❀⋆.ೃ࿔*:・ Öbür kitaplarım ୧⍤⃝💐
✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。 He Was My Eyes ✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。
Ena Yui Maeda yaklaşan savaş sebebiyle 3. sınıftayken japonya büyücülük okulu olan Mahoutokoro'dan Hogwarts'a gelmiş ve her ne kadar alışamasa da uyum sağlamaya çalışıyordur. Doğuştan gelen bazı gensel bozukluklar sebebi ile göremiyor oluşu Hogwarts'daki bazı eksiklikler sebebi ile daha hissedilebilir hâle gelmiştir. Ancak bir oğlan onun gözleri olmayı teklif etmiş ve artık hiçbir zaman göremese bile artık etrafını tanımlayabilmeye başlamıştır.
(Regulus Black × female¡oc)
✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。 Ma perle Unique ✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。
Remus Lupin insanlardan sadece likantropisini değil yönelimini ve hislerini de saklamak zorundaydı çünkü kendisi bile ne olduğundan emin değildi.
Kendisi ile ilgili çok fazla soru işareti vardı ve bunları kendi içinde çözmeye çabalaması çok zordu.
Normalde olanın aksine Sirius ona yardımcı olamıyordu çünkü problemin tam olarak kendisiydi ve Remus ona bundan bahsetmek konusunda tereddütlüydü.
(Wolfstar)
✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。 Sores On Hands ✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。
Ailesine yapılan saldırı sırasında ellerine gelen lanet yüzünden elleri sürekli titreyen ve ellerini bükmeye çalıştığı zaman dayanılmaz bi acı ile başa çıkmaya çalışan Bellanita ve Regulus tılsım dersinde eş olurlar ve Regulus bu kızın en büyük tutkusunun çizim yapmak olduğunu fark eder. Genç kızın saldırı sırasında en büyük tutkusu ile beraber başka neleri kaybettiğini merak eder ve öğrenmek için her türlü fırsatı değerlendirir.
(Regulus Black × female¡oc)
✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。 Dark Sun ✮ ⋆ ˚。𖦹 ⋆。
Altın üçlünün yaşadığı her macerayı ve olayı dış gözle izleyip dinleyen bir kız düşünün.
Felicia Brock
Regulus'un biricik kızı. Babasıyla yalnızca bir yıl geçirebilen ufak bir bebek. Babasının nasıl öldüğünü bulmaya çalışırken önüne çıkan engellerden kurtulmaya çalışıyor. Kendi gizeminin üzerine giderken hayatına giren herkes için önem arz ettiğinin farkında bile değil.
(O hiçkimse ile birlikte değil ve benim gözümde hiçkimse ona layık olamayacak)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Right Stuff ˢⁱʳⁱᵘˢ ᴮˡᵃᶜᵏ
FanfictionBeauxbatons Sihir Akademisinden ailesine gönderdiği mektup baykuşun yolunu şaşırmasından ötürü aile ziyareti yüzünden Fransa'da olan Sirius Black'in eline geçmiştir. Durumu ilgi çekici bulduğu için mektubun sahibine bir mektup yazmaya karar verir...