Jungkook
15 tatile gitmiştik.Karneyi alıp eve gelmiştik.
'jeonggukkie hazır değil misin hala?'
'neden hyung?'
'e dışarı çıkıyoruz ya hani'
'uf hiç ugrasamam cidden siz gidin ben sonra gelirim yanınıza uyuyacağım.'
'hayir ya jeonggukkiee!!'
'lutfen minniee!'
'uf peki bak biz çıkıyoruz bir şey olursa ara ve dikkat et'
'tamam keyfinize bakın.'
Felix,Jin ve jimin dışarı cikmisti aslında uyumayacaktim taehyung ile vakit geçirmek istiyordum.Masanin üstünden telefonu aldım ve aradım.
'bebeğim,söyle'
'nerdesin taehyung'
'evde oturuyorum yoruldum biraz.'
Yorgun muydu? Ama ben vakit geçiririz diye düşünmüştüm.
'tamam o zaman dinlen sen.'
'noldu bebeğim bir sorun mu var?'
'cok mu yorgunsun?'
'o kadar değil.'
'vakit geçiririz diye düşündüm ama sorun de-'
'geleyim mi?'
'istersen.'
'istemek ne kelime? Bekle beni hemen geliyorum.'
'tamam acele etme düşersin simdi'
Yuzumdeki siritmayla telefonu kapattım ve odama kosup biraz tatliliktan zarar gelmez diyerek pijama ve tişört giyip çilekli lip balm sürdüm ve beklemeye başladım.
Yaklaşık 3-4 dakika sonra kapı çaldı.Bekletmemek ve beklememek için kapıyı koşarak açtım.
'HOŞGELDİNNN'
Taehyung bana sım sıkı sarıldı ve başını boynuma sokup öpmeye başladı.
Sırıtıp konuştum.
'taehyung şu haline bak gören de 40 yıl görüşmedik sanar.Çok mu özledin ha?'
Başını boynumdan kaldırıp yanağıma öpücük bıraktı.
'ben seni şuan bile özlüyorum bebeğim.'
Dediği şey ile yanaklarım pembeleşti ve başımı bu sefer ben omzuna koyunca eliyle kafami kaldırdı ve göz göze gelmemizi sağladı.
'sana çok aşığım.Çok.'
'bende sana hemde çook!'
Taehyung gülüp dudağımı öpmeye başladı ve dudağım da ki çilekli tadı almasiyla dudağım da ki çilekli lip balmı yalamaya başladı.
Küçük küçük miriltilar çıkarıyordu bende ona ayak uydurmaya çalışıyordum.
'hmm hmm.'
Dudaklarımdan ayrıldı.Gozlerimi açtığımda dudak çevresi ve dudagi hafif kırmızı olmuştu.Lip balmın rengi bulaşmıştı herhalde.
'cilek tadı geliyordu? Dişlerini çok mu fircaladin?'
Dudagini yalayarak söylediği şeye kahkaha attım.
'ne AHAHAHAH! Taehyung ne diş fırçalaması AHAAH!'
'ne o zaman bu dudağında ki tat hmm? Bal tadı geliyordu cilege dönüştü.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Teacher
FanfictionÇok yakın olan jikook okula yeni gelen taehyung ve yoongi adlı hocaya aşık olurlarsa?