Următoarea zi , Yoongi pleacă îndemnat de Jimin, el chiar nu voia să plece de lângă iubirea lui, avea mai multe motive, dar unul dintre ele ar fi Sungjae.
Yoongi l-a pus pe Jimin să jure că dacă îl mai atinge acel idiot îl anunță, de ce? Voia să îi aplice o corecție.
Jimin îi comanda lui Yoongi un uber , până în Busan , de acolo se descurcă și singur. Yoongi o salută ,o îmbrățișează pe bunii si tot odată își cere și scuze că a avut așa în peisaj.
Apoi îi sărută obraji lui Jimin , îi aplică o îmbrățișare cât să nu ii duca atât de tare lipsa lui Jimin, voia atât de tare să îl mai sărute , dar Jimin încă nu era pregătit, plus că nici nu erau împreună. (Jimin îl sărută în momente potrivite (((: )
Apoi se urca in uber și pur si simplu pleacă, era așa îngrijorat de ce s-arputea întâmpla, era decis că dacă nu îi răspunde Jimin ,vine după el.
Ajuns în Busan, anunta băieții , îi cheamă pe la el, pe toți 5, să facă o băută că Jimin e bine.
Jk: Yoongi, cum a fost l-a Jimin, nu ai stat nici mult , și pe el nu l-ai adus.
Yon: am fost la el , dar nu e treabă ta dacă vine acasă sau nu.
Tae: Chiar și așa, ce-ți pasă ție ce o făcut acolo ?
Yon: stați așa, nu vă gânditi așa departe..
Jk: Ce va ambalati , mă gândeam dacă au o relație... cum avem noi.
Jin: Hopaaaaa
Rm: Nu fă așa iubirea mea.
Tae: sunteți înpreună?
Rm: Da , de mai mult timp.
Jh: voi realizați că o să vă certați și eu să mă CaC pe mine de râs :)))
Yon: două cupluri deja ?
Jh: putem fi și noi Yoongi
Yon: Da ma da , lasă glumele , nu ne potrivim.
J-hope da ochi peste cap si nu mai zice nimic.
După ceva băută, fiecare pe treaba lui. Jk cu Tae, aproape se mâncau intre ei.
Rm Cu Jin se pipaiau rău, aproape se dezbracau , se prindeau de pantaloni , bluză si de gura se sărutau.
Yoongi îi dă un mesaj lui Jimin, dar acesta nu răspunde. Yoongi deja era îngrijorat, stătea pe un fotoliu cu un pahar în mână cu o privire de cadavru umblator.
J-hope în schimb , după ce lasă telefonul jos și îl vede pe Yoongi supărat, se ridică și se duce la el. Se opreste fix in fată lui Yoongi care se uita cum astea se lingeau la el in casa.
Yon: da-te mă din fața mea , strici toată priveliștea!
Jh: dacă tot îți place să te uiți, nu ți-ar plăcea să și simți?
J-hope se pune pe piciorul lui Yoongi, apoi îi mângâie părul și îi pune mana pe piept, dă să îi tragă bluză lui Yoongi și să îi pipăie pătrățele.
Yon: Ce drq faci? Da-te jos de pe mine.
Jh: lasă-mă să te simt!
Yon: j-hope da-te jos acum
Dar j-hope nimic , îl lingea pe Yoongi pe gât.
Yon: j-hope dă-te jos ( j-hope își făcea treaba așa bine încât Yoongi aproape ceda)
Yon: lasă-mă, nu îi pot face asta lui Jimin , da-te de pe mine!
J-hope îi prinde fălcile lui Yoongi îl linge obraji și da să îl sărute, j-hope era atât de aproape dar mirosul de alcol care venea spre Yoongi îl face să realizeze ce se întâmplă și îl împinge pe j-hope de pe el.
CITEȘTI
life with you / Yoonmin
Teen FictionDoi băieți frumoși se îndrăgostesc. Băiatul ce nu-l suportă la început pe celălat, ajunge obsedat de privirea adolescentului. Face tot ce poate să îl cucerească.