capitolul 19

35 5 1
                                    

După antrenament , cei doi merg direct acasă , Yoongi era obosit , totuși a fost campionul meciului.

Yon: Jimin,  mi-a placut cu ai facut galerie!

Jm: m-am enervat sa strige toată lumea după tine , și eu să stau să mă uit ca prostu'

Yon: ai fost putin... gelos?

Jm: ce , de ce , de ce să fiu ?

Yon: te-ai cam enervat când mi-a zis băiatul de lângă tine că mă iubește.

Jm: pai să imi spuna unu asta în fața,  normal ca m-am enervat...

Yon: ce gelos

Jm: Hai mai repede,  azi petrecem timp înpreună!!

Yon: și diseară?

Jm: vedeeeem.... ;))

Cand au ajuns acasă era totul foarte bine, Yoongi și Jimin se înțelegeau foarte bine

Jm: du-te și fă un duș!!

Yon: Nu vrei să îl facem impreuna ?

Jm: ăăămm ... Nu ar fi o idee rea , dar eu fac duș diseară!!

Yon: atunci fac și eu diseară dus!!

Jm: după antrenament se face dus!!

Yon: auleuuu , atunci fac unu acum și încă unu diseară!

Jm: du-te și fă duș, eu ma duc să ma schimb de haine!!

Yon: vin și eu să văd cum te schimbi:)))

Jm: Yoongi , DU-TE ȘI FA UN DUȘ!!

Yon: Nu o să dureze mai mult de 5 minute !!

Jm: și eu sunt gata în 2 minute!

Yon: o să fie rapid , cel de diseară o să fie mai lung;))

Jm: hai du-te odată!!

Yoongi intră la duș , și Jimin merge să se  schimbe. Jimin avea în plan să stea să se distreze , nu știa ce să facă în legătura cu planurile lui Yoongi care erau total diferite de ale lui.

Yoongi deschide usa când termină, nu se îmbracă mult , era doar cu prosopul pe el , nu era o problemă dacă cădea și ăla , poate îl excita pe Jimin :))))

Yon: sunt gata, îmi bagi și mie echipamentul la spălat? să miroasă bine ,la antrenament poi-mâine.

Jm;: imediat!!

Erau atât de drăguți,  parca erau o familie , sau mai bine zis un cuplu.

Jm: Arenjează-ți putin cuama după baie.

Jm: Arenjează-ți putin cuama după baie

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Yon: ești rece!!

Jm: hai îmbrăca-te , vrei să mergem în oraș sau stăm că doi moșii în casă?

Yon: cred că aleg să fi moșul meu azi , poate după ieșim la cafeneaua aia , preferată noastră.

Jm: Bine,  pentru început îmbrăca-te, vrei să gătim sau să comandam?

Yon: când sunt gata , să ai toate instrumentele pentru o pizza italiană:))

Jm: Bineeee , sunt perfect de acord cu asta!

Jimin pregătește toate necesare , mai cauta pe net, dar descoperă că nu are mozzarella în casă și nici alte condimente.

Jm: Yoongi , nu am unele condimente în casă, comandam?

Yon: nici vorbă,  merge la supermarket să luăm ce ne trebuie , scrie o listă cu nu ai, merg să-ți aduc să te îmbraci și să iau bani.

Jm: Bine.

Băieții s-au dus jos , au cumpărat tot ce trebuie,  sau poate și în plus , și râzând s-au întors sus să se apuce să faca cea mai gustoasă pizza italiană din lume.

Yon: hai sa facem o pizza în formă de inimă!

Jm: Da, și apoi să îi trimitem o poza lui j-hope .

Yon: nici vorbă,  direct lui Sungjae.

Jm: Nu e asa rău:))

Yon: Jiminshii , iei bătaie.!! :()

Băieții cu râsete cu plânsete , baga pizza la cuptor , și s-au pus pe canapea pentru a aștepta momentul dezgustării

Jm:am auzit chestia aia , sau mi s-a parut.

Yon: Nu ti s-a parut, du-te s o scoți de la cuptor !!

Băieți au mâncat,  au băut,  și s-au hotărât să plece de acasă,  la cafenea , pentru a bea câte ceva

Yon: Haide să mergem la cafenea , apropo , a fost cea mai bună pizza pe care am mancat-o !!

Jm: am lucrat amândoi,  te felicit!

Yon: Sunt Sef  Yoongi , bucătar :))))

Băieții merg râzând , cântând și tot odată și plângând, Yoongi îl tachina pe Jimin , ceea ce îl făcea pe Jimin să se miorlăe că un copilaș mic.

Acolo își comanda câte ceva dar ceva neașteptat se întâmplă.

( mai știți cei doi chelnari , vor apărea din nou!)

Ch 2: Măă, ăla nu-i ăla de i-ai dat tu numărul de telefon ?

Ch 1: unde?

Ch2: uite acolo , la masa unde v-ați cunoscut , e cu un băiat , nu e singur.

Ch1 : au comandat?

Ch2: Da, du-le tu comanda!

Ch1: ești prost , asta și făceam !

Ch1 : Buna ziua! Comandă dumneavoastră! Pe tine te-am mai vazut !

Jm: posibil , vin des aici.

Ch1: ba chiar v-am dat și numărul de telefon!

Yon: dacă cauți pe afara e acolo biletul

Ch1 : dacă mă lași să te însoțesc afara?

Jm: de ce ?

Ch1 : vreu să vorbim intre patru ochi

Afara

-
-
_______________________________

Va urma , ne vedem maine.

Va pup♡♡

life with you / YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum