Güzel Yemek

237 65 18
                                    

İyi okumalar.

Gözlerimi açtığımda hiç bilmediğim bir odanın içerisindeydim . Gözlerim ağrıyordu etrafa bakmak için hafifçe doğruldum . Burası neresi ? Odanın neredeyse tüm eşyaları siyahtı . Ayağa kalktım ve kapıya doğru ilerledim . Kapıyı açtım ve evin içinde gezmeye başladım . Çok büyük bir evdi . Yaklaşık 3 kattan oluşan evde bir sürü oda vardı tabiki hiçbirine girmedim . En son kocaman bir saloona girdim ve orada Semih , Hakan ve Melih oturuyorlardı . Melih beni görünce ayağa kalktı ve ;

Melih-"Aaa yenge uyandın mı bizde senin uyanmanı bekliyorduk ."

Semih güçlü bir şekilde öksürdü .

Semih-"Derin gel otur böyle ayakta kalma ."  

Yanlarına oturdum halen kendime gelememiştim .

Semih-"Çok korkuttun bizi . Az önce doktor gelip kontrol etti stresten bayıldığını söyledi . Sana ne demiştim ben kendini kötü hissediyorsan yapmayalım demiştim . Sana birşey olsaydı kendimi affetmezdim ."

Derin-"Bende tahmin edemezdim böyle olabileceğini . Üzgünüm ."

Hakan-"Neyse . Boşverin şimdi biz Derin'in ailesine haberi verelim mi ?"

Semih-"Siz gidin halledin bundan sonra Derin bu işlere dahil olmayacak ."

Derin-"Ama ben.."

Semih-"Ama sen diye birşey yok Derin ! Birdaha böyle birşeyin olmasına izin vermeyeceğim !"

Kabul ediyorum . Melisa'yı ve diğerlerini gördüğüm de bile bu hale geldiysem ailemi görünce ölürüm herhalde . Bahse dahi girerim ailem halen daha yokluğumun farkında değillerdir . Onlar kadar umursamaz ve kötü ebeveyinler hayatım boyunca hiç görmedim . Belki de öldüğümü duyunca umursamazlar bile .

Hakan-"Tamam abi hadi eyvallah ."

Ayağa kalkıp erkeklere has bir şekilde tokalaşıp vedalaştılar. 

Hakan-"Yenge kendine dikkat et . Tamam mı ? Birşey lazım olursa mutlaka haberimiz olsun ."

Derin-"Tamam .Ama neden bana sürekli yenge diyip duruyorsunuz ?"

Birbirlerine bakıp yutkundular . En sonunda Hakan cevap verdi . 

Hakan-"Yani öylesine . Çokta takılma canım . Semih'e de bazen prenses diyorum bak o hiç takılıyor mu ?" dedi gülerek . 

Semih ise yanında duran yastığı Hakan'a fırlatarak yanıtladı .

Semih-"Bizde sana lakaplar takıyoruz ama ulu ortada söylemiyoruz kardeşim . Ama çok istersen . Hani dersen ki ' Semih söyle lütfen söyle ' dersen seve seve söylerim !"

Hakan-"Tamam biz mesajı aldık . Ozaman hadi gidelim ."

Semih-"Aynen siz bence gidin !"

Hakan ve Melih gittiler . Semihle tek kaldık koskoca evde .

Derin-"Burası senin evin mi ? "

Semih-"Evet ben aslında burada yaşıyorum tek başıma ."

Derin-"Koskoca evde yalnız hissetmiyor musun ?"

Ben 1+2'lik evim de bile yalnız hissederdim . Hem de ben artı iki kişi ile daha yaşıyordum .

Semih-"Pek değil . Genellikle dışarı da geçer günlerim ama arada arkadaşlarım ve yakınlarım da gelir ."

Derin-"Ben açım ."

Böyle söyleyince de biraz kaba oldu ama yapacak birşey yok .

Semih-"Hemen birşeyler sipariş edelim . Ne istersin ?"

Derin-"Siparişe gerek yok evde ne varsa onu yiyelim ."

Semih-"Benim evimde pek yemek olmaz . Yemek yapmayı pek bilmediğim için ."

Derin-"Aslında ben yemek yapmayı biliyorum ama malzeme var mı ki ?"

Semih -"Malzeme vardır tabi ne yapmak istediğine göre değişir ?"

Ayağa kalkıp mutfağa gidecektim ama mutfağın nerede olduğunu bilmediğimi hatırladım .

Derin-"Hadi mutfağa gidelim ."

Semih-"Tamam."

Mutfağa geldiğimizde fark ettim ki bu evin mutfağı neredeyse benim ailemin evi kadardı . Dolapları karıştırdım biraz genellikle makarna , cips , sebze ve içecek vardı . Hatta buz dolabının neredeyse yarısı içecekti . Çeşit çeşit makarna , içecek ve cips . Bu adam doğru düzgün besleniyor gibi durmuyordu ama beslenme şeklinin aksine mükemmel bir fiziği vardı .

Derin-"Sebzeli makarna yapmaya ne dersin ?"

Semih-"E napalım imkanlar kısıtlı olunca böyle oluyor ."

Derin-"Bence güzel . Hem ben güzel bir şekilde yaparım şimdi merak etme . " dedim ve işe koyuldum .

Semih-"E bari bende birşeylere yardım edeyim böyle sana iş yaptırıyormuş gibi olmak istemiyorum." dedi ve yanıma geldi . Bir dolabın içerisinden iki tane önlük çıkardı ve birini kendi giydi diğerini ise yanıma yaklaşıp boynumdan geçirdi . Ardından arkama doğru geçip önlüğün iplerni bağladı . 

Ben makarnanın suyunu falan koyarken oda sebzeleri yıkıyordu . Ben sebzeleri doğramaya başlayınca oda kaynayan suyun içine çubuk makarnayı attı ve yanıma doğru gelirken ayağı kayınca yanlışlıkla bana çarptı ve benimde elimdeki bıçak parmağımı kesti .

Derin-"Ahh."

Semih-"Çok üzgünüm çok . Bakayım eline ." diyerek elimi elinin içine aldı . Çok dikkatli davranarak elimi yıkadı ve bandajladı . 

Semih-"Bundan sonrası bende sen otur . Vallaha rezil oldum en sonunda sebebin olacağım diye korkuyorum ."

Dediği gibi de yapıp herşeyi halletti . Masaya oturup yemeğimizi yedik .

Semih-"Güzel olmuş galiba aylar sonra ilk defa evde güzel bir yemek yiyorum ."

Derin-"E ozaman elimize sağlık ."

                            -BÖLÜM SONU-

Canlarım bugün fazla yorgunum o yüzden bugünlük buraya kadar . Okuduğunuz için çok teşekkürlerr . Sizi seviyorumm😘😘 

PAPATYA SOLARKENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin