capitolu 6 " fliltrare?"

62 8 2
                                    

Pov Jimin

Am facut un duș rapid , să fiu curat pentru Yoongi. M-am îmbrăcat frumos și m-am parfumat foarte mult. Trebuie să fiu curat , cine stie ce se întâmplă acolo ;).

Eram pregătit să mă duc afara să aștept să vină Jin. 5 minute am stat și a venit.

Nu stau departe de Tae și am ajuns repede. Am intrat si erau toți acolo , păreau că pe mine am așteaptă pentru a începe petrecerea.

Jk: Jiminaaah, ai venit, ți-am dat mi de mesajeee, unde ți telefonul ăla??

Jm se uita la telefon și vede nenumărate apeluri de la Jk. La fel nenumărate mesaje, păreau foarte nerăbdători pentru a începe petrecerea.

Jimin nu ratează ocazia și se pune lângă Yoongi. Jk scoate o sticlă de vin roșu, și toarnă în pahare.

Din vorbă în vorbă se aduce vorba de muzică, și Jk prin minune aduce o chitară și o inmâneaza lui Jimin

Jimin se uita la cei din jur și începe să tragă de corzi ușor, Yoongi dă ochii și i-a mână lui Jimin pentru a trage de corzi dar într-un fel muzical

Yoongi ia frumos chitara din mâinile lui Jimin adăugând un " pot? " apoi începe să cânte.

Yoongi ia frumos chitara din mâinile lui Jimin adăugând un " pot? " apoi începe să cânte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cu o privire îndrăgostită Jimin se uita la Yoongi cu ochii calzi. Tae observă și începe să sporească numele lui Jimi.

Tae: Jimin .... Jimin... jiminaahhh...

Jimin se uita la Tae și el face un semn mai ciudat, cum ar arăta cu degetul arătător la Yoongi apoi își lipește degetele și le freacă între ele.

Jimin face ochii mari și pufnește în râs. Jk văzând că cei doi își fac semne, îl intrerupe pe Yoongi cu un simplu " hai gata".

Toti se uita la el iar Jk se ridică și da un telefon scurt , s-a îndepărtat puțin că să nu audă ceilalți. Jk se pune pe canapea iar după un pahar de vin soneria se aude.

Tae: Jk? Aștepți pe cineva ?

Jk: m-am plictisit serios , să facem putin atmosfera , intrați.

Muzica începe și ușa se deschide ușor, apoi peste 50 de oameni intră în casă lui Tae .

Ore au trecut , efectiv toți erau beți MANGĂ. Jimin pahar după pahar dar nu se ridică din locul lui .

Pe la 2-3 Yoongi se ridică de pe canapea. Si  se duce în altă cameră. Jimin a văzut că minutele au trecut și Yoongi nu să întors s-a dus după el.

Va avertizez că a fost una dintre cele mai mari greșeli că sa dus după el.

Yoongi era peste Jin dezbrăcati amândoi. Jimin nu știa ce să facă era distrus , să întors a închis ușa și se îndreaptă spre ușa.

Tae era cu mâna pe Jk, Jin vorbea cu cineva , Jimin citi doar Nam , nu conta acum, YOONGI nu îl iubește , a făcut o greșeală că s-a îndrăgostit de Yoongi.
____________________________________________________________

E necorectat, am făcut asta fără internet, la lumina lumânări 😂😂

life with you / YoonminUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum