.....................................................................Він взяв себе за щоку та вона була палаючою і гарячою від температури тіла яка раптово піднялась.
...
𝟸𝟸:𝟹𝟶
Через деякий час він ліг на підлогу там де ти простелила декілька пледів та почав залипати у телефоні. Він лежав лише у білій майці і шортах , виглядало це дуже холодно від цього йдуть мурашки , але який ж він все-таки сексуальний у цій майці.. як добре що вона просвітлена..
ТАК! Навіть і думати про таке соромно.Ти також лягла на ліжко і думала вже спати.
Вимкнула світло і сказала Хенджину:Е – Надобраніч.
Х – Ти вже лягаєш? рано наче.
Е – Сьогодні був тяжкий день.. і я .. втомилась.
Х – Зрозумів. Надобраніч)
Е– Надобраніч.. - з ледь помітною посмішкою видавила ти......................................................................
(Вже було 𝟸𝟹:𝟹𝟶 а я так і не змогла заснути, так багато думок.. і жодного рішення. Незнаю як мені жити далі , і до чого мене приведе життя , наче все гаразд але тільки я згадую всі свої проблеми від яких намагалась втікти , я відчуваю на душі такий великий та тяжкий тягар що не можу двинутись з місця...)
Хенджин вже деякий час як спить , принаймі я так думала..
.....................................................................
Я лежала просто на спині і дивилась у стелю думаючи про сьогоднішній день і почула що Хенджин наче щось говорив собі під ніс і я подумала що він не спить.
Е – Хенджин~а..
Х – А?Е – Ти ще не спиш?
Х – Це ти ще не спиш? Я думав ти давно заснула.
Е – Не можу. Занадто багато думок які не можу викинути зі своєї дурної голови.
Х – Не кажи так , ти зовсім не дурна.
Е – Але ти не знаєш напевно..
Х – Не знаю , але.. на даний момент я думаю саме так.
Е – А ти.. ти можеш лягти на ліжко?
Х – Ам.. так , звісно.(Не знаю що на мене знайшло , але мені було дуже холодно і порожньо самій на великому ліжку , і я не могла заснути.)
Хенджин піднявся з підлоги і заліз до тебе у ліжко , звісно між вами було трохи місця але ви все ж лежали у одному ліжку. Стало дуже затишно тепло і комфортно. Його гарячий подих зігрівав мене.
.....................................................................
Х – Ти казала що не можеш заснути.. тебе щось турбує?
Е – Та так , просто деякі тимчасові труднощі.
Х – Це якось повʼязано з Каєм і Йонджуном? Не хвилюйся я потурбуюсь про них , вони отримають що мають.Е – Просто.. я боюсь що вони повторять це зі мною , коли він взяв мене своїми сильними руками за мої руки і почав цілувати я подумала.. що це кінець. І ніхто мені не допоможе. Якби тебе тоді не було поруч.. все вийшло б зовсім інакше.
Х – Але не вийшло , чуєш? Доки я з хлопцями поряд з тобою тобі нічого не загрожує.
Е – І все ж , можуть бути різні випадки коли вас не буде поряд.
Х – Не хвилюйся про це. Тобі потрібно висипатись , тим більше завтра перша пара у вчителя англійської , а ти як знаєш не любить коли запізнюються)
Е – Оо так)Х – На добраніч Елі.
Е – Надобраніч.......................................................................
( Те як він мене назвав , змусило моє серце колотити.. , не знаю чому таких емоцій я не отримую від інших людей на цю наче і маленьку дрібницю. Але він нього це слово звучить так.. солодко?..)
Не встигнула ти і оком кліпнути як заснула.
.....................................................................
Ранок 𝟼:𝟻𝟶
Прокинулись ви одночасно і побачили себе у такій позі (твоя нога на його ногах наче охоплює , його руки ніжно приобіймають тебе за спину)
Пролежавши так ще 𝟻 секунд щоб це обдумати ви обидва здригнулися з місця і почали вибачатись один перед одним.
Х – Вибач , я і не думав нічого такого!
Е – Ти теж вибач! Це було просто випадково.
Х – Все гаразд , не вибачайся. Не ми ж обираємо уві сні у якій позі нам засинати , так же ж?
Е – Так , згідна з тобою. Піду поки приготую нам сніданок.
Х – Звісно.*Дзвінок у двері*
Е – Хенджиннн , можеш будь ласка відчинити? - кричиш ти йому з кухні.
Х – Так , зараз.Е – Хто там Хенджин??
Хенджин відчинив двері і хвилину не відповідав на твої питання.
Ти вирішила підійти розібратись що там. І побачила якусь дівчину стоячу у дверному прорізі. І вона наче.. знала його..?
? – Хенджин?!
.....................................................................
ВИ ЧИТАЄТЕ
// 𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 //🫂💋 Хван Хенджин
Fanfictionв головних героях : Кім Еллін (проте дії відбуваються від твого лиця) , Ли Феликс , Ли Мінхо Хван Хенджин , Хван Юна. Історія про Елі яка переїжджає до Сеулу в художній університет де знайомиться з новими друзями та не тільки. фф українською мовою...