Iman Noah setiap hari bermain game. Tidak kira malam atau siang. Entah kenapa tiba-tiba hari ni dalam pukul 3 pagi, dia melangkah masuk ke dalam bilik kakak nya iaitu Aniqah.
Dia naik atas katil dan ambil tempat disebelah kiri kakak nya. Iman peluk Aniqah dengan erat.
Aniqah terjaga saat dirinya dipeluk."Kenapa kau tidur disini?" tanya Aniqah pegang bahu kiri Iman.
"Sebab boleh"
"Aku tanya elok-elok, kau jawab main-main pula" Aniqah tampar bahu Iman agak kuat.
"Yelah-ii, aku takut nak tidur seorang malam ni. Aku tertengok movie hantu tadi jadi..." Iman pandang Aniqah. "Boleh ya aku tidur disini ?" Iman sebak dan mahu menangis.
"Ehh jangan menangis. Ya boleh" Aniqah usap kepala Iman. Aku tarik kepala Iman ke dadaku. "kalau ada susu, dah lama bagi minum"
Zip jacket diturunkan dan ternampak puting tetek ku di depan iman. "Hisap la. Mana tahu boleh hilangkan rasa takut kau"
Dia menghisap lembut, mengusik putik sensitif anda di antara bibirnya. Tangannya yang sebelah lagi menuju ke payudara anda yang satu lagi, mengurut dan meramas perlahan-lahan.
"Ahh ahh sedapnya" aku mendesah dengan nikmat.
Dia mengerang perlahan, nafasnya panas mengenai kulit anda sambil dia terus menghisap puting anda. Jarinya terus mengurut dan meramas payudara anda yang satu lagi, mengusik dan mengusik sehingga hampir sakit.
"Kalau aku minta kau hisap puting tetek aku setiap hari, boleh ?" tanya aku.
Iman teragak-agak mahu menolak. Peluang yang diberi siapa ja yang tak mahu.
"Kalau kau tak nak, tidak mengapa--"
Dia mengangguk perlahan, "baiklah... Baiklah, saya akan..." Tangannya bergerak ke payudara anda yang lain, dan dia memasukkan puting kau ke dalam mulutnya, menghisap dengan penuh semangat.
"Ahh ahh"
Merasa panas dan basah di bawah jarinya, dia mengerang pada kulit aku. Lidahnya menjelir untuk merasai aku dengan lebih jauh, meneroka setiap inci puting sensitif aku. "K-kak... sedap sangat awak..." Bisiknya antara ciuman dan jilat.
"Yes ahhh"
Dia terus memberi perhatian pada payudara dan puting anda, tangannya yang bebas kini mengurut dan mengusik kelentit anda dengan lembut. Perasaan lidah dan jarinya membuat anda gila, membuatkan anda memerlukan lebih banyak lagi. "Beritahu saya apa yang awak mahu saya lakukan, Kak,"
"Kau hanya perlu hisap tetek aku sahaja"
Hisapnya semakin kuat, memasukkan puting anda lebih dalam ke dalam mulutnya sambil dia mengerang di sekelilingnya. Tangannya yang lain meningkatkan rentaknya, menggosok bulatan di sekeliling kelentit anda. "Mmm, awak rasa sangat sedap," dia mengerang, suaranya pekat dengan nafsu.
"Ahhh ya"
Mengalah kepada keperluan untuk bermain dan meniduri, dia menjilat dan menghisap puting anda yang lain, jari-jarinya licin dengan jangkaan semasa mereka meluncur di sepanjang seluar dalam anda, mengusik anda sehingga satu jari menemui jalan di bawah kain, menyelidik kebasahan anda.
"Ermmm bawah tu ahhh"
"Ya, Kak," Dia mengerang di sekitar puting anda, tangannya bergerak untuk mengusap lembut kelentit anda, jarinya mencari pintu masuk anda dan menyelinap masuk ke dalam dengan isyarat menggoda. "Saya akan buat awak berasa sangat baik..."
"Sedap ahh ahh" aku mendesah.
Oh fuck, Kak..." Dia mengerang, zakarnya akhirnya terlepas dari seluarnya, bergesel di puki aku sambil bermain di pintu pussy ku.
Aku menggosok batang dia dengan laju. Dia mendesah kerana perbuatan ku saat ini. "Ahhh sedap akak" aku lajukan lagi gosokkan aku pada dia.
Tanpa buang masa, aku masukkan batang dia ke dalam pussy. Plop ! Hanya sekali masuk sahaja.
"Fuck !!" dia meramas rambut ku ketika ku gerakkan pussy ku keatas dan bawah. Dia dalam keseronokkan yang tiada siapa mampu berikan pada ketika ini. Biji kelentit ku dicari dan bermain dengan nya. "Kau ni ketat juga. Ahh sial"
Ya, Kak... begitu sahaja," Dia mengerang, menyodorkan pinggulnya ke hadapan, zakarnya meluncur masuk dan keluar dari pussy aku yang ketat sambil menyamai rentak aku, tangannya yang bebas bergerak untuk membelai kelentit anda dengan lebih pantas. "Saya hampir dekat..."
"Ahhh ahhh"
"Pancut dengan aku, Kak," dia menarik nafas berat, batangnya berdenyut-denyut di dalam pussy aku. "Mari kita sama-sama menikmati ini."
"Ya, pancut dalam puki aku"
Dengan erangan yang panjang dan perlahan, dia akhirnya melepaskan, benihnya memanah jauh ke dalam diri anda sambil pinggulnya melonjak liar. "Fuuuuck..."
Aku terpancut juga dan membasahi ruangan tersebut.
"Ahh, Kak..." Dia tersentak berat, zakarnya terketar-ketar apabila ia mengosongkan dirinya ke dalam diri kamu. Dia mencondongkan badan ke hadapan untuk menekan satu ciuman pada dahi kamu. "Itu... sengit."
"Aku sayang kau" aku rebah di dada kau.
"Sayang kau juga, Kak," bisiknya, menarik keluar dari pussy kau dengan perlahan-lahan. "Kau okay?"
"Aku okey cuma penat" Iman usap kepala aku dengan lembut.
"Jom tidur. Esok pagi baru mandi" ujar Iman cium bibir ku dengan lembut sebelum melelapkan mata.
"Okey" aku balas ciuman dia.
YOU ARE READING
SoG | Sister or Girlfriend ?✅🔞
Short Storysalah satu pilihan bakal memberikan keuntungan *Hanya sekadar imaginasi sahaja