capitolul 3 "am pierdut-o"

77 11 1
                                    

Rămas acolo ,tatăl lui Jimin se misca destul de repede,  banii da-ti pe droguri care prin surprindere nu erau pentru dle Park,  avea intenții mai criminale.

Dle Park avea un plan , acela fiind: a luat drogurile.
                                                           - merge în sala doamnei Park prin efracție noaptea.
                                                          - introduce drogul în perfuzie cu o seringă
                                                         - pleacă ca si cum nu s-ar fi întâmplat nimic.

Acest plan era pentru a o ajuta pe doamna Park să nu se " chinuie" cum zicea acest om de nimic.

Chestia era că dacă doamna Park moare , bani rămân pe mana lui Jimin , tatăl lui i-ar putea lua oricand , cum a făcut în seara din urmă.

Jimin descoperit spre dimineata de Namjoon care trecea la el pentru a discuta despre bani pe care trebuia să i dea Jimin pentru spitalizarea mamei sale.

Namjoon intră în apartament văzând cu Jimin ,era acolo și încă se chinuia cu durerile insuportabile.
Namjoon îl spală la umăr îl bandajeaza și reuși să îl adoarmă pe Jimin. Între timp Namjoon pleca-se cu gândul că vine în altă zi.

Timpul trece, Jimin se reface și începe să meargă din nou la liceu. Început de săptămână, Jimin se pregătește să plece la liceu apoi să o viziteze pe mama sa.

Ajuns la liceu toată școală vorbea de un coleg nou din clasa lui Jimin. Numele noului coleg era discutat peste tot. Fetele vorbeau cât de frumos este ,băieți cât de bine făcut e , ca el lucrat la sala.

Jimin reușise să îi rețină numele ,Min Yoongi ,un băiat brunet , care joacă basket .

 În aceași zi , prin a doua pauză, doi băieți din clasa lui Jimin îl opresc pe hol zicându-i :Jk: Hey colegu, așteaptă!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

În aceași zi , prin a doua pauză, doi băieți din clasa lui Jimin îl opresc pe hol zicându-i :

Jk: Hey colegu, așteaptă!

Jimin se intoarce crezând că strigă pe alt cineva

Jk: Bună, eu sunt Jk

Tae: Bună eu sunt Tae

Jm: Bună eu sunt Jimin
 
Jk: mă bucur să te cunosc , hmm, noi suntem veniți în școală asta acum o saptamana, și ne gândeam să facem un grup de prieteni, vrei sa fi din grupul nostru ?

Tae: Da, te rog , ești unul dintre cei mai frumoși băieți din școală

Jk dă ochii peste cap și spuse

Jk: Da... plus că mai strângem băieți de pe aici , mai este J-hope , Jin și poate și băiatul nou , mergeam spre el da' gasindu-te aici am zis sa te întrebam pe tine primul ,deci... vrei?

Jm: sigur , să vă dau numărul meu de telefon?

Tae: Spune că îl notez eu!

Jimin termina-se ,își luase la revedere de la băieți și se îndrepta la ora de mate ce stătea să înceapă.

În următoarea pauză,  îi văzu pe Jk și J-hope

Jk: Jimin , Haii aici , nu sta acolo!!

Jimin facu cunoștință cu J-hope apoi întreba de restul

Jm: Unde sunt restul?

Jk: trebuie să vină!

În acel moment din spatele lui Jimin se aude numele lui Jk strigat de Tae. Tocmai ajunse , în statele lui îi avea pe Min Yoongi și Jin

Cand il văzu Jimin pe Min Yoongi primul gând era " deci asta e Min Yoongi,  nu e urât deloc, dar nu am sanse la el , e rebel eu un tocilar nu se uita el la mine"

Jimin facu cunoștință cu Jin apoi cu Yoongi, telefonul lui Jimin sună

Jm: iertați-mă putin...

Jimin se retrage și în câteva secunde cartea de matematică cade din mână lui Jimin , pe tot holul se auzi cum Jimin cazu în genunchi.

Nu a durat mult și Jimin lasă tot acolo și o i-a la fugă

Băieți se întrebau ce se întâmplă cu el , de ce căzu-se în genunchi și de ce a fugit așa.

Pov Yoongi

E frumos băiatul,  dar a plecat așa, ar trebui să merg după el cum să scap de aici..?

Yon( Yoongi) : scuze băieți, am putina treaba,  ăă merg la antrenament.

Băieți: ok , Paaa

"De ce a plecat așa? Unde se duce , sper să îl  prind din urmă

Yoongi fugea după Jimin care intră în spital.

" Unde se duce omu' asta ?"

Pov Jimin

Jm:va rog repede , sala doamnei Park,  repede.

Ajuns acolo asistenta ieși la cinci minute după.

As: Domnul Jimin ?

Jm: Da , spuneți mai repede ce e cu mama ??

As: Condolianțe ... Nu să mai putut face nimic , un echipaj de poliție mă așteaptă,  se considera ca a fost drog introdus în perfuzie , știți cine ar putea fi?

Jm stă pe gânduri, clar știa cine e, evident cine alt cineva tatăl său, cine să o urască mai tare decât el?

Jm: Nu... Nu stiu cine ar putea fi, pot intra la mama, vreu să o văd!!.

As: sigur ,e acolo , condoliante încă o dată...

Jimin intră acolo , mama sa era acoperită cu un cearșaf alb. Jimin ridică cearșaful și o observă pe mama sa cu ochii deschisi si roșii.

Jimin inzbucni în la lacrimi ,cazu lângă ea în genunchi , cu ultimile puteri pune mana peste ochii mamei sale și îi închise.

Jm: O SĂ-MI FAC DREPATATE SINGUR...

Ore trecuse și Jimin era tot acolo ținând-o pe mama sa de mână

As: Dle Jimin , mama dumneavoastra trebuie dusă la morgă

Jm: Nu o luați lasați-o aici cu mine!!!!

Jimin sta acolo uitandu-se cum o iau din brațele lui.

Pov Yoongi

Nu îl plac , Doamne ferește... eu merit mai mult , eram doar curios , oricum o să aflu de ce a fugit că prostu'...

life with you / YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum