10

341 14 14
                                    

Jimin
Hemen yoongiyi odaya çektim zavallim neye uğradığını şaşırdı.Hemen onu yatağa ittim bende yanına uzandım başımı omzuna koyup.uyumaya basladim.

Sabah
Yerimde kıvranıyordum çünkü dün çok içmiştim ve dus almadan uyumustum.Zaten grip olmak uzereydim bir de bu gelmişti üstüne.O kadar yorgundum ki yanımda uyuyan yoongiyi fark etmedim.Uzanip gözlerimi yorgunlukla kapattım ve yatağa vurmaya başladım.

'NEDEGGHN'

'NEDEN YOONGİİ! ALLAH BELANİ VERSİN!!MİNA İLE NE YASADİN HAA! HESABİNİ SORACAGİMM! SEREFSİGGZ!'

Çıkmayan sesimle mizmizlandim.Yakinimdan gelen ses ile irkildim.

'jimin.'

Gözümü açtığımda halisinasyon (bilmiyorum yazmayı caktirmayin🥺) gördüğümü sandım yorgunlukla gözümü açtım ve baygın gözlerle yoongiye baktım.

'sen gerçek değilsin aptal'
Dedim ve gözümü kapattım.

'hayir tamda gercegim.Dun o kadar içmiştin ki sadece jk ve taehyung bize geldiler.Jk uyuyordu telefonunun sarji yoktu ben ise size sarji almaya geldim.Sonra beni içeri aldın ve yatağa firlattin.Yanima uzandın ve yine söylenmeye başladın-"

"Sonra sende 'sana karşı boş değilim sadece öğretmen ve öğrencisi ilişki yaşayamaz nasıl olsa yarına unutursun dedin ve uyudun'

'jimin özür dilerim ama bu gerçek.'

'sen beni seviyorsun ve- her neyse okula gideceğim.'

'jimin hastasin bir yere gidemezsin.Ayrica bugün dersim yok.'

'mina ile mi gezeceksin?'

'ne alakası var? Daha sesin çıkmıyor gozlerin kirmizi bana mina diyorsun'

'yoongi-ah!'

'hm?'

'aciktim ben kahvaltı hazırlar misin bana:('

'tabii bugün ben sana bakacağım.Yani bu gece de burda kalacağım galiba'

'yeuu'

Dedim ve hızlıca yere kalktım.Ama o kadar yorgundum ki yere düştüm ve gözümü kapattım.

'Jimin! İyi misin?!'

'hayir.halim yok.'

Yoongiden beklenmedik hareketler.Beni kucağına aldı😭😭 sonrasında maalesef içeri koltuğa bıraktı ve mutfağa girip bana kahvaltı hazırlayıp geldi.

'jimin kalk kahvaltı'

'hayir hyung sen yap'

'ben yaptım kahvaltimi bak saat 9 da basladim hazirlamaya kıyamadım bir saat daha uyumana izin verdim ama böyle kendini miy miy edersen iyilesemezsin.'

'hmhm'

Agzima kadar verdi kahvaltımı sonrasinda mutfağa koydu ve yıkadı.Hemen yanıma geldi atesime baktı ve banyoya gidip suyu açtı.

'jimin gel duş aldiracagim sana'

'ne?! Ben daha yemek yiyemiyorum!'

'ben aldiracagim kalk'

Beni kucağına aldı ve banyoya götürdü.İc çamaşırlarım haric diğerlerini çıkardı.Ve soğuk suyu üzerime döktü.

'HEY! B-BU COK S-SOGUK!'

'uslu dur. İyilesemezsin bak!'

Beni yikamasina izin verdim sonrasında odama koyup iç çamaşırını degis dedi ama sen değiştir demedim.Utandim.Zar zor giyindim ama sadece altı giydim.

'h-hyung basım donuyor-'

Hemen yanıma koştu.

'İYİ MİSİN? Tamam otur.Alti giymissin zaten üstünü ben giydiririm'

Dedi ve pijamalarimi giydirdi.Beni koltuğa uzandirdi ve saçımı kuruttu sonrasında üstüme battaniye attı.Ve mutfağa girdi.İhlamur ve Mercimek çorbası kokusu geliyordu.Miss gibbiiiyy.

'jimin sana ıhlamur yaptım tut iç bakalım bunu'

'iyy hic sevmem hyung!'

'sana sevip sevmedigini sormadım.Hem atesinde düşmüş.Aksam yatmadan da sıcak süt iç.Sonra ağrı kesici at ve sabah mükemmel olucaksin.'

'tamam hyung'
Dedim ve igrene igrene içtim.Hemen bardagi aldı.Zaten akşam oluyordu.

'hyung yemek yedin mi?'

'yedim jimin'

'tamam'

'al corbani da icirelimm.'

Dedi ve corbami içirdi.

'AH! SİCAK!!! DUDAGİMM!'

'uzgunum iyi misin?'

'opersen gecermis'

Tepki vermedi ve çorbayi üfleyerek verdi sonunda bitmişti.

'sagol hyung'

'rica ederimjimin.'

Akşam olmuştu zaten uyumak istiyordum.Gunumsadece yemekle geçmişti ama boğazım,bas ağrım ve karnım geçmişti duş sayesinde hem ateşim dusmustu hemde sunki içkiden sonda yorgunlugumu atmıştım.

'evet sıcak sutunu de iç bakalım'

'🥛'

'aferin sana'
Dedi ve beni sanki bebek misim gibi yavasca yataga bıraktı.Ben ise yoongiyi hemen yatağa çektim.

'yanimda yat hyungg!'

'ah!Tamam.'
Dedi ve uzandı.

'hyung senden son birşey isteyebilir miyim?'

'tabii'

'seni birkere opsem'

'...'

'lutfen hyungg!'

't-tamam o-o-op"

Yavasca dudağına eğildim ve optum.Ama 2dk falan.

Sonrasında geri çekildim.ona sarıldım ve uyudum.

My Sexy Teacher Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin