=Elvis Cridlincton=
Ma czarne włosy ułożone w charakterystyczny sposób, ma jasną karnację i niebieskie oczy, jest szczupły i dobrze zbudowany ma 185cm wzrost i 19 lat.
Jest świeżo po zdaniu szkoły w Newton o profilu strażackim pracuje mieszka i urodził się w Pontypandy.Praca- pracuje w lokalnej remizie strażackiej jest tam od 3 lat [był na dwuletnich praktykach pod okiem sama, wliczając w te praktyki udział w wyjazdach do zgłoszeń itp.]
Jest na umowie od roku i dalej się szkoli pod okiem sama.Rodzina- kuzyn Jerry Lee Cridlincton [nwm jak to się pisze] pracuje w Newton jako strażak jest starczy od Elvisa o parę lat.
Matka- Mery Clidlinkton
47 lat 166 wzrostu, [poroniła jedną ciąże przezco popadła w depresję]Ojciec- nie znany
[Elvis jest z gwałtu, kolejna przyczyną depresji matki, a poprzedni mąż zginoł w wypatku samochodowym].=Samuel [Sam] Jones=
Ma rudy kolor włosów wchodzący w lekką czerwień niebieskie oczy tak jak Elvis jest wysoki ma średnią muskulaturę, ma 180 cm wzrostu i 28 lat.Praca- pracuje w lokalnej remizie strażackiej z 9-letnim doświadczeniem zawodowym i wieloma brawurowo przeprowadzonymi akcjami ratunkowych, jest ognio mistrzem Elvisa pracuje na umowie.
Rodzina- brat Charli[nwm jak pisze] Jones, jest młodszy od Sama o 5 lat,
założył własną rodzinę [dwoje dzieci].
Ma 176 cm wzrostu, niebieskie oczy, i ciemno brązowe włosy, ma 24 lata.Brat Praca- jest rybakiem, i w wspólnie z żoną prowadzi małą kawiarenkę na nabrzeżu, sefuką tam rybę na 100 sposobów.
Evelyn Jonas- ma zielone oczy i bardzo jasny blond, 166 cm wzrostu i 25 lat [nie jest jakoś atrakcyjna ani brzydka jest przeciątna w urodzie].
Evelyn Praca- jest kelnerką kucharką i kierownikiem w jednym, kawiarnia stoi na nia, dodatkowo zajmuje się domem i dwujką dzieci.
Dzieci- Jeans i Sara Jenas są bliźniętami dwójajowymi, oboje są blondynami i mają zielone oczy
Mają mniej więcej 140-143, mają po 10 lat.=Penny Moris=
Jest blondynką o krótkich włosach i brązowych oczach.
Ma 168 cm wzrostu i 27 lat, jest obdarzona niesamowitą urodą szczyci się wzięciem wielu mężczyzn.Praca- pracuje w lokalnej remizie strażackiej w jednej jednostce z Samem i Elvisem, posiada 5-letnie doświadczenie zawodowe.
Rodzina- Ojciec znarł nie dawno a Matka mieszka w rodzinnym mieście,
Nie posiada dalszych krewnych.=Kapitan-Noris Steel=
Ma siwe włosy i niebieskie oczy, ma 165 cm wzrostu [ nastarość się skurczył😂], i 65 lat.Praca- posiada wielodekadiwe dośwtadczenie zawodowe, zdobył wiele odznaczeń za odwagę i tym podobne.
Jest kapitanem miejscowej jednostki strażackiej.Rodzina- Matka i Ojciec zmarli 20 lat temu ze starości, dalsi krewni istnieją ale nie utrzymują kątaktów.
CZYTASZ
Żołnierz z przymusu
ActionWojna, zmusiła rząd Wielkiej Brytanii do powołania żołnierzy z rezerwy. Również wśród Strażaków