ALACA

53 1 2
                                    

&

Merhaba öncelikle, hepiniz hoşgeldiniz...
Zihnimde epey bir süredir yer edinen
bir kurguyla sizlerleyim.
Umarım beğenirsiniz.


                               *

Geçmiş denilen şey ne garipti öyle değil mi ?

Hepimizi farklı şekillerde de olsa yaralıyor ve kanatıyordu.

Öyle ki kimine bunu hissettirerek
yapıyordu, kimine ise hiç sezdirmeden ...

Silahından çıkan kurşunları vardı ve herkes haberdardı ama yaşayarak öğrenirdi ya insan işte bu nedenle yaşayarak teselli buluyorduk.Ama kurşunları kişiyi öldürmezdi !

Kısa ve net olarak söylüyorum.

Sü-rün-dü-rür-dü

İşte yaşayan biri...

Geçmiş demek anılar demekti

Asıl buydu bize acı veren.Bizi kanatan,yaralayan.Geçmişi yani anıları hatırlamak bazısına göre bir teselliydi.Ama bakın tekrardan söylüyorum bazısına göre çünkü bana bir teselli sunmuyordu.Keşke sunsa...

Yaşam için teselli,intikam için teselli,bir idam mahkumunun son dilek tesellisi, Mecnun'un Leyla'sına kavuşma tesellisi, Juliet'in Romeo'nun onu seveceği tesellisi,kibritçi kızın yaşama tesellisi olabilirdi.

Bana,geçmişime vaad edilecek bir teselli bir avuntu yoktu ancak hiç tanımadığım ve varlığından haberim bile olmayan ailemden kalan bir kuruluşun tek varisiydim.

Bu yola çıkacakmıydım veya bu yolda beni ne gibi şeyler bekliyordu bilmiyordum ancak bunu hep birlikte izleyipte görmek istiyordum.

Bu macerada benimle misin ?

Benimle misiniz ?



🗣️🗣️🗣️🗣️🗣️🫂🫂🫂

Kısa bir giriş bölümüydü
Çok yakında serüvenimize başlayacağım

😻😻

Görüşürüz 🫠

Hayatınıza bakıp anın keyfini yaşayın çünkü zaman çok kısa ve önemli !

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 20 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ALACAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin