Minden elcsendesült a színházban. A nézők izgatottan várták a kezdést. A zene elindult.
Megszokott hip-hop rap szólt. Pörgős, dinamikus tánccal kezdetek. Folyamatos volt a térformacsere. A közönség átvette a hangulatot. A színpad előtt elkezdetek ugrálni.
Aki középen állt, Jason előre kinyújtotta kezét. Markában csillámfelhő keletkezett. Az egyik szélén, egymás valaki kitartotta a kezét, szintén csillámot tartott. A másik oldalon is ez történt. Hirtelen össze-vissza rohangálnak. Mindenki kezében csillám volt. A zene zavarossá vált, a táncosok a fejüket fogták. Megbolondultak az abnormális jelenségektől.
Buborékok fedik el őket. Felix magaslik fel a többiektől el, övé a legnagyobb csillámfelhő. Csodáló arccal néznek rá, megérintik a vállát egyesével, térformába állnak, majd közösen táncolnak. Megnyugodtak. A zene harmonikus, egyszerre mozognak. Ez csak pár pillanatig tartott, mert valaki elkezdet eltérő mozdulatokat csinálni. A zene haragossá vált. Az a valaki eltolta magától az embereket, abbahagyták a táncot. Ez Freya volt. Kezét maga körül tekergette, ettől az ő csilláma egyre nagyobb és nagyobb lett. Lesújtott a többiekre, ő testesítette meg a gonoszt. A táncosok megrémültek tőle. A zene sötétté vált, úgy folytatták a táncot. Kívülről úgy tűnt élvezi ezt a szerepet. A zsűri erősen figyel rájuk.
Freya elé Felix kerül, elkezdenek egymást kerülve táncolni. Ez egy csatát ábrázolt. Freya egyre kisebben táncolt. Felix volt fölénybe. Felugrik a magasba, tűz borítja el. Egy főnix alakja volt benne látható. A nézők megijedtek a hirtelen fénytől. A táncosok körbe vették Felixet, mikor földedért. Ünnepelték őt. Freya láthatóan a földön van a többiektől távol. Evesztette a harcot.
A hős ellöki maga mellől az embereket, kezet nyújt az ellenségének. A gonosz először tétovázik, de végül elfogadja a segítséget. Körbe rajongják őket, majd közösen táncolnak. Közben csillám, buborék és tűz veszi körül a táncosokat. Igazi boldog befejezés volt. A tánc végeztével közös pózba állnak. A zene abbamaradt.Pár pillanatig néma csend volt. A közönségnek felkellett dolgozni, hogy befejeződött a műsor. Állva tapsolták meg őket, még a zsűri tagok is felálltak. Kezén fogva hajolt meg a csapat, majd közösen vonyítottak. A nézők vissza üvöltöttek. A csapat lement a színpadról. Ban jött fel utánuk.
- Woooh! Ez egy hihetetlenül király előadás volt! Ugye? – a közönség sikít – Rendben van! Most egy órás szünet jön. Kint megrohamozhatják a büfét vagy levegőzhetnek is, de a lények, hogy vissza jöjjenek az eredményhirdetésre. Egy óra múlva itt találkozunk a színpadon.
Szinte mindenki kiment a teremből. Versenyfutás volt a büféig sokak között. Voltak olyanok is, akik levegőztek vagy csak a folyosón álltak.
Freyáék amint az öltözőbe értek egyből leültek, elterültek a földön. Levegőért kapkodtak.
Az ajtón beront Levi.- Srácok! Ez valami hihetetlen volt!
Mindenki like jelet mutat fel.
- Értem! Most nem tudtok beszélni. Viszont tényleg ez volt a legjobb, összehasonlítva a próbákkal.
Freya elmosolyodott. Örült Levi szavainak. Mindenki elkezdi bámuli őt. Ezt észre veszi és felnevet. Össze néznek a többiek, majd mindenki elkezd nevetni.
Pár perc múlva kimennek friss levegőt szívni. Kint találják Dekuékat. Odamennek köszönni nekik.
- Sziasztok! – szól hozzájuk lelkesen Diana
- Szia! – köszön vissza Mina és két kézzel lepacsiznak egymással
- Nagyon menők voltatok! – dicséri őket Tsuyu
- JAJ, KÖSZI! – örvendezik Kiara
- Shh! Halkabban! – rászól Skyler – Mindenki minket bámul.
YOU ARE READING
Új Kezdet (bnha)
FanfictionA történetünk onnan kezdődik, hogy miután Deku legyőzte All For One-t és Tomurát megmentette azóta eltelt három hónap. Lassan kezd minden vissza állni a régi kerékvágásba. Az akadémián is lassan visszatér az oktatási rend és a híres 1/A osztály átlé...