.....................................................................
[Мінхо зареєстрував тебе у інстаграмі де тобі також почало писати багато студентів з університету , але ти не стала переглядати.
Було вже 𝟺 години ночі коли Міхно вийшов з твоєї кімнати , попрощавшись ви обмінялись ще номерами на всякий випадок.]Ранок 𝟼: 𝟹𝟶
Твій перший день в університеті , тому ти рано поставила будильник.
(Сьогодні тільки початок а я вже нікуди не хоочууу) — в думках.
Ти встала з ліжка і пішла в душ
Думки:
(Люблю приймати гарячий душ.. , причина? тому що він гарячий , в обох сенсах. Він наче кислотний дощ під яким розкисає тіло , незнаю чи нормально те що це подобається)
(Приймаючи душ ти думала про ніч яка була з Мінхо , неочікувано було побачити саме його у цьому університеті і У СВОЇЙ КІМНАТІ. Але не буду заперечувати він гаряч..)
Еллін ПРО ЩО ТИ ДУМАЄШ - говориш ти бьючи себе бо обох щоках.
Ти вийшла з душу , замотала тіло і волосся в полотенця і чистила зуби , потім зробила легкий макіяж в університет. Ти лише закріпила гелем брови і підфарбувала вії.
.....................................................................Твій макіяж
Далі ти переодягнулась. Перший день можна і видягнутись. Тому ти одягла більш святковий одяг , все-таки саме головне проявити першу хорошу думку про себе......................................................................
Твій образ:.....................................................................
З хорошим настроєм ти вже вийшла з свого підʼїзду і пішла до університету. Не встигаєш ти і 𝟻 кроків ступити як вже чуєш знайомий голос.Так , це був Мінхо.
М – Зачекай Еліі~а
Е – Мінхоо , і тобі доброго ранку
М – Так , він став краще коли побачив тебе) – на його лиці відразу зʼявляється посмішка до того ж яку освітили промені сонця.
( він так схожий на .. милого котика?..)Ви проходите разом до входу університету і відразу на тобі зʼявляються заздрісні та підлі погляди одної з компаній студенток. Виглядали вони наче дівчата легкої поведінки , яскравий відвертий макіяж , обтяжуючі блузки та короткі спідниці.
Мінхо помітив їхній погляд на тобі , але коли проходили повз них , він взяв тебе за руку.
(Чому він.. тримає мене за руку?)
Ти подивилась на нього питальним поглядом на що він відповів ...
М – Вибач.. , ці дівчата постійно до мене лізуть та сталкерять , хотів їх цим позлити. Вибач якщо цим тебе якось зачепив.
Е – Аа , зрозуміла..Забувшись про те що ви йдете за руки він проводить тебе до твого кабінету , адже ти не знала куди потрібно йти а Мінхо вже на третьому курсі. Всі помітили з ким ти йшла і почалось..
Та витріщили очі на вас обох і почали шептатись , тому що Мінхо тут в нас наче Король університету.
... : Вони що зустрічаються ??
... : ВИ ТАКА МИЛА ПАРА!! - хтось викрикнув на це*На що Мінхо просто цокнув* та ви
розцепили руки......................................................................
* Дзвінок *Зайшов вчитель та познайомився з вами , викликаючи кожного по списку просив розповісти щось про себе.
Тут черга дійшла до тебе.
(В - вчитель)В – Таак.. далі у нас .. Кім Еллін.
Ти встаєш , але ніскільки не хвилюєшся тобі наче комфортно і ти не відчуваєш ніякої тривоги з думок інших.Е – Привіт всім , можна просто Елі сподіваюсь ми подружимося :) Крім малювання люблю у вільний час танцювати та співати.
Ти сиділа з якоюсь дівчиною, тому що не було більше вільних місць. І тут завʼязався ваш діалог.
Ю – Привіт , я Хван Юна)
Е – Привіт , а ти напевно вже знаєш як мене звати ахаха
Ю – Елі)(Я була рада що хтось зі мною заговорив тому що сама я б не наважилась з кимось познайомитись)
Цілу пару ви розмовляли кожен про своє і знайомились краще , навіть стали дещо подругами за цілий день.
* Дзвінок *
Коли ти виходила з класу вдарилась об чиєсь високе накачане та спітніле після фізри тіло....
.....................................................................
ВИ ЧИТАЄТЕ
// 𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 //🫂💋 Хван Хенджин
Fanfictionв головних героях : Кім Еллін (проте дії відбуваються від твого лиця) , Ли Феликс , Ли Мінхо Хван Хенджин , Хван Юна. Історія про Елі яка переїжджає до Сеулу в художній університет де знайомиться з новими друзями та не тільки. фф українською мовою...