Zilele trec... Jimin înfruntă greu despărțirea de mama lui , dar pentru nu a pierde lecțiile se intoarce la liceu.
Jimin coborî cu grijă pe scări pentru al nu auzi Namjoon care cred că ar înebuni că mama sa a murit și a plătit sitalizarea doar pe câteva zile degeaba.
Jimin a ajuns la liceu , prima oră aveau română. Diriga intră în timpul orei ,trecu direct la subiect.
Drg ( diriginta): Park Jimin, condoleațe pentru mama ta, nu trebuie să te fortezi sa vi la liceu , e un moment greu , te rog să îți petreci ultima săptămână acasă cu tatăl tău care cred că suferă foarte mult .
Jm: Se uita in jur , toată clasa se uita la el. De rușine Jimin se ridică și pleacă.
Drg: Cred ca e un moment greu , mă scuzați de deranj, continuați !
Pov Yoongi
"Deci asta-i , mă așteptam la alt ceva , trebuie să îl găsesc"
Yon: Ăăăm, doamna pot merge la baie va rog ?
Dmn rom: Da Yoongi , du-te da' să nu stai mult să nu pierzi din lecție.
Yoongi intră în baie si aude că cineva plânge, clar era Jimin. Yoongi se opri la baie , Jimin era făcut colac acolo plângând, Yoongi își făcu-se nevoile acolo de față cu Jimin ( cred că la băieți e ok?).
Jm: Ce dracu faci aici ? Nu vezi că sunt de față?
Yon: Cine te pune să stai acolo ? Nu am dreptul nici să imi mai fac nevoile ? Hai taci din gură și treci la oră!
Yoongi o ia înainte dar intrând în clasa ,Jimin nu era după el.
Dmn rom: Yoongi, nu l-ai văzut pe Jimin la baie ?
Yoongi rămase pe gânduri...
Yon: Nu ... Nu l-am văzut.
Orele trecu greu pentru unii repede pentru alți. În drum spre casă Yoongi o lua pe o scurtătură, pe unde surprinzator mergea și Jimin.
Pe drum Yoongi se opri la un magazin mixt pentru a-și lua un suc, dar când să plece spre casă , Jimin era înconjurat de oameni masivi.
Yoongi se ascunse să vadă ce se întâmplă, într-un tufiș
Necunoscut: Unde sunt bani mei , crezi ca daca o murit mă-ta bani nu se mai dau ? O să-ți aplicăm lecție , și pe lângă, mai vreu jumate măcar din bani aia, ne-am inteles?
Secunde treceau și Jimin aștepta primul pumn ce era clar ca îl va lua și că va durea cel mai tare.Primul pumn a fost aplicat apoi multi alti pe lângă.
Yoongi luă o creangă mai solidă și fuge să-l ajute. Aplică ce are la îndemana și dă în cel care dădea cu pumnul în Jimin. Acea creangă se rupe în două pe spatele bărbatului.
Toti se întoarse , Yoongi era nevoit să continue cu pumnul, nu degeaba juca un sport masiv .
În momentul în care Yoongi primul primul pumn Jimin luă o sticlă de portelan ce era pe acolo și o sparge fix în capul celui care il lovi pe Yoongi.
Sticla îl lesinase pe fatălău, sticlă spartă a tăiat încă un bărbat pe spate în formă de X. Jimin dă să te întoarcă când deodată da cu mâna într-un bărbat pe care la leșinat, continuînd cu picioarele asigurându-se că acela nu se ridică.
Pe restul Yoongi îi rezolvă.
Yoongi îl ia pe Jimin de umăr și îl duse acasă ( Yoongi nu știa unde stă, improvizăm)
Cu ajutorul lui Jimin, Yoongi descoperă că stă cu un etaj mai sus decât colegul său.
Îl baga in casa ,îl întinde pe canapea și Jimin instant adormi. Yoongi nu stă mult, și pleacă.
Jimin cand se trezeste observă un bilețel pe masa în care scria " Ne vedem maine,eu am plecat ,pa"
Jimin mototoli biletul și-l aruncă pe masa inapoi.
Urmau niste intrebari pentru Yoongi din partea lui Jimin.
-----------------------------------------------------------------------
Urmează, scuzati-mi va rog greselile. Ne auzim maine , va pupăcesc 😘
CITEȘTI
life with you / Yoonmin
Teen FictionDoi băieți frumoși se îndrăgostesc. Băiatul ce nu-l suportă la început pe celălat, ajunge obsedat de privirea adolescentului. Face tot ce poate să îl cucerească.