t w e n t y t h r e e

364 18 11
                                    

Leżałem w łóżku z bolącą dupą no ale sam sobie to zafundowałem. Minho się mył a kiedy wrócił spojrzał na mnie z uśmiechem.

- Warto było być niegrzecznym?

- N..nie

- Mhm no widzisz.

- Przepraszam..

- No już nie przepraszaj następnym razem poprostu bądź grzeczny.

- Dobrze..

Minho położył się obok mnie i przytulił. Próbowałem też się jakoś przytulić ale jeden najmniejszy ruch powoduje że wszystko mnie boli. Dosłownie wszystko. Dupa, plecy, nogi, ręce. Starszy zaczął jeździć rękami po całym moim ciele a ja mruczałem cicho.

- Minho...

- Co tam?

- Boo ja idę zaniedługo gdzieś.

- Gdzie?

- No do Felixa

- Mhm okej

Nagle ktoś do niego zadzwonił a on złapał natychmiast za telefon i odebrał. Z telefonu starszego mogłem usłyszeć coś o jakiejś imprezie. No i już wiem z kim gada Minho. No jasne że z hyunjinem jego najlepszym przyjacielem.

Niedługo po tym Minho skończył z nim gadać i usiadł obok mnie. Dał mi buzi.

- Sungieee

- Tak?

- Chcesz iść ze mną na imprezę? Wiesz Hwang chce iść na imprezę i znając życie to on się najebie pójdzie gdzieś ja też się najebie i ktoś musi mnie pilnować i też nie chce cię zostawiać samego..

- Spoko mogę pójść

- Dziękuje skarbie.

- Idę się umyć

- To idź

No i poszedłem się umyć.

-----------------------------------------
Hehehe w następnym rozdziale będzie mocno i podpowiem że udział będzie brać w tej akcji nasza kochana Hong.

Zgadujcie co się stanie i no ogl to możecie napisać xd

~minhsiara

random message || MinsungOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz