Jungkook duzyazi
Okulun ilk gunuydu taehyung hocayı göreceğim diye çok heyecanlıydım bugün için saatleri sayiyordum ve sonunda o gün gelmişti onu gorecektim kendisi inkılap ve sınıf hocamız di hemen jimin,Jin ve Felix ile okula gelip siramiza geçtik ben ve jimin Felix ve Jin oturuyordu.Tabii hoca yerleri degistirecekti.Acaba nasıl biriydi? Ses tonu nasıldı aklimda bunca soru geçerken içeriye uzun boylu birisi girdi normalde arka siralarda otururdm ama onu görmek için öne oturmustum ve umarım yerleri değiştirmek için beni en arkaya almadı.Hoca içeri girdi kimse onu tanımıyor tiksinmis bir bakis atıyordu.Siyah sacliydi teni hafif esmerdi.Kalin ve soğuk sesiyle bizi selamladi.
'merhaba çocuklar ben Kim Taehyung hem tarih (degistrdm) hemde sınıf hocanizim ilk günden ders işlemek istemem sizi tanimak isterim' dedi ve Jin den başladı herkesi tanımaya ve jimin kendini tanitiyordu ondan sonra sıra bendeydi çok heycanliydimm!
'hocamben jimin basketbol ile ilgilenenleri severim AHAHA çok komigim. hocam neyse kedileri çok severim böyle' taehyung hoca güldü ve sıranın bana geldiğini söyledi 'evet tatli çocuk sen de tanıt kendini' NE TATLİ Mİ YİA ASKİM SACMALAMA BU COK HOS
'sey hocam ben jungkook sizi severim- ay yani ben şeyi severim'
'neyi seversin jungkook?'
Pic gülüşü ile bunu söyleyen jimine bakıp göz devirdim.
'hocam tarih dersini çok severim demek istemistim'
'seni sevdim jungkook :)'
'b-bende sizi'
HAYİR TUM SİNİF NEDEN OOOO DİYOR LUTFEN
'bana sormak istediğiniz bir şey var mı?'
Jimin hemen parmak kaldırdı ve konuştu.
'hocam sevgiliniz falan var mi'
'ozel hayatım hakkında bilgi vermeyi sevmiyorum jimincim'
'hadi ama hocam biz bizeyiz'
'Biz bizeyiz ama olmaz'
'pekala hocayı çok zorlamayalim' diyen felixe bakıp güldüm.
Tenefus
'ben bu taehyung hocayı sevmedim ha'
'jimin mal mısın sen? Hocaya direkt sordun sevgilin var mı diye adam ne desin'
'ah Felix çok malsin!'
Sadece muzlu sütümu içiyordum.
'ben sınıfa cikiyorum' dedim ve merdivenleri sakin sakin çıkmaya başladım.Ve?!
TAEHYUNG HOCA?!
tanrım?! O yanında ki kişi kim? HAYİR HAYİR SEVGİLİSİ FALAN Mİ?!
Ağlamak istiyorum! Konuşmalarına kulak misafiri olmuştum.Tam gidecekken tenefus zili çalmıştı derse hemen gitmeliydim zaten acele ile arkamı donerken gelen orduyu görmedim hepsi birlikte koştular ben ise dengemi kaybedip dusecekken arkamdan gelen destek ile ayakta durmayı başardım.
'BİRAZ DAHA YAVAS OLUN HAYİR YANİ OKUL MU AHİR Mİ BURASİ COCUGUM!?'
bu?! BU SES TAEHYUNG HOCANİNDİ üstüne muzlu süt dokmustum...hızlıca arkamı donup sütu çöpe attım ve hocanın yanına kostum.
'h-hocam ben çok üzgünüm gercekten temizlememe izin verin nolur'
'derse geç kalacagiz jungkook'
'hocam sorun değil lütfen izin verin cok fazla vaktimi almaz'
'ah pekala'
Hemen tuvalete geldik
'hocam çıkarın'
'ne?'
'gomleginizi çıkarın hocam'
'jungkook üstüme ne giyeceğim?'
'tanrim! Hocam şey biz okula yedek kıyafet getiriyoruz zaten ben bol giyiniyorum ve daha dün yıkayıp getirdim tshirtu izin verin size vereyim ve bunu temizleyip yarın getireyim'
't-tamam olur acele etme'
'tamam hocam'
Koşarak dolabımi açıp daha dün yıkayıp bugün getirdigim tshirtu aldım ve tuvalete kostum.
'hocam buyrun'
'ben mi giyeceğim?
'ben mi giydirecegim?'
'ah özür dilerim jungkook sağol bu arada' deyip giydi sadece güldüm çünkü kıyafetlerim ona tam olmuştu bana bol olan şey ona tam oturmuştu ve şey cok yakışmıştı.Onu kırmızı ile görmek çok güzeldi.
'begendin mi jungkook?'
'ne?'
'hayran hayran bakıyorsun da' diyip sırıttı.
'hadi derse girelim jungkook.Ders bize girecek canım hocam benim guzelimm😻🔥
Derse girdiğimiz de hoca oturma düzeni yapmıştı.
Digerlerini varmış gibi dusunun
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Teacher
FanfictionÇok yakın olan jikook okula yeni gelen taehyung ve yoongi adlı hocaya aşık olurlarsa?