BÖLÜM 17

7 1 5
                                    

Deku'dan;
Söyle nefesim.. söyle anlat ona nasıl günler geçirdiğimizi.. nasıl anılar yeşerttiğimizi..
Bugüne kadar açılmadı kalbim kimseye.. Sadece bir tek açıldı o da sana Kacchan.. Ve şuan neler yaşayacağımızı dahi bilmiyoruz. Bana kalırsa bu hayatta kalma oyununa daha fazla devam etmezdim.. Ama annem, arkadaşlarım, hocalarım, sen.. hayatıma giren onca insanlar ve beni güldüren, kötü zamanlarımda yanımda olan, ne olursa olsun beni terk etmeyen kişiler nedeniyle bu hayatta mutluyum. Hem de o kadar mutluyum ki.. Ama bazen de bir Ay'ın ışığıyla hayatta kalamayacak kadar umutsuz hissediyorum kendimi. Ve şimdi, ben daha kim olduğumu bile bilmiyor muşum..

(edebiyatçı olmak Deku'yu kötü etkiliyor benden demesi- Neyse anın içine etmim)


Ertesi gün eve geri dönmüşlerdi ve "sevgililiklerinin? flörtleşmenin? ilk günü?" olaraktan bir günü kendilerine ayırmışlardı.

Diğer gün;

Sabah kalktığımda fark etmem gereken şeyi fark ettim. Artık kendimi Izuku Midoriya olarak görmüyordum. Aslında bunun da bir önemi olduğunu sanmıyorum. Önemli olan isim mi ki? Öyleyse eğer zaten Kacchan tarafından konulan bir takma ismim var benim. Deku..

"DEKU! Konuşulacak konular olduğunu biliyorsun salona gelir misin? Uyanık olduğunu biliyorum"

Pfftt bunu diyen tabiki Nora, uyanık olup olmadığıma dahi her şeyi biliyor ha?..
Acaba benim hakkımda daha neler biliyorsun..

/Salonda/

"H-hey Tanjiro.. Nezuko.."

Ve üçlü aradan geçen yılların ardından tekrar bir araya gelerek sarıldılar.


Salondaki televizyon ekranında "Hacklendi" yazısı göründü ama Nora gayet de rahat görünüyordu. Aslında bakarsak o neler döndüğünü dahi biliyor gibi görünüyordu.

Nora: "Sorun yok.. Aslında en büyük bir sorun var ama.. her neyse"

Daha 4 genç bir şey söyleyemeden ekranda bir video kaydı belirdi görünüşe göre birkaç bilim insanı(?) konuşuyordu;

"Deku dünyaya gelmişse başka bir evrenden,
bu onun özgünlüksüz olma nedenini açıklıyor sanırım."

"Evet.. ve gücünü All Might'tan almış.."

"Bu kadar güçlü olmasının sebebi bu yani?"

"Ve bu kadar olan şeyden sonra hafızasını kaybedip de (MHA) evreninde doğduğunu sanması.. Tam bir talihsizlik!"

"Hafızasını kim silmiş öğrenilebildi mi?"

".."

"..."

"Onun-"

(Alarmlar çalmaya başladı. Bina çöküyor, yani kolay bir tâbirle deprem oluyordu. Evren; "Hafızasını kim silmiş?" sorusuna cevabı vermek istemiyormuş gibi görünüyordu.. Ve bunun cevabını bilen tek kişi orada can vermişti..)

Video kaydı bitmiş Tanjiro ve Nezuko böyle bir şey olduğunu çoktan tahmin ettikleri için çok şaşırmamıştı. Nora ise tüm hikayeyi biliyordu zaten ama neyse. Geldik gelelim Bakugou ve Deku'ya.. Zaten bildikleri şey;
Deku'nun hafızası silinmişti
Ve Nezuko ile Tanjiro'yu Deku tanıyordu
Ama peki evren? Ah pardon evrenler mi demeli?

Deku: "Ben.. Ne?"

Nora: "Hmm.. bunu bu zamana planmamıştım ama fark etmez"

Bakugou: "SEN. BU. ÇOCUK. HAKKINDA. NE .BİLİYORSUN ?!!!"

Tanjiro: "Sakin olabilir misiniz? Nora'nın kötü biri olmadığını anladığınız halde bu şekilde ona davranamazsınız. Ama bildiğimiz her şeyi anlatacağız. Ama en azından en yakın zamanda..

Nezuko: "Hmm.. Hmmmm.."

Bakugou: "Konuşamıyorsan bari ses çıkarma-"

Deku-Tanjiro: "HEY!"

Nora: "Nasıl yapacaksınız bilmiyorum ama bu 1 haftayı çok iyi değerlendirmenizi istiyorum çünkü bu sizin belki de son 'mutlu' bir haftanız olucak"

Gençler açıklamaya gerek kalmadan olayın farkında olarak hayatlarında geçirebilecekleri en iyi 1 haftayı geçirirler..

Nora bu "1 hafta" olayını nasıl mı ikna ettirdi? Eh o da yazara kalsın.



1 HAFTA SONRA:

İki gencin gözleri sonuna kadar açılmıştı. Yerlerinden haraket etmek onlar için biraz daha zorlaşmıştı nefes almak da aynı şekilde. Çünkü.. Nora artık aralarından sonsuza kadar ayrılmıştı. Hem de tek bir notla..

NOT:
DEKU'NUN SIRRI

"Deku sıradan bir evrende doğmasının yanı sıra kahramanlara her zaman inanmıştı. Gerçi bu onun evreninde gerçek bile değildi de neyse. İllaki evreninde bir garipliği bulmaya çalışan Deku, kâşif olmaya karar vermişti. Yıllar süren araştırmanın ve yolculuğun ardından evrenleri keşfetmişti. Ve bunların hepsinden haberi olan "..." onun ilk bulduğu evrene göndermeden hemen önce annesi ile birlikte hafızasını silmiş, ardından annesi ve Deku'yu (MHA) evrenine göndermişti. Ama bilmediği bir şey vardı. Deku'nun ilk bulduğu evren Boku No Hero Academia değildi. Onun ilk bulduğu evren ve orada edindiği arkadaşları Kimetsu No Yaiba adlı ve tanıştığı kişiler tabiki Tanjiro ile Nezuko'ydu. Fakat ne yazıkki bu evreni keşfettikten sonra hafızası silinmiş olduğu için Deku, hem Kimetsu no yaiba (Kny) evrenini, hem de Kamado kardeşlerini unutmuştu.

Sonrasını anlatmama gerek var mı? Deku özgünlüksüz olduğundan zorbalık görür, ve zorbası (Katsuki) ye aşık olur. Ardından All Might, Deku'ya özgünlüğünü verir ve Deku kahramanlık lisesi "UA" kayıt olur."

Deku: "Hayatımın senaryosunun bir başkasının elinde olmasını beklemiyordum. Eh yani ben buyum? Neden devam etmiyorum? Neden "yeni evrenler" keşfetmeye devam etmeyeyim ki. Anlaşılan Tanjiro, Nezuko.. sizinle de bu şekilde tanışmışım. Ve artık yaşamak için de bir sebebim var gibi duruyor. Ki her zaman vardı. Herkesi korumak. Alın yazısı gibi yazılmış bu benim kaderime ayrıca bu kaderden de kaçamayacakmışım gibi duruyor"

Şimdi işte tek bir amaç vardı yapılması gereken şey.. Evrenler mi? Eh bir takım portalların oluşması gerek o zaman! Yani, portalın nasıl oluştuğunu öğrenmemiz gerek sanırım. O da benim hafızama kalmış bir şey gibi duruyor. Sadece bir takım zamana ihtiyacım var.. 

𝙏𝙃𝙄𝙎 𝙄𝙎 𝙉𝙊𝙏 𝙈𝙔 𝙒𝘼𝙔 ||ʙᴀᴋᴜᴅᴇᴋᴜ||Where stories live. Discover now