Jimin
Sabah kook gelmemisti galiba hyung ile özel bir gece geçirmişti.Bende bunu fırsat bilip yoongi ile kahvalti yapmıştım.Saat daha çok erkendi.
Kahvaltımızı edince yoongi yanagima öpücük kondurup okula gitmesi gerektigini söyledi ve gitti.
Sonrasında zil calmisti.Kapiyi açtığımda jungkook hayvan gibi 100 % enerji ile içeri uçtu.
'hey kook! noluyor bebeğim?'
'JİMİNSSİİİİHHİİİİİ AKLİMA BİR FİKİR GELDİ KOOOS'
'elindeki poset ile salona gidip.koltuga heycanla.oturdu bende karşısına oturup.onu dinledim.
'noluyor?'
'hyung ben simdi okula gidince taehyung'un kahvesine bunu koyacağım!'
'ne koyacaksın?'
'azdirici'
Duyduğum şey ile gözlerim kocaman açıldı.Bu gerçekten kötü olurdu.Yakalanirlarsa.
'hayir kook! Bu çok tehlikeli!?'
'aman be! Hem çok guzel olur bence'
'jeonggukum eğer yakalanırsaniz?'
'jeon dan bahsediyoruz jimincim'
'iyi ne diyeyim'
İkimizde gülerek kalkıp giyindik ve okula gittik.
Jungkook
Sevgilim❤️
Sevgilim😠Birtaenem
Soyle bebeğim noldu sana?Sevgilim❤️
Diyorum ki sabah kahveni aldım gelip alman lazım benden askim🥺Birtaenem
Uyyy seni yerim ben sen bana kahve mi aldın😋Sevgilim❤️
Evet aşkım👅Birtaenem
Tamam güzelim benim.Zaten dersim sizinle.Sen yorulma.Sevgilim❤️
Hmmmmm yerim💋Birtaenem
Hmmm yemeden önce bir derse geçelim bakalım zil çaldı.Geliyorum.Galiba bu sefer istediğim şey oluyordu.Zaten dersimiz tae ileydi.Korkuyordum çünkü bazı kişilerde fazla etki ediyordu.Umarim sağ çıkarım.
Derste
'evet çocuklar günaydın.Oturabilirsiniz.'Koşarak yanına gittim.
'bay kim kendime kahve alırken size de aldım.Lutfen kabul edin'
O ise iyi bir oyuncu olduğunu biliyordu bu yüzden sırıttı ve kahveyi aldı.
'sagol Jeon oturabilirsin'
Gülümsedim ve jiminin yanına geçtim.
10 dakika sonra etki etmeye başladı.Resmen bana yiyecek gibi bakıyordu ve galiba bir yerleri şişmişti 🤭
Yerinde duramiyor sürekli kıvranıyordu.
'cocuklar siz yazın bunu ben geliyorum.'
Nereye gitmisti? Hem de tek başına?
Herkes sessiz bir şekilde yazıyı yazıyordu zar zor 3 tahta dolusu uzun paragraf açmıştı ayakta duramiyordu.
Çıktığı gibi telefonuma mesaj gelmişti.Evet oydu,taehyungdu bana tuvalete gitmem gerektiğini söyledi.
'ah tanrım.Cok ateşim var elimi yüzümü yıkayıp geleceğim.Hoca gelirse soyleyin'
Jimine sırıtarak göz kirptim.Jimin anlamıştı oda bana siritip
'tamam kook bir şey olursa yaz bana'
'hmhm'
Deyip koşarak çıkmıstim sınıftan.Erkek hocalar tuvaletine geldim.
'bay kim-'
Cumlemi tamamlayamadan ağımi kapatan el ile kabinin içine suruklendim.Bu taehyungdu.Bunu biliyordum.Yerine duramiyordu beni kapıyla arasına aldı.
'tanrim çok fenasin.O zıkkım kahvenin içine bir şey attın!
Biliyorum! Ama jeon ne attiysan.Cok kötü yaptın.Cunku seni yuruyemeyecek duruma getireceğim.''bay kim ben bir şey katmadim-'
'jeon.Bana yalan söyleme'
'..'
Hala ve hala yerinde duramiyor sürekli zipliyordu.
'beni yuruyemeyecek duruma getir bay kim-'
Evet onu daha çok azdırmak istiyordum bu benim de onunda hoşuna giderdi.
'Seni içimde istiyorum.Deligimi yırtıp,kanatana kadar içimde dur bay kim-'
Hafif inledim
'parmaklarini içimde istiyorum agzimda tadını istiyorum bay kim'
'jungkook yapma'
'dudagimi şişirip kanatana kadar yemeni istiyorum.Dilini deligimde istiyorum bay kim-'
Dememe kalmadan taehyung esofmanimin üstünden penisimi sıkıca tuttu ve beni ters çevirip elini esofmanimin içine gönderdi.
'jeon beni delirtiyorsun.'
Onu delirtmeyi seviyordum.
Dier bölüm smut yazcam bu baslangic olsun PWPW0WKMD
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Sexy Teacher
FanfictionÇok yakın olan jikook okula yeni gelen taehyung ve yoongi adlı hocaya aşık olurlarsa?