Мінхо стукає у двері і тут відкриває двері високий до дверей хлопець і такий красивий що не хочеться відривати очі......................................................................
... - Ти..
М – Хенджин знайомся це Елі.
Е – Привіт...
Х – Приємно познайомитись Елі)
Е – Мг.
Х – Зачекайте , я зараз візьму зміне взуття.Ви вийшли з гуртожитку і направились до центру у якому навчають багато занять , танці , співи , малювання , навіть караоке є.
Йти туди пішки приблизно 𝟷 км.По дорозі розмовляли тільки Мінхо з Хенджином , а тобі нічого було сказати доки він не задав тобі питання.
.....................................................................
Х – Давно ви знайомі?
Е – Наче все життя його памʼятаю.
М – Таак , ти ще була зовсім маленькою коли вперше прийшов до вас додому)
Е – Тільки не треба жартів про зріст ...
М – Я і не починав)
Е – Нуну
Х – А коли зустрічатись почали?Ти відразу почала кашляти і дивитись на Мінхо питальним поглядом.
М – Зустрічатись? Ще не починали..
Х – А , так? Вже цілий університет вважає вас парою.
Е – Чорт..Ви йшли по середині дороги тому що на тій вулиці майже не їздили автомобілі і ти не помітила як у твою сторону їде автомобіль високої швидкості , ти підняла голову і все життя наче провалилось у тебе під ногами ти б не встигла нічого зробити але..
Хенджин відразу зреагував і притягнув до себе тримаючи тебе за талію , це не виглядало пошло чи наче він цього навмисно хотів. Він просто врятував твоє життя , чи як найменше здоровʼя. Мінхо також хотів щось зробити , але Хенджин був швидший.
Ти дуже перелякалася та тебе трусило , адже ти цього ніяк не очікувала. Хенджин тримав тебе за дві руки щоб ти заспокоїла своє колотяче серце. Мінхо ж все розумів , дуже перелякався за тебе.
М – З тобою все в порядку? Ніде не зачепило??
Е – Все.. гаразд.
Х – Точно?
Е – Мг..Ти трохи заспокоїлась і ви пішли далі.
.....................................................................
Прийшовши ти помітила багато людей адже це був також наче перший навчальний рік , але у танцях. Тобто тут є класи по професіоналізму. І звісно тут будуть відбирати кращих.
ВИ ЧИТАЄТЕ
// 𝒊 𝒘𝒂𝒏𝒕 𝒚𝒐𝒖 𝒕𝒐 𝒃𝒆 𝒎𝒊𝒏𝒆 //🫂💋 Хван Хенджин
Fanfictionв головних героях : Кім Еллін (проте дії відбуваються від твого лиця) , Ли Феликс , Ли Мінхо Хван Хенджин , Хван Юна. Історія про Елі яка переїжджає до Сеулу в художній університет де знайомиться з новими друзями та не тільки. фф українською мовою...