9

356 18 15
                                    

Zalimin oğlu;
Jungkook evde misin?

Güzelim
Hayır taehyung hyung değilim.Bir sorun mu var?

Zalimin oğlu;
Birlikte sinemaya gideriz diye düşünmüştüm.

NE SİNEMAMİ ELİNİ AYAGİNİ OPEYİM SELENA GİBİ İSİNLANİYORUM ORAYA

Guzelim;
Ah! Bende tam eve geliyordum.Gidebiliriz hyung

Zalimin oğlu;
Ah buna sevindim.

Güzelim;
5dkya evdeyim

Zalimin oğlu;
Sorun değil acele etmeden dikkatli gel.
Görüldü.

OHA BENİ SİNEMAYA DAVET ETTİ AGGAGAGAGAGA.Hemen boguma beni eve bırakmasını söyledim yanımızda Lisa da vardı ikisi beni hemen eve bıraktılar üstüme gri eşofman ve siyah sweatshirt giydim.Hemen taehyung hyunglarin kapısını çaldım.Kapiyi Taehyung açtı onun arabasına binip gittik.

'jungkook jin ve Felix de sizinle kalmıyor mu?'

'jin 2 günlugune ailesi ile kaldı yarın geliyor.Felix ise ayni'

'anladim.'

Sinemaya gelmiştik zaten jimin büyük ihtimalle işe gitmişti.Jin hyung ailesi ile takiliyodu.Felix ise hyunjin ile Instagram dan konusuyordu tabii fake hesaptan.

'hyung? Burası bomboş?'

'rahat edelim diye kapattirdim'

'Aaaaaaggg'

':D'

Hemen ikimiz orta siralara oturmustuk ve filmin başlamasını beklerken içeriye sesi tanıdık 2 kişi girdi.Namjoon ve Jin????!!
Taehyung ile bir birimize baktık onlar yalnis anlayabilirdi biz ise hemen ssessizce yere comeldik ve en ön sıraya doğru sesszce ve yavaş bı sekilde yürüdük.

'hyung?!'

'bakma bana öyle bende bilmiyordum!'

'ne yapagiz?'

'onlar için keyfimi bozamam sessizce oturup film izleyeceğiz.'

'peki-'

'AGAGA COK KOMİKSİN HYUNG!!'

'sende Jin 😝😝'

Tanrım bunlar!
Neyse şuan jini dusunemwm yanımda sevdigm adam var ve onunla film izliyorum.

Ardından inleme ve sapsap sesleri ile hyungum ile bir anda ayağı kalkıp onları şoka ugrattik.Bir güzel fırça çektik ve bir mekana geldik.Bira söylemişti.Bunyem zayıf olduğu için en ufak içkide bile sarhoş oluyordum.Tabii yine aynı oldu.Gozumu açtığım anda taehyunglardaydim.

Jimin
Bugün çok kötüydü sadece günümü içki ile geçirdim.zaten sarhoş olmuştum.ise de gitmedim derken kapı çaldı.Kimo demeden kapıyı açtım ve karşımda yoongi vardi.Ona sımsıkı sarildim.

'seni seviyorum.Sen beni sevmesende seni seviyorum.'

'Jimin.Bende sana karşı boş değilim.Bir öğrencim ile çıkmayı doğru bulmuyorum sadece.Nasilsa bu itirafimi yarın unutursun'

Dedi.Ama bilmediği bir şey var.Benim hafızam jilet gibidir...

Yoongiyi hemen içeri çektim ve odama götürdüm.Zavallim neye uğradığını şaşırdı.Onu kendimle birlikte yatağa attım ve göğsüne başını koyup uyudum.

Jk
Sabah uyandığımda başka bir yataktaydim.Galiba burası hyunglarimin eviydi.Dun sarhoş oldum ve buraya geldim.altimda yine dünkü esfomanim vardı ama üstüm çıplaktı.Taehyung hyungunda aynı şekildeydi.İkimizin yüzleri arasında 3 cm falan vardı.Sasirmis olsamda umursamadım.Uyanana kadar onu izledim.Sonunda uyandi.

'gunaydin kook'

'gunaaydin hyung'

'diyorum ki uzatmasak mi?'

'neyi?-'

Dememe kalmadan dudağima yapıştı.Tabii ben durur muyum??!!! Hayir! Hemen karşılık verdim ona.

My Sexy Teacher Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin