-Sabah kalktığımda her yerim ağrıyordu.abim dün akşam çok sarhoştu ve sinirliydi sanïrım yine kavga etmişti.Ve bilin bakalım sınırını kimden çıkarmıştı "LAVİN"evet,doğru bildiniz.
Daha fazla oyalanmadan kalktım rutin işlerimi hallettim ve kahvaltıyı hazırlamak için aşağı indim.Kahvaltıyı hazırladım tam o sırada aşağı indiler anlamdiramadigim bir şekilde hepsinin yüzünde şeyteni bir sırıtış vardı.
Ayaz bana bakarak konuştu "sonunda senden kurtuluyoruz ucube."dedi yüzünde hala silmediği sırıtışla.
Ne demek istediğini anlamamıştım.,"a-anlamadım nasıl kurtuluyorsunuz ,nereye gidicem ki ben ."
"Hazırlan hastaneye gidicez bizim kızımız değilmişsin sonunda hakettiğin yere gideceksin "ben babamın söylediklerini düşünüyordum yani bunca senedir cektiklerim neydi benim derken bu düşüncelerimi bozan şey abimin saçımı kavrayıp kökünden koparacak derecede çekmesiydi.
"Hadi kardeşim gitmeden önce son kez vedalaşalım ha ne dersin"demesiyle beni yere savurmasi bir oldu.karnıma ard ardına tekmeler savuruyordu karnımin içine goctugunun düşüncesi beni korkutmustu.sonra yorulmuş olsa gerek beni orada bırakıp gidiyordu.
"5dk içerisinde kalkmazssan bu kadarla kurtulamazsın"deyip gitti .Hemen kalktım giyindim ve kapının orda beklemeye başladım .karnım feci derecede ağrıyordu yere dustugum için omzunu incitmistim sanırım çok açıyordu...Geldiler,ve biz KARAHAN HASTANESİNE geldik.onlar önden ben arkadan ilerliyorum danışmanın yanına gittik odayı öğrenip asansöre adimladik 3. Kata geldiğimizde koridorun sonundaki odaya ilerledik ve kapıyı tıklatip içeri girdik bir doktor birde orta yaşlarda bir çift vede yüzünde 10 kg makyaj olan bir kız vardı .içeri geçtik çift beni incelerken ben ellerimle oynarken yine ellerime bakıyordum.
" Evet,herkes de geldiğine göre hastanemizde yaşanan kazadan dolayı özür diliyorum ve bu konun DNA sonuçlarına göre tartisilmasini talep ediyor ve testleri yapmak için babaları ve çocukları kan alma işlemi için karşı odaya gondericem" herkesten onaylayan miriltilar çıkarınca karşı odaya geçtik karşı ailenin kızı bağırmaya başlayınca babam gidip elini tuttu ve saçlarını oksadi .
Evet ,benimkileri cekerken onunkileri okşuyordu içimde birşeylerin kırıldığını hissetim.daha fazla bakmamak için sedyeye uzandım ve kanı in alınmasını bekledim. Kan alma işlemi bitmişti 1 saat sonra sonuçlar ın çıkacağını söyledi .(diğer karışan kızın ismi berfu olsun).
Yılmaz ailesi ve berfu odadan çıkarken Ayaz ,lavin in omzuna çok sert bir şekilde çarptı Lavin'in ağzından ufak bir inleme çıktı karahan ćifti kızlarına üzüntüyle baktı.Lavinin kalbi acıyordu ona onca senedir iyi davranilmiyordu fakat berfuyu görür görmez sarilmistilar bu canını çok yakıyordu.
LAVİN'İN ANLATIMIYLA;
Doktor ve sanırım %95 olasılıkla üvey ailem odadan çıktı.Sadece soy adlarını öğrendiğim kadarıyla karahan çifti ve ben kalmıştık odada ben konuşmayın da sanırım anlamislardi,konuşmak istemediğimi.Kadina bir bakınca bana ne kadar benzediğine şaşırdım küçük burnu, ince beli, kahverengi saçları, ela gözleriyle benim 40 yıl sonraki halimdi.
Ben düşunurken doktor ve peşinden de üvey ailem geldi."Sonućlar çıktı herkes hazırsa aćıyorum."herkes onaylayan miriltilar cıkarinca doktor zarfı açtı kalbim küt küt atıyodu bir daha o eve dönmek istemiyordum ama yeni bir aileye de hazır değildim.
"Berfu Karahan %99.9 sonuç ile Somer yılmazın kızıdır. Lavin yılmaz%99.9 sonuç ile Buğra Karahanın kızıdır.""Ben kendi kızımı istiyorum." Üvey babama hüzün ile bakıyordum.
"Bende kendi ailemi istiyorum daha fazla sizin gibilerle kalamam" bu kız ne kadar da egoluydu böyle onca sene emek verm-...düşüncelerimi yarıda kesen buğra beyin "bizimle gelmek istermisin kızım" demesiydi bana kızım demişti .
Ne kadar korksamda "ben size gerçekten yük olma-..."
"Aaaaaaaaa ne demek o öyle sen bizim kızımızsın bir daha duymayayım"sanırım bu kadın benim annemdi."Eve uğrayıp eşyalarımı alabilirmiyiz"
"Tabi ki de canım benim" şuan hastaneden çıkmış eve gelmiştik ben eşyalarımı almış aşagiya inip bagaja koyacakken Buğra bey alıp yerleştirmişti.arabaya bindiğimde Aylin hanım "Abilerin ve ikizin sana karşı önyargılı olabilirler ama korkma tamammı baban ve ben hep senin yanındayım"Abilerin lafı beni çok korkutmuştu acaba onlarda bana vururmuydu,bagrirlarmiydi.dusuncelerimi arabanın durması bölmüştü arabadan indiğimde 4 katlı bir villa beklemiyordum tabiki kaç tane çocukları vardiki?Buğra bey elinde valizimle gelirken Aylin hanım yanima gelmiş ve koluma girmişti biraz garipsesemde kapıya varmış zili calmislardi kapıyı orta yaşlarda bir kadın açmıştı yüzünde geniş bir tebessüm ile"Hoşgeldiniz"deyip kapın önünden çekilmişti.Aylin hanımda tebessümle "hoşbulduk"deyip içeri geçmiştik.
~SON~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİN
ChickLit-Lavin 17 senedir bir hastahanenin hatası yüzünden yaşadıklarının boşa olduğunu oğrenince neler olur ,bir abi bile ona fazlayken 5 abisi olunca ne yapıcak ...