.....................................................................Мінхо підʼїхав до тебе та вийшов з машини щоб відчинити тобі двері. Це дійсно мило.
А ще важливо помітити що у нього ну дуже дорого виглядає автомобіль......................................................................
М – Сідай Елі.
Е – Дякую.Ти сиділа на передньому сидінні , на вулиці почався сильний дощ і ти просто дивилась у вікно автомобіля по якому капали краплі дощу.
Цю тишу що була між вами ще хвилини 𝟹 , обірвав Мінхо.
М – Вибач що змусив тебе чекати , мене трохи затримав директор.
Е – Все в порядку?
М – Так , не хвилюйся це лише по справі студентів самоврядування.
Е – А ти належиш до них? Не знала.
М – Мене змусили , сама розумієш , що вони будуть робити без впливових звʼязків моїх батьків до університету)
Е – Таак)
Е – Твої батьки досі зайняті тією компанією?
М – Так , у них закінчується контракт у цьому році. Але гадаю вони його продовжать , тому що скоріше компанія потребує таких працівників як вони ніж вони єю.
Е – Це круто , передай від мене привіт твоїм батькам. Давно їх не бачила.
М – Звісно!
М– Знаєш, нещодавно я їм дзвонив і розповідав що зустрів тебе тут і вони не проти були б якби ти приїхала зі мною до нас у гості в Чеджу.
Е – Справді..? Що ж , я також хотіла б з ними зустрітись думаю що можна)
М — Давай тоді після вихідних я тобі точно скажу коли ми зможемо поїхати.
Е – Гаразд.Далі ви їхали у тиші та деколи зустрічались поглядами після чого час від часу усміхались від незручності.
Мінхо припаркувався та доки ти його чекала трохи змокла. Дочекавшись ви швидко побігли до вашого підʼїзду та зайшли в гуртожиток.
(Нагадування ти живеш у 𝟹𝟶𝟽 , Мінхо у 𝟹𝟶𝟿)
.....................................................................
Ви зупинились біля твоєї квартири та ти сказала:
Е – Мінхо
М – Так Елі?
Е – А хочеш ходімо до мене? Посидим , чаю попʼємо , фільм подивимось.
М – Давай)
Е – Я живу з однією дівчиною , доречі сестра Хвана. Можливо ти її знаєш?
М – А , звісно. Він знайомив мене з нею коли ми познайомились з ним.
Е – Але вона писала мені що зараз на якійсь з студентській вечірок , тому можемо поки що посидіти у двох якщо ти не проти.
М – Не проти , навпаки за)
Е – Клас , тоді зачекай я зараз щось приготую. У мене є ще декілька пачок чипсів. Візьми з тієї верхньої полички будь ласка.
М – Як ти туди дістала Елі?
Е – ...
Е – На стіл вилізла , а що?
М – Хахах)
Е – Це для того щоб стримувати себе і тримати для таких випадків......................................................................
Ти приготувала ще декілька страв і ви розклали все по тарілках і поклали на ліжко і самі ж лягли накрившись одіялом. Звісно це була дружня обстановка. В дитинстві ви часто так сиділи з Чаном та Мінхо. Лежали всі разом під ковдрою та дивились якісь фільми жахів або кумедні комедії.
Мінхо запропонував подивиться якийсь фільм жахів тому ти погодилась.
Весь фільм держав у напрузі та час від часу бували моторошні моменти.На одному з них Мінхо раптом схопив тебе за ногу він чого ти крикнула та затрусилась.
Е – ААААААААА
М – АХАХАХААХААХАХАХА
Е – Ааайй Мінхо блін це не смішно!
М – А от і смішно ти би бачила своє лице ахахахаВ цей момент настала повна тиша і поступив дзвінок у двері. Голосний дзвін через який здригнувся Мінхо змусив тебе також засміятись.
Е – Ахахаха , ти чого?
М – Це було просто неочікувано...
Е – Це мабуть доставка , я піцу замовляла зараз прийду......................................................................
ВИ ЧИТАЄТЕ
// 𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 //🫂💋 Хван Хенджин
Fanfictionв головних героях : Кім Еллін (проте дії відбуваються від твого лиця) , Ли Феликс , Ли Мінхо Хван Хенджин , Хван Юна. Історія про Елі яка переїжджає до Сеулу в художній університет де знайомиться з новими друзями та не тільки. фф українською мовою...