Öncelikle merhabalar bu benim ilk kitabım nasıl ilerlicek inanın benimde hiçbir fikrim yok. Tek korkum kötü olup beğenilmemesi elimden geldiğince kitabı iyi yazmaya çalışacağım. Umarım kitabımı beğenirsiniz.
Unutmadan bu bölümü yukarıda ki şarkı ile dinleyin :))
***
Yine aynı yer,aynı orman,aynı ev ve yine aynı bağırışlar. Ben Yasemin Akgün her seferinde başa dönen bir kabusun içerisindeyim..
***
Issız karanlık bir orman,içerisinde bir tane bile hayvanın bulunmadığı ıssız koca bir ormanın içerisinde ilerliyor duruyorum. Sislerin arasında durmadan ilerliyorum sanki durmadan dönüp dolaşıp gene aynı yere geliyordum. Az ilerde ışıkları yanan küçük bir kulübe,adımlarımı hızlandırıp o yöne doğru koşuyorum. Evin önüne geldiğimde bütün ışıklar sönüyor, birden evin kapısı açılıyor.
Evin içerisinden bir adam çıkıyor, karanlık olduğu için yüzünü ayırt edemiyorum. Adam birden bağırmaya başlıyor,travmam tetikleniyor. Bağırtıları duymamak için ellerimle kulaklarıma duymamak için baskı yapıyorum,gözlerim doluyor,adam bana yaklaşıyor,ben yere çöküyorum,adam bileklerimden tutuyor,adam ellerimi kulaklarımdan ayırmak için uzun bir çaba sarf ettikten sonra adamın yüzüne bakıyorum ay ışığının aydınlattığın kadarını görüyorum. Adam bana sırıtarak bakıyor sonra adam birden çığlık atıyor,adamın çığlığıyla benim çığlığım birleşiyor ve..
Birden olduğum yerde sıçradığımda etrafa baktım ormanda değildim gene aynı kabusun içerisindeydim ve gene başa dönmüştüm. Her seferinde benim çığlığım adamın çığlığıyla birleşiyordu fakat o kabusun devamı asla geri gelmiyordu ve ben uyanıp her seferinde yine başa dönüyordum. Sadece başa döndüğüm yer bu sefer kendi odam değildi bir hastane odasıydı.
Karşımda yüzünde maske olan bir adam vardı birden yerimde dikeldiğimde koyu yeşil gözlerini bana doğru çevirmişti. İçimden bir ses kabusun devamı asıl şimdi başlıyor demişti..
***
Bu kitabın giriş kısmıydı ilerisini inanın bende bilmiyorum😅
Şimdilik diyecek pek bir şeyim yok o yüzden diğer bölümde görüşmek üzere kendinize dikkat edin😽💗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Öfkenin Susturucusu
Teen FictionGeçmişinden dolayı yüksek ses travması olan kız,öfke problemi olan motorcu oğlana aşık olmuştu.Kız sesten korkuyordu,motorcu oğlan ise kızı korumak için öfkesini öne çıkarıyordu..