Yazar Pov:
Charon Norman'ın yanına oturmuş,kendini biraz toparlamış,onları neden gördüğünü sorguluyordu.
''Pente...Diğerleri...Sadece,neden?'' diye düşündü.
Bu sırada gözü tekrardan Norman'a kaydı.
Hafifçe tebessüm ederek elini tuttu.
C=''İyi olucaksın birtanem.Seni iyileştirmenin bir yolu vardır mutlaka.Tanrı seni iyileştirecek.''
Charon bunları söylerken sonlara doğru sesi kısılmıştı.
C=''Olmalı,değil mi...?''
Charon'un gözleri dolmuştu,Norman'a yaptığı iğrençlik onu resmen çürütüyordu.
Charon Norman'ın yanına uzandı ve yavaşça gözlerini kapadı.
Yorulmuştu...
Bu sırada Luke:
Luke çoktan Tanrı'nın katına ulaşmış,gizlice içeri sızmıştı ve Norman'ı arıyordu.
Onu hemen kurtaramasa bile en azından şimdilik iyi olup olmadığından (nerede olduğundan) emin olmak istiyordu.
Luke Pov:
Siktiğimin...Nerde acaba bu çocuk..Umarım düşündüğüm gibi Tanrı onu parçalamamıştır...
Of!
Şimdilik Tanrı'yla ya da Charon'la karşılaşmadım.Bu iyi.Olabildiğince sessiz ve gizli hareket etmeliyim...
Yazar Pov:
Luke biraz daha ilerledi,tam olarak Tanrı'nın ana odasının(Tanrı'nın katında genel olarak hep orada bulunduğu oda) dibine gelmişti.Kapıdan içeriye hafifçe başını uzattı,Tanrı oradaydı ve kendi kendine birşeyler mırıldanıyordu..
Tanrı (Dışından):
Araf'ta yine saçma salak dramalar çıkmış...Şu aptal Lucifer geberip gittiğinden beri Araf'ın bütün sorumlulukları bana kaldı...
Cehennem?
Doğru..
Cehennem'i ''Yedi Büyük Günah'' çekip çeviriyor.Ih,zaten ne Cehennem'i ne de onları severim...
Pekala...Bir bakalım,Araf'a gitsem iyi olacak.Oradaki bu saçma olaya bir son vermeliyim..
Bir de Cennet'e bak!
Hiç sorun yok,Cennet'teki herkes gayet sorunsuz ve memnun bir şekilde kaçınılmaz sonu bekliyorlar.Cennet mükemmel bir yer zaten...Sadece Cennet'i yaratmış olsaydım Araf ve iğrenç Cehennem'in sorunlarıyla uğraşmak zorunda kalmazdım..Lucifer salağı...Gebermeseydin ben hala mükemmel bir şekilde projemi yürütüyor olabilirdim!
Aptal...
Sanırım,sanırım bir süreliğine Araf'a gideceğimi Charon'a söylemeliyim...Ben yokken Norman'a düzgünce göz kulak olmalı ve şu işe yaramaz melekler kapıya dayanırsa hem Norman'ı hemde kendini saklayabilmeli..
Yazar Pov:
Tanrı Charon'un yanına gitmek için kapıya yöneldiğinde Luke hızlıca oradan kaçıp başka bir odaya daldı.Hala Tanrı'nın dediklerinin şokundayken onu takip etmenin iyi bir fikir olacağını düşündü.Tanrı arkasını dönmüş,Charon ve Norman'ın bulundukları yere doğru giderken Luke da aralarına belli bir mesafe koyarak Tanrı'yı takip etti.
Bir süre boyunca Tanrı'yı takip eden Luke sonunda onun öylece duvara daldığını farketti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Honey I'm Home Fanmade Story (Türkçe)
FanfictionBu kitap "Honey l'm Home" şarkısındaki karakterler üzerine yazılmıştır. Karakterler bana ait değildir.Ghost and Pals'a aitler. Bu yazdığım hikaye orijinal hikayeden bağımsızdır. Aynı zamanda hikayeye daha sonradan Vane Lily ve Team 6x111'in bazı şar...