6~

16 3 0
                                    

Yazar Pov:
Luke ve Epta kucaklarındaki Norman ve Charon'la hızla yükselirken Norman Luke'a sıkıca yapıştı.
L="Tırstın sanırım,ha?"
N="E-evet biraz..."
Bu sırada Charon önüne bakmayı bırakıp Norman'ı kesmeye başlar.Çok fazla hızlandıkları için Norman'ın ödü bokuna karışıyordu ve Charon bunu farketmişti.Endişelenmişti.Luke da durumun farkındaydı ama gayet rahat,hatta eğleniyormuş gibi bi tavrı vardı.
Luke Pov:
Biraz daha hızlanıp şuna bi felç mi geçirtsem acaba?MUAHAHAHAHAHHAHAHAA!
Yazar Pov:
Luke bunları düşünür düşünmez çok daha fazla hızlı gitmeye başlar.Hızlandıkça hızlanır.
E="LUKE BEKLE!BU KADAR FAZLA HIZLANMAN TEHLİKELİ!"
L="EPTA SİKİMDE DEĞİL TAMAM MI?SADECE BİRAZ EĞLENEYİM İSTİYORUM!"
Bu sırada Norman Luke'a çok daha fazla sıkı yapışır.
C="Epta bu Norman için çok tehlikeli! Luke'u durdurmalıyız!"
E="YEMİN ET!BİLMİYODUM ONU DURDURMAMIZ GEREKTİĞİNİ YAA!"
C="EPTA LÜTFEN SADECE HIZLAN!"
Bu sırada Luke çoktan araya mesafeyi koymuştu. Norman'ın korkmasından fazlasıyla eğleniyordu.
N="LUKE YAPMA LÜTFEN!DUR GÖZÜNÜ SEVDİĞİM KURBAN OLDUĞUM LÜTFEN!"
L="YAPMA NORMAN TANRI'NIN YANINA Bİ AN ÖNCE ULAŞMALIYIZ.BUNUN İÇİN DE HIZLANMALI VE YÜKSELMELİYİZ!"
N="İYİ AMA NEDEN AMK?!?!?!"
L(iç çekerek)="BAK ÇOCUK BİZİM NORMALDE BULUNDUĞUMUZ YER TANRI'NIN ÜST DÜZEY ÇIRAKLARI İÇİN YARATILMIŞ Bİ KATTIR. TANRI ORAYA NADİREN GELİR VE KENDİNE ÖZEL Bİ KATI VARDIR. HERŞEYİ GÖREBİLDİĞİ ÖZEL Bİ KAT.ORDAN PEK AYRILMAZ,O YÜZDEN ORAYA GİDİYORUZ!"
Bunları dedikten sonra kısık sesle ekler:
L="Aslında bu hıza alışsan iyi edersin çünkü sende meleksin,unuttun mu?Kanatlarını çıkardığında bizim gibi uçabiliceksin.Gerçi,bu biraz zaman alıcak gibi görünüyor."
Bu sırada Epta ve Charon da aradaki mesafeyi kapatarak Luke ve Norman'a yetişir.
Norman Pov:
DEMEK BUYMUŞ!YARI MELEK(?) OLDUĞUM İÇİN KANATLARIM OLABİLİR! LUKE'UN ZAMAN ALABİLİR DEMESİNİN NEDENİ YARI MELEK OLMAM SANIRIM.Neyse...
Ben bunları düşünürken Charon'la göz göze geldik.
C="NORMAN!İYİ MİSİN?!"
N="EVET CHARON MERAK ETME!"
Luke Charon'a piç gülüşü atarak beni kendine bastırdı.BEKLE BU HERİF NİYE Bİ ANDA BENİ KENDİNE BASTIRDI?!?!?!!!
Charon bunu farketmiş olacak ki öfkesi gözlerinden okunuyordu.Beni kıskanıyor sanırım.Yavşak piç...
C="LUKE YAPMAAAAA!"
L="SADECE EĞLENİYORUM VE SENİ DENİYORUM UFAKLIK!GÖRÜNÜŞE GÖRE NORMAN'I CİDDEN KISKANIYORSUN!"
Öfkesinden midir utancından mıdır bilmem ama Charon bi anda kıpkırmızı olup kaskatı kesildi.
E="ULAN DUR ARTIK PEZEVENK!NİYE BU KADAR HIZLI GİDİYOSUN Kİ AMK?!"
L="YAPMA EPTA, SADECE BİRAZ EĞLENİYORUM İŞTE.NE SUÇUM VAR Kİ?"
İşte tam o anda, herşey kapkaranlık oluverdi ve etrafımı göremez hale geldim.
N="GENÇLER NOLUYO AMK NİYE SİZİ GÖREMİYORUM?!?!?!!?!!"
Luke'un beni tutan ellerini artık hissetmiyorum.BEKLE-HASSİKTİR AMK DÜŞÜYO MUYUM?!?!?!!
N="CHARON,LUKE,EPTAAAAAA NERDESİNİZ AMK!?!?!?!!"
Hiçbir şey hissetmiyorum.Düşüyor olsaydım hissetmez miydim lan???Ulan bi bok bilmiyorum ya hadi hayırlısı.
???="Buraya geliceğinizi biliyordum.Gelirken sizi gördüm.Hoşgeldin,Norman."
HA
BU KİM LAN
HÂLÂ Bİ BOK GÖREMİYORUM BU SES NERDEN GELİYO LAN!
Gözlerimi açmaya çalıştım.Yavaşça açıldılar.Karşımda bizim klasik üçlü va-BU KİM AMK!!!
N="NOLUYO LAN BU KİM!?"
Charon üzerime atladı ve beni sıkıca kavradı.
C="İyisin,dimiii????"
Olayın şokunu henüz atlatamamıştım.Luke bana doğru geldi.
L="Hmm yani özet geçmek gerekirse fazla hızlanmak ve artı olarak bu kata girmek senin ufak çaplı bir şekilde bilincinin kapanmasına neden oldu."
Bİ DAKKA BİLİNCİM Mİ KAPANMIŞTI?!?!
VE BİLİNCİM KAPANDIYSA NASIL BUNA RAĞMEN BİRİNİN SESİNİ DUYDUM???
Tanıdık olmayan varlığa(?) baktım.Yüzü görünmüyordu?Bi anda öne çıktı ve yüzü nur topu gibi parladı.
B-BU TANRIYDI.
KURTULMAK İÇİN ANLAŞMAYA GİRMİŞTİM.
AMA BENİ BURAYA BIRAKTIKTAN SONRA ÖYLECE GİDİP BİR DAHA GERİ DÖNMEMİŞTİ.
N="S-sen Tanrı'sın?"
T="Sonunda farkına varman beni memnun etti."
Charon yanıma oturmuş bi Tanrıya bi bana bakıyodu.
Epta araya girdi.
E="Eee Norman, sorularını alalım."
Ona boş boş baktım.Ardından buraya gelme nedenimizi hatırladım.Tam bişey diyecekken Luke bana laf soktu-
L="Kusura bakma Baba arkadaşın jeton biraz geç düşüyor da."
BABA?!?!!!
T="Sorun olmaz.Ayrıca ayağa kalk Norman."
Bekle ben hâlâ oturuyorum dimi?O sırada Charon hızlıca ayaklanıp beni de kaldırdı.
T="Ha şöyle işte.Bi boyunu posunu göreyim."
Sessizlik oldu.
Tanrı bana biraz daha yaklaştı.
Ve biraz daha
Nerdeyse dibime girdiğinde eğildi ve göz göze geldik.
Korkuyorum amk...
T="Anlaşılan kanatlarını henüz çıkarmamışsın.Gerçi sende bu iş biraz zor olabilir."
L="Onu şimdilik boşverelim de sorularına geçelim Norman."
Afalladım.
N="E-"
L="Ne e?"
NE SORCAM BEN ŞİMDİ AMK?!??!
HAY SİKEYİM BÜTÜN BEYNİM SIFIRLANDI!!!
N="Eee...Y-yani şuan bilmiyorum."
L="NE DEMEK BİLMİYORUM BURAYA O *BİLMEDİĞİN* SORULARIN İÇİN GELDİK!"
T="Luke!Sus!"
L="Peki,Baba..."
Luke kafasını öne eğdi.Normalde Epta ya da Charon'ı hiç dinlemezken Tanrının bir dediğini ikiletmiyor demek...Piç yaa...
Derin bir nefes aldım ve aklıma gelen ilk şeyi sordum.
N="Yani senden yardım istediğimi biliyorum.Dua ettim ve sende kabul ettin.Ama bunun herhangi bir karşılığını istiycek misin?"
Tanrı zaten onu gördüğüm her anda gülümserken şimdi gülümsemesi daha korkunç ve garip bir hâl almıştı.
T="Hayır,en azından şimdilik."
En azından şimdilik ha...Bu da ilerde isteyebilir anlamına geliyor sanırım.Garip...
N="Uhm pekii,benim herhangi bir amacım var mı burda?"
Tanrı bi anda kaskatı kesildi.Kaskatı kesilen tek varlık Tanrı değildi.Herkes...Şimdi herkes nedense kaskatı kesilmiş ve bana beni sikcek(?) gini bakıyolardı.
Korkuyorum.
Büyük bi sessizlik var.
Tanrı geri çekildi.Gülümseyen yüzünün artık gülümsemediğini farkettim.
Gülümsemesinden daha korkunç.
Charon'a baktım.Bana endişelenmiş bi şekilde bakıyordu.Epta ifadesizdi.Ama bu ifadesizliği garip bir şekilde aşırı rahatsız ediciydi.Luke?Luke bana bakmıyordu. Tanrı'ya bakıyordu.
Sessizliği tekrar Tanrı bozdu.
T="Öğrenecek çok şeyin var."
SEN CİDDİ MİSİN AMK YAA!!!
CİDDEN BİZ KALKMIŞ TAAA NERDEN NEREYE GELMİŞİZ SEN YİNE AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOSUN!!!
N="AMA BUNU ZATEN SÖYLEMİŞTİN!"
T="Sinirlenme hemen,daha öğrenecek çok şeyin var.Ayrıca öğrenmemen gereken..."
NE DİYOR BU AMK???
NEDEN?!
N="Tamam,haklısın sinirlenmemeliydim.Üzgünüm,ama cidden cevaplara ihtiyacım var.Lütfen."
T="Şansını zorlama Norman."
N="Ama-"
L="NORMAN TANRIYI DİNLE! AYRICA SANA SÖYLEMİŞTİM,CEVABINI ALAMIYCAĞIN ÇOK ŞEY OLUCAK!"
Bağırmayın bana gerizekalılar.
Babam...
Bana yaptıkları...
Ondan nefret ediyorum...
Aptal...
T="Kendi katınıza geri dönün."
E="Peki,gidelim Luke Norman'ı al."
GİDİYO MUYUZ???
Gerçi boşver...
Bi önemi yok.
Nasılsa öğrenmemem gereken birçok şey var.
Charon'ın elimi tuttuğunu farkettim.
C="Hadi gel,gidiyoruz artık."
N="Peki..."
Ben tam Luke'a doğru gidicekken Charon kulağıma fısıldadı:
C="Üzgünüm..."
Ona hiç tepki vermeden Luke'un yanına gittim.
L="Gidiyoruz çocuk.Baba'nın bir dediğini ikiletemeyiz."
T="Bekleyin bir dakika!"
Hepimiz durup Tanrıya baktık.Ne diyecekti ki?Ne diyebilirdi ki?
T="İşinizi biraz daha kolaylaştırmak ve hızlandırmak adına size yardımcı olabilirim."
L="Baba biz kendimiz ineriz,birşey yapmana gerek yok.Yapma lütfen."
T="Kes!Ayrıca bunu yapıcam çünkü canım istiyor ve aslında bunu minik bir ceza olarak da düşünebilirsiniz.Bu cezada hepiniz kendi üstünüze alının."
C="Bekle,bize öylece ceza veremezsin ama!"
T="Bunu öylece vermiyorum ki.Size söylemiştim,onu buraya soru sorması için falan getirmeyin sakın diye!Dinlemediniz.Şimdi cezanızı çekme zamanınız geldi işte."

Honey I'm Home Fanmade Story (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin