Ben jeon jungkook sinsi bir tavsanim.Bunu bilmeyen var mıdır kızlar slay.Tabii çok yardım severimdir (!) Arkadaşım jimini hocamız yoongiyle yatırmaya çalışıyorum.Evcilik gibi🤭
Buraları geçelim.Gizli bir plan yapacagiz ve bu bizim aramızda kalacak.Jiminin öğle yemeğine azdırıcı katacagim.O kadar iyi bir insanım ki arkadaşımı sevdiği kişi ile yapmaya çalışıyorum.Beni sevmekte haklı kocisim taehyung.
Öğlen:
Yemeğinin icine hatta hepsine (suyuna kadar.) Atmistim.Ya ben onun iyiliğini düşünüyorum bir kere!
Jimin
Ögle teneffusunde yemek yiyorduk derse girdik yaklasik yarım saat sonra penisim sismeye başladi.Noldugunu anlamadım ama gerçekten fena durumdaydım biri bana yardım etmeliydi.Yerimde kıvranıyordum.'pist jimin'
Beni çağıran jungkooka baktım.
'e-efendim'
Derken hoca geldi herkesin eline top verdi ve oynamaya başladılar.Oynayamiyordum.Yemin ederim çok kötüydüm birisi beni fena bir şekilde becermeliydi.
Hızlıca yoonginin yanına gittim.
'bebegim iyi misin'
'yoongi beni becermelisin'
Yoongi olduğu yerde donakaldı bir şey diyemeden sadece 'ne' demeye yetindi.
'yoongi bak şuan kim yemegime veya içtiğim.birseye herhangi bir ilaç atmış olabilir.Bunu şuan ogrenemem çünkü çok fenayım.Konusamiyorum.L-lütfen bana yardım et lütfen.'
'bunu saymıyorum birgün bizde tekrarlariz guzelim'
Duydugum hiç bir şey umrumda değildi çok kotuydum.Burayi takım başkanı kaiye emanet etti ve benimle tuvalete gelip üzerimizi cikartti.
'h-hizli ol!'
'tamam ama ilk önce seni açmalıyız tamam mi çok bağırma canın yanacak.'
'h-hadii'
Kısık sesle konuşuyorduk.Birden 2 parmağını içime gonderdi.
'a-ahmm yoongi napiyosunn! Hayvan'
'genisletiyorum seni bebeğim yoksa canın yanacak'
'YANSİN GİR ARTİK'
'Olmaz eğer şimdi girersem yarın yürüyemezs-'
'GİR LUTFEN ARTİK COK KOTUYUM'
'peki bana kizma'
Direktmen dar olan içime girdiginde bagirmistim.
'AHHGGGGG AHMMN AHGGWGWGWGGW AGAGGAGGGGGGG-'
'jimin napiyosun susar mısın!'
'c-cok kötü bu'
'tamam ama bağırma lütfen herkes bizi duyuyor.Hem ben sana dedim-'
Yoongi jiminin zevk noktasına gelmişti.
'EVET YOONGİ ORASİ BEBEGİMM'
kısık sesle bagirmisti jimin yoongiye.
'EVET YOONGİ HİZLAN'
Yoongi bunu 6-7 defa tekrarladı ve sonra jimin bosalmisti.
'dizinin üstüne çok.Ben bosalmadim.Az kaldı zaten'
'teneffuse az kaldı hızlı olmalıyım'
Jimin penisin hepsini ağzına alıp hızla gel git yapmaya başladı.Zilin çalmasına 3 dakika vardı ve bosalmaliydi.
4 dakika varken başladı 2 dakika kala yoongi boşaldı.
'simdi yureyemeyeceksin biliyorsun değil mi'
'ah tanrim jungkook seni öldüreceğim.'
'seni eve birakayim.Ayagini bük anlamasınlar'
'tamam hyung'
Jiminden
Koridora gelmistik o kadar canım yanıyordu ki anlatamam.Koridora geldik acidan sessizce inliyordum.Yoongi hyungu dinlemeliydim.
'AH HOCAM ACİYOR'
'jimin!'
'Ayagim yani'
'ben sana dediğim değil mi?'
Biraz koridorda nasihat aldım ve arabaya bindik eve geldim oturdum ve telefonla oynadım.Yoonginin dersi yoktu ve yarın nobetciydi dinlenecegi için benide yanında götürdü eve birakmis oldu.
Jeongguk
Favori hocamla🤭🤭
846 beğeni 2008
görüntüleme
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Teacher
FanfictionÇok yakın olan jikook okula yeni gelen taehyung ve yoongi adlı hocaya aşık olurlarsa?