După ce Jimin se schimba de acele haine , ei pleacă râzând din apartament, Yoongi a ales o terasă aproape de cartier.
Acolo băieți evident și-au cumpărat prosul pentru care au și venit, bere
Și-au comandat băuturile si cand au venit , un subiect de discuție a apărut, început de Yoongi evident.
Yon: auzi Jimin ? Ce ți-a venit să cumperi alea?
Jm: Nu stiu, ia o gura de bere și se uita prin jur, să schimbăm subiectul!!
Yon: mmm... Bine!
Jm: Mai joci Basket ?
Yon: da! Mâine am meci... vi și tu ?
Jm: chiar vreu să văd cum joci , sunt curios.
Yon: atunci mâine mergem impreuna?
Jm: Da!
După câteva discuții , Jimin era deja ametit , și el începe discuția pe care tot el a întrerupt-o
Jm: diseară dormii la mine ! Din cauza mea nu poti dormi sus la tine!
Yon: oricum la tine dormeam!
Jm: mă placi?
Yon: Nu a-și sta aici dacă nu te-aș plăcea ! Tu mă.. placi?
Jm: simt ceva pentru tine dar sunt beat , nu stiu să zic ce simt !
Yon: atunci , de ce nu am făcut ce au făcut și Tae și Jk, După ce au urcat ei sus?
(Fiind amândoi beți , de asta vorbeau asa)
Jm: mi-am dorit decand m-am îndrăgostit de tine, dar nu am putut să îți spun, nu stiu ce e cu mine!!
Yon: până și așa ești sexy Jiminaaah, nu stiu ce m-aș face dacă tu te-ai îndrăgostit de altcineva
Jm: înainte să te cunosc , eram și eu îndrăgostit de Sungjae. Am plecat la scurt timp după ce un fost coleg i-a spus că îmi place de el, s-a postat cu o fată pe Instagram și de atunci nu l-am mai văzut nimic decât un simplu prieten...
Yon: l-ai placut?
Jm: și pe tine ! Te-am placut înainte de a te fute cu J-hope, apoi și tu mi-ai rănit sentimentele la fel ca Sungjae , te-ai postat cu el pe Instagram ,nu pot explica ce am simtit...
Yon: sunt cel mai prost băiat din lume ... daca te cunoșteam înaintea lui j-hope fi sigur că tu erai în seara aia în locul obsedantului de J-hope ( scuze dar pentru început J-hope va fi un personaj negativ).
Jm: aia e , mai comandam o bere ?
Yon: Nu, mergem acasă!!
Jm: dar nu vreau!
Yoongi îl cară cum poate pe Jimin până acasă, îl dezbracă, și îl schimbă pe Jimin in pijamale, îl întinde în pat și se tolănește lângă el , adodmind în câteva minute.
CITEȘTI
life with you / Yoonmin
Teen FictionDoi băieți frumoși se îndrăgostesc. Băiatul ce nu-l suportă la început pe celălat, ajunge obsedat de privirea adolescentului. Face tot ce poate să îl cucerească.