𝟷

414 9 0
                                    

☁️ Еллін (Елі скорочено) - нещодавно стало 18 років , зріст 161 , у неї є брат Бан Чан.
З ним вони дуже рідко бачились тому що він живе у Сеулі , куди вона і переїжджає , але всеодно тримають звʼязок. Вони завжди були близькі проте їм не вистачає живого спілкування.

...................................................................

Перейшла до університету на художній факультет , їй ще з самого дитинства подобалось малювати і вона завжди була творчою особистістю.

Подобалось співати , вигадувати нові ідеї , звісно ж малювати , створювати дизайн одягу а також у своєму невеличкому місті вона ходила на заняття по танцях. Так , тут були не зовсім розвинуті такі місця , все ж дещо але навчилась. Але вона пообіцяла татові що коли приїде до Сеулу то буде ходити на танці ( він завжди підтримував її саме у цьому руслі ) . Те як вона танцює дуже заворожує , і не здогадуючись скільки вона вже танцює можна сказати що це справжня зірка.

Їй подобалась музика ( навіть деколи ходила у навушниках ) на неї дивно дивляться але їй було всерівно. Музика надихає її на нові малюнки. В основному частіше малює портрети , звісно навчитись було тяжко тому що вона не ходила ні на які заняття адже місто невеличке , тому навчалась вдома.

Старшу школу вона закінчила середньо і не зовсім ідеально , але екзамени здала достатньо добре щоб поступити в університет.

Вона завжди була у достатку , мама має велику компанію , а батько своє виробництво. Грошей завжди було достатньо але її ніколи не балували. Тому вона ставилась до них з розумом.

У 13 років її батьки розлучились , Чан до своїх 18 жив з мамою (зараз йому 22) , для неї це було тяжким випробуванням, них наче розлучили , але зараз вона живе разом з татом. Він завжди був ближче ніж мама , тому що він приділяв їй набагато більше часу коли мама працювала , її вона запамʼятала лише з поганої сторони тому що в дитинстві вона часто говорила їй образи і що вона ніколи нічого не добʼєшся , загалом вдома маму побачити можна було лише тоді коли Еллін була у школі. Навідміну від мами , тато завжди її підтримує і знаєте , він доволі сучасний. Стежить за модою та трендами , має багато соціальних мережей.

Живе на даний момент з батьком , але переїхала у гуртожиток через те що від університету до дому їхати 4 години , тому вона прийняла рішення що так буде зручніше і вигідніше.

У неї лише одна хороша подружка Кайла , хоча це дивно тому що Еллін дуже красива і у неї прекрасне підтягнуте тіло , темно коричневе волосся , красивий ніс , пухкі губи..

У неї лише одна хороша подружка Кайла , хоча це дивно тому що Еллін дуже красива і у неї прекрасне підтягнуте тіло , темно коричневе волосся , красивий ніс , пухкі губи

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

...................................................................
*𝟽:𝟷𝟻*

*дзвенить будильник*

– Ну скільки можнаааа ААА , стоп *піднявши голову з ліжка* СКІЛЬКИ ГОДИН я запізнююсь на літак.
– Татуууу !!
– Так доню - заходить він вже зібраний на повну.
–Чому ти мене не розбудив ?? я ж знала що знову просплю будильник.
–До літака ще цілих 2 години , ти ще встигнеш
– АААЙЙ , ти нічого не розумієш. Мені ще потрібно сходити в душ , нафарбуватись , зібратись. Добре що хоча б сумки з вечору настроїла.
...................................................................

Вона пішла в душ помила голову , а тіло шоколадним гелем для душу. Від неї завжди пахло шоколадом . І взагалі вона дуже його любить.

Духи з ним шампунь з ним , ВСЕ.

Вона наче помішана на ньому але їй прилітало багато компліментів за цей аромат , тому вона своєї думки не змінила що це найкращий запах і найкраща з солодощів.
Вмилась пінкою і різними штучками для обличчя та кремами. Волосся намазала масками і доки воно сохло ти прийнялась фарбуватись. 

Твій макіяж:

Всі її однолітки лише по виразу обличчя думали що вона не хоче ні з ким спілкуватися але це не так , всередині вона дуже ніжна , хороша та вразлива дівчинка яку так і хочеться захистити

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Всі її однолітки лише по виразу обличчя думали що вона не хоче ні з ким спілкуватися але це не так , всередині вона дуже ніжна , хороша та вразлива дівчинка яку так і хочеться захистити. 🎀

...................................................................

// 𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 //🫂💋 Хван ХенджинWhere stories live. Discover now