2.4

893 54 18
                                    

Herkese selam komşularımmm.Tatil haftasına girdiğimize göre elimden geldiğince bölüm yazmaya çalışacağım.Diğer bir  yandan almancaya çalışmam lazım belge alabilmek için o yüzden belki aksayabilir.

Ben daha fazla konuşmayayım çenem açılır yoksa.Sizlere iyi okumlar yorum yapmayı ve oylamayı unutmayın lütfen...

🧚‍♀️🧚‍♀️🧚‍♀️

@kayayldrm;Bazı uyku sorunlarımız var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kayayldrm;Bazı uyku sorunlarımız var...

@kumsallasöz ve diğer 600 kişi beğendi.

@kumsallasöz;Yanımda bir adet Beyefendi olunca rahat uyuyorum:)

@sibsi_;Oyş bebeğime bakın

@yusuftr_;Kaya cidden elden gitti..

😌

"Sonra adama ne oluyor peki?" diyerek sordum ve kollarının arasına iyice sokuldum.Saçlarıma küçük bir öpücük bırakıp anlatmaya devam etti."İntihar ediyor." dedi kısık bir sesle.Kaşlarımı istemsizce çatmıştım.

"Nasıl ya?O kadın yüzünden intihar mı etmiş?" dedim.Kaya'nın motosiklet yarışlarında duyduğu ve yaşadığı olayları konuşuyorduk."Evet.Adam zaten manyağın tekiydi,karısına çok bağlıydı.Karısının onu aldattığını duyunca delirip intihar ediyor." dedi.

"Kadın neden aldatmış ki?" 

"Kadın adamı sevmiyormuş.Zorla evlendirilmiş onunla." 

Kaya akşam saatlerine doğru benim yanıma gelmişti.Bende ikimize kahve hazırlamıştım.Benim için her gün bir olay ya da konu anlatıyordu kafamı dağıtmak için.Kabuslarım artık yavaş yavaş benden uzaklaşmaya başlamıştı.Yaren teyze ile ise sürekli sohbet ediyorduk ve seans yapıyorduk.Yusuf bazen Kaya'yı görüntülü arayıp benimle konuşuyordu.Yakınlarından birisi vefat ettiği için ailesiyle memleketine gitmek zorunda kalmıştı.Tabii Naz ile de arada konuşuyorduk.Göktuğ ve Sibel ise her dakika bana yazıyordu.Birkaç günüm onlar sayesinde hızlı  geçmişti ve kendimi toparlamam çokta uzun sürmemişti.

Oturma odasında oturmuş Kaya ile kahvelerimizi içip sohbet ediyorduk."Çok ilginç şeyler,üstelik kötü." diyerek mırıldandım.

"Evet.İlginç ve kötü." Başımı Kaya'nın göğsünden kaldırıp yüzüne baktım.Evden duş alıp gelmişti az da olsa hala saçları nemliydi."Yarışları iyi ki bırakmışsın." dedim ve bir elimi yanağına yerleştirip yanağını okşadım.Gülümsedi.

Kaya'nın kendisine zarar gelmemesi benim için bir mucizeydi.Çünkü Kaya kazandığı zaman karşı tarafın sinirlenip üzerlerine yürüdüğünü ve silah ya da bıçak çektiklerini söylemişti.Ortaya sonuç olarak para koyuyorlarmış.Kaya  hiç bir zaman bu parayı almamış.Kendisine bir iş bulup, orada çalışıp kendi parasını kazanmış.Yarışlara ise kafa dağıtmak için gittiğini söylemişti.Aslında üniversitesini de benim gibi dondurmuş ve benimle aynı zaman o da tekrar okula dönecekti.

MOTORCU KOMŞUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin