𝐓𝐀𝐓𝐄
I don't know exactly how I ended up in Walton's house. "So Tate, let's start with some rules, okay?" I nod at her. She hands me a paper written on it all the rules I have to do for Angela, and what Angela can do. It's a full list!
Angela was sitting beside me, looking at me with doe eyes. She's so adorable.
She's a real beauty. Brown doe eyes, with her perfect light brown curly hair, perfect nose matching with her perfect lips. She somehow looks like her mother Carmen. Carmen is also really beautiful. She also has light brown curly hair and brown eyes, and she has a perfect body! I want to know her age so badly, she looks so young!
𝐑𝐮𝐥𝐞𝐬:
• 𝐒𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐰𝐚𝐭𝐜𝐡 𝐓𝐯 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞'𝐬 𝐛𝐨𝐫𝐞𝐝 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐚𝐭 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐚𝐟𝐭𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐧𝐢𝐬𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐭𝐮𝐝𝐢𝐞𝐬.
• 𝐋𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐞𝐚𝐭 𝐞𝐯𝐞𝐧 𝐢𝐟 𝐬𝐡𝐞 𝐝𝐨𝐞𝐬𝐧'𝐭 𝐰𝐚𝐧𝐭. 𝐅𝐨𝐫𝐜𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐞𝐚𝐭, 𝐞𝐯𝐞𝐫𝐲 𝐧𝐨𝐰 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐞𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐦𝐚𝐢𝐝𝐬 𝐭𝐨 𝐠𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐚 𝐛𝐨𝐰𝐥 𝐨𝐟 𝐟𝐫𝐮𝐢𝐭𝐬.
• 𝐍𝐨 𝐜𝐡𝐨𝐜𝐨𝐥𝐚𝐭𝐞, 𝐧𝐨 𝐬𝐰𝐞𝐞𝐭𝐬. 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐢𝐭'𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐨𝐧𝐞 𝐭𝐨 𝐭𝐰𝐨 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐩𝐞𝐫 𝐰𝐞𝐞𝐤.
• 𝐆𝐞𝐭 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩 𝐚𝐭 𝐭𝐞𝐧 𝐦𝐚𝐱𝐢𝐦𝐮𝐦.
• 𝐖𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐤𝐞𝐬 𝐮𝐩 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐩𝐬 𝐬𝐡𝐞 𝐬𝐡𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐞𝐭𝐡.
• 𝐍𝐨 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞, 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐈𝐩𝐚𝐝 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐢𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐝𝐚𝐲 𝐚𝐧𝐝 𝐧𝐨𝐭 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐫𝐬 𝐬𝐭𝐫𝐚𝐢𝐠𝐡𝐭.
• 𝐒𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧'𝐭 𝐠𝐨 𝐨𝐮𝐭 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐭𝐡𝐞 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐡𝐞𝐫 𝐛𝐢𝐠 𝐛𝐫𝐨𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫.
• 𝐅𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐜𝐚𝐧 𝐜𝐨𝐦𝐞 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐨 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐚𝐧𝐝 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐜𝐚𝐧 𝐝𝐨 𝐰𝐡𝐚𝐭𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐛𝐮𝐭 𝐧𝐨 𝐈𝐩𝐚𝐝𝐬/𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐨𝐰𝐞𝐝 𝐚𝐬 𝐈 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞.
• 𝐘𝐨𝐮 𝐜𝐚𝐧 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐜𝐨𝐨𝐤 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐟𝐨𝐫 𝐟𝐮𝐧, 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐚𝐤𝐞 𝐜𝐨𝐨𝐤𝐢𝐞𝐬 𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐚𝐧𝐭 𝐧𝐨 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐟𝐨𝐫 𝐩𝐞𝐫𝐦𝐢𝐬𝐬𝐢𝐨𝐧.
• 𝐃𝐨𝐧'𝐭 𝐠𝐢𝐯𝐞 𝐡𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐲 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐜𝐢𝐧𝐞 𝐛𝐞𝐟𝐨𝐫𝐞 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐬𝐤 𝐦𝐞 𝐨𝐫 𝐚𝐬𝐤 𝐃𝐢𝐞𝐠𝐨. 𝐌𝐲 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐞𝐫 𝐢𝐬 𝐰𝐫𝐢𝐭𝐭𝐞𝐧 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐚𝐩𝐞𝐫 𝐬𝐚𝐯𝐞 𝐢𝐭 𝐨𝐧 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐩𝐡𝐨𝐧𝐞.
• 𝐀𝐥𝐰𝐚𝐲𝐬 𝐜𝐚𝐥𝐥 𝐨𝐫 𝐭𝐞𝐱𝐭 𝐢𝐟 𝐭𝐡𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐧𝐲 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐦𝐬 𝐨𝐫 𝐢𝐟 𝐬𝐨𝐦𝐞𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐚𝐩𝐩𝐞𝐧𝐬 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐚𝐭 𝐧𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐰𝐞'𝐫𝐞 𝐨𝐮𝐭.
• 𝐋𝐚𝐬𝐭𝐥𝐲, 𝐬𝐡𝐞 𝐜𝐚𝐧 𝐞𝐚𝐭 𝐣𝐮𝐧𝐤 𝐟𝐨𝐨𝐝 𝐭𝐡𝐫𝐞𝐞 𝐭𝐢𝐦𝐞𝐬 𝐩𝐞𝐫 𝐰𝐞𝐞𝐤.
YOU ARE READING
The Babysitter
RomanceDark secrets haunting shadows. A tale of twisted darkness. She was innocent. He was commanding, authoritative, enigmatic dominant, and a mafia boss. Tate grew up in a family that didn't have a lot of money. They could afford basic things like new...