalga geçiyor. Düşününce cidden kırıcı olmalı sanırım.
C(dudaklarını büzerek)="Kavgamızdan rahatsız olduysan üzgünüz.Umarım s-"
L="Ben hiç de üzgün değilim.Hey yeni çocuk buna alışsan iyi edersin çünkü Charon ve ben sürekli atışırız ve bazen fazla büyüdüğünde-"
C="SUS ARTIK BU KADARI YETERLİ!!!"
Bekle fazla büyüdüğünde ne oluyor?Yoksa Charon kötü bişeyler mi yapıyor?
E="Bağırışıp durmayın!Daha ilk anlardan itibaren Norman'da kötü bi izlenim bırakmak istemezsiniz değil mi?"
Yazar Pov:
Epta bunları dedikten sonra Norman'a göz kırpar.Norman tepki vermez.Bu sırada Charon sinirden ağlamak üzeredir.Norman durumu farkeder ve yavaşça Charon'ın elini tutar.
N="Hey iyi misin?"
C(burnunu çeker)="Evet.Sen sordun daha iyi oldum."
Charon da sıkıca Norman'ın elini kavrar.
Charon Pov:
Lütfen bu sefer de kalkmasın lütfennn!!!
E=Hadi birbirimiz hakkında bişeyler öğrenelim!"
Yazar Pov:
Epta Norman'a yaklaşır.
E="Anlat bişeyler."
N="Ne anlatayım?"
Sessizlik olur.1-2 dakikalık bu sessizliği Epta bozar.
E="Ne biliyim lan ben?Kendin hakkında anlatabileceğin hiçbir şey yok mu?"
N="Kendim hakkında konuşmayı pek sevmem."
E="Ama yine de-"
L="Epta zorlama şu veleti! Canı isterse kendi anlatır zaten."
E(kollarını kavuşturur)="Peki!"
Bu sırada Charon Norman'a daha da yaklaşmış,koluna girmiştir.Diğer kollarıyla Norman'ı sarmaya başlarken Luke klasik şekilde laf atar.
L="Ne çabuk aşık oldun gerizekalı.Salın şu çocuğu bi ya!"
Luke Norman'ı kolundan tutup Charon'dan uzaklaştırır.
C="HEY!!!"
L="ASIL SANA HEY YAVŞAK!!! ÇOCUK GELELİ 3 GÜN OLMUŞ SEN ŞİMDİDEN YAVŞAMAYA BAŞLAMIŞSIN!!BU KADAR MI İSTEKLİSİN OLM!"
Charon önce kıpkırmızı olur.Ardından gözleri dolar ve hızla koşmaya başlar.O hızla uzaklaşırken Norman arkasından gidecek olur ancak Luke onun kolundan tutup gitmesine izin vermez.
N="Bıraksana lan!"
L="Hiç boşuna gitme onun peşinden.Sana ağlayıp bizden yakınır,bizi kötüler.Hem onu fazla sinirliyken görmek istemezsin inan bana."
N="Bırakmazsan seninkini kırarım!"
Tam o sırada Epta araya girerek onları birbirinden ayırır.
E="İkinizde napıcaksanız yapın ama birbirinize bulaşmayın!"
Göz ucuyla Norman'ı süzer.
E(iç çekerek)="Bizimle olan ilk izlenimin boyle berbat olduğu için üzgünüm Norman..."
N="Y-yok sorun değil.İnan bana.Sadece Luke'un Charon'la sürekli dalga geçmesi ve sinir etmesi kötüydü."
L="Sikimde değilsiniz.O çok sevdiğin Örümcek Adamının yanına gider misin artık? Başım ağrıdı."
Bunun üzerine Norman'ın çekip gider.Epta üzgün bakışlarla Norman'ın gidişini seyretse de Luke umursamaz tavrından hiç ödün vermez.Norman Charon'ın gittiği yere yönelir.Uzun bi süre koşar, oraya buraya bakar ama Charon'ı bulamaz.En sonunda aramaktan tam vazgeçecekken bi ağlama sesi duyar. Tanıdık birinin ağlama sesini...

•••
Eveeet bu bölümü de burda bitiriyorum küçük örümceklerim.

•••Eveeet bu bölümü de burda bitiriyorum küçük örümceklerim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakın bunlar Luke ve Epta

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bakın bunlar Luke ve Epta.Luke siyahi olan Epta da beyaz görünen.

Luke siyahi olan Epta da beyaz görünen

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve sizi bununla baş başa bırakıyorum.
İyi geceler minik örümceklerim<333

Honey I'm Home Fanmade Story (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin