Novalie genel mânâda paronayak bir insandı. Özellikle söz konusu ailesi ise fazlasıyla şüpheci ve hassas davranırdı. Ve şuan elindeki tuzluk şeklindeki mektup kendisine hiç yardım etmiyordu.
Aklından milyonlarca düşünce geçti. Babasının ölümyiyenler tarafından kaçırıldığını ve mektubu yazanın onlardan biri olduğunu bile düşünmüştü. Ve daha sonra babasına bir mektup daha yazıp yollamıştı.
Babası mektubuna cevap verdiği zaman yazısını kontrol etti. Gerçekten babası olduğuna emin oldu çünkü hiçkimse isteyerek o kadar eciş bücüş yazamazdı.
Babası iyi olduğunu ve okuldaki herkesin aptal olduğunu kısaca özet geçmiş, kızını ne kadar sevdiğini anlatan birkaç cümle yazdıktan sonra cümlenin sonunda nokta yerine içi dolu, ufak bir kalp çizmişti.
Novalie'nin şimdi daha büyük bir problemi vardı.
Sirius kimin nesiydi?
Hikayesi akla pek yatmıyordu ancak baykuşu gerçektende ortalarda yoktu. Bi ölüm yiyen niye bi baykuşu esir tutardı ki zaten.
Novalie emin olamadı ve bir mektup daha yazdı. Konumu belliydi, okulda başına birşey gelmezdi. Mektupta sadece durumdan bahsedecekti bu yüzden kendisini de babasını da riske atmamış oluyordu.
Mektup için önündeki tek engel aritmansi dersiydi.
Novalie notlarını tutmaya devam ederken masasının önüne atılan buruşmuş kağıt ile gözlerini devirdi. Kâğıdı açtığı zaman tamamen dağılmış mürekkepten zor bela görülen aritmansi ödevine baktı.
Kağıttan gözünü ayırmadan elini kaldırdığı zaman arkasında kıkırdayan üç bellefeuille duraksadılar. Bunu beklemiyorlardı. Genelde Novalie sinirine hakim olamaz, onlara bir lanet yollardı ve ilk o başlattığı için hep o suçlu olurdu. Ancak şuan tamamen farklı bir sahne vardı ve kesinlikle paniklemişlerdi.
Bellefeuille bina puanlarına fazlasıyla değer verirlerdi ve son zamanlarda yeterince puan kaybettiler.
Siyahi kadın, tahtadan başını çevirip öğrencilerine baktığında sarı saçlı kıza söz hakkı verdiğinde kız, yerinden kalktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Right Stuff ˢⁱʳⁱᵘˢ ᴮˡᵃᶜᵏ
FanfictionBeauxbatons Sihir Akademisinden ailesine gönderdiği mektup baykuşun yolunu şaşırmasından ötürü aile ziyareti yüzünden Fransa'da olan Sirius Black'in eline geçmiştir. Durumu ilgi çekici bulduğu için mektubun sahibine bir mektup yazmaya karar verir...