7

102 7 2
                                    

Kapitolu bych chtěla věnovat ArtieWiles protože je to úžasný člověk a myslím že na tom úspěchu co teď kniha (alespoň podle mě) dostala, má nějaký ten podíl :D <3

----------------------------------------------

V Uriášově hlavě se toho dělo dost. A záhadně se to všechno točilo okolo anděla. Jestli se ptáte jak dopadl jejich předchozí rozhovor.. nijak. Pan bůh jim tu romanťárnu překazil protože potřeboval s něčím pomoct a úplně náhodou k tomu potřeboval Petronela. Uriáš z toho byl vytočený. Věděl že pan bůh něco kuje a ani trochu se mu to nelíbilo. Tolik byl zábrany ve svých myšlenkách že si ani nevšiml že svatá Marie stojí přímo před ním. "Uriáši!" Okřikla čerta něžně. Rohatej jí věnoval pohled a ihned se zděsil když viděl že se jí v očích lesklou slzy.
"Uriáši ty se umíš do světa lidí dostat kdy jen chceš.?" Zeptala se opatrně
"Ano to umím. Co se děje?" Řekl rázně, ale také s jistou něžností v hlase. Jakoby se snad bál že když promluví jen trochu hrubším hlasem, tak se panenka před ním rozpláče. A také se tak stalo. Ženě v modrém závoji se z očí začli valit slzy velké jak hrách. Snad i vědší. "Svatá Maruško.? Co se děje?" Zeptal se Uriáš a opatrně k ní přistoupil, s ještě vědší opatrností ji pohladil po rameni a upřímně sledoval smutný výraz v její tváři.
"Petronel je v nesnázích, Uriáši!" Čert se zděsil a chtěl se ptát. Měl v hlavě tolik otázek ale svatá Marie ho přerušila, začla vše vysvětloval bez toho aniž by jí muž pobídl.

________________________________

"Sadni si tady a v klidu se vydýchej" Roháč nabídl panence své obvyklé místo a sám zůstal stát. Musel vstřebat to co se od té jemné dámy právě dozvěděl.
"Takže abych to pochopil. Pán Bůh se naštval a poslal Petronela na zem aby si našel někoho jiného krom mě, protože mu vadí že tady bude mít vztah čerta a anděla. A ty máš na starosti mě abych zůstal tady a nešel za ním??" Konstatoval Uriáš sledujíc Marušku před ním. "Ale teď jsi udělala úplný opak toho co máš dělat"
"Přesně tak" odpověděla paní a koukala na čerta "musíš za ním jít" řekla opět s něžností v hlase. "Ale proč? Vždyť je to vše tak komplikované. A i kdyby jsme se měli rádi navzájem tak tady spolu stejně nemůžeme být" čertík už byl zoufalý a vyčerpaný. "Podívej na mě" pobídla ho Marie
"protože jste si souzeni, Uriáši"
Tahle věta se mu uvízla v hlavě až nezdravě dlouho.

------------------------------------------
Decka omlouvám se za případné gramatické chyby nebo překlepy, ale už je opravdu pozdě a moje oči vypovídají službu :D ale chtěla jsem vám udělat radost❣️ to kolik přečtení tato kniha má mi udělalo obrovskou radost a motivuje mě to k tomu psát dál a dál. A teď už Dobrou noc a příjemné čtení
-maja💘

(Zejtra ty chyby opravím:D )

Samozřejmě Že Můžeš - Anděl páně - Uriáš a PetronelKde žijí příběhy. Začni objevovat