- Szóval Freya, mikor születtél? - kérdezi Tsukauchi.
- Grrr. - morog vissza.
Dobbant a jobb lábával. Végigtekint a városon, mint egy radar. Füllével hallgatózott. Figyelte van-e ellenség a közelben. Szemei kéken villogtak.
- Nincs időnk arra, hogy most magamról beszéljek. - mondta.
- Rendben, akkor még egy kérdés. Van vezetékneved? - kérdezi Tsukauchi.
- Nincs. Vagyis nem emlékszem rá.
- Rendben. Mond el, amit tudnunk kell. - mondja Best Jeanist.
Freya bólintott és elkezdte:
- Lord Golden Company, röviden L.G.C. egy olyan szervezet menj az egész világban nagy hírnévre tett szert. Természetesen a gonosztevők körében. A hősök nem vettek róla tudomást. A gonosztevőknek segédeket biztosítanak, más néven rabszolgákat.
A szolgákat még az előtt ragadják el a szülőktől, hogy megjelenne a képességük. Ez általában gyermekkorban történik. Minden gyereket egy nagy helyiségbe zárnak el. Nincs napfény és víz. Élelmet is ritkán kapnak. Mikor megjelenik a képességük találkoznak a Fő mesterrel. Ő nevezi el a gyerekeket. Így kaptam a Monster nevet.
Ezután kiképzést kapnak a rabok. Mindenki a képessége szerint. Ezen kívül megtanulják, hogyan kell helyesen ölni, fegyvert használni és védelmezni az ügyfélt. Mikor befejezik a képzést egy vizsgán kell részt venniük, ekkor mérik fel erejüket és osztályozzák őket. A vizsga végeztével megkapják a pecsétet a nyakukra. - mutat égési sérülésére. - Én is megkaptam, de eltudtam távolítani.
A tarkójukon lévő jellel a Fő mester tudja, hol vannak, esetleg azt is, hogy mire gondolnak. Mentális fájdalmat tud okozni a rabnak, ha rajta van a pecsét.
A rabszolgákat a feketepiacon árulják, de úgy mintha ritka, nehezen összegyűjthető kártyák lennének. Szoktak hősök kijárni felszerelésért, hogy erősebbek legyenek, de egy kártyás bolt nem érdekli őket. Kivéve a gonosztevőket, akik tudják miről is van szó.
A kártyákon a rabszolgák erőssége és level szintje látszik, amit a vizsgán elemeztek ki. Ez alapján tudják kiválasztani a gonosztevők milyen segédet akarnak maguk mellé. A ranglista tetején én álltam. - fordította el arcát, elszégyellte magát. - Szinte minden gonosz engem akar védelmezőjének. Egy évre előre bevolt táblázva a naptáram, hogy kinél vagyok rabként. Minden bizonnyal velem jól ment az üzlet.
Öt évvel ezelőtt menekülést kíséreltem meg ezekkel a gyerekekkel együtt sikeres végkifejlettel. Árvaházba vittem őket. Túl idős voltam akkor és tudtam, hogy úgyis az utcán kötnek ki, ezért nem tartottam velük. Sikátorokban élet, míg nem találtam egy közösséget, akik befogadtak. Három évig voltam szabad.
Elkaptak és kínzással büntettek, nehogy próbáljak újra megszökni. Agymosást is kaptam, hogy elfelejtsem a történteket, de szerencsére az elveim megmaradtak, így tudták vissza hozni az emlékeimet a gyerekek.
Most a fellázadásom miatt a Fő mester elég mérges rám, ezért csapatokat küld utánam, hogy vissza szerezzen. Pont emiatt kérem szépen önöket. Engedjenek el, hogy ne okozzak még több problémát.Befejezte mondani valóját és a kihallgatást vezénylők kimentek a teremből. Freya bent maradt. A profi hősök egy másik terembe mentek megbeszélni a hallottakat.
A gyerekeket bevezényelték Freyához. Velük tartottak Dekuék is.- Ügyes voltál, Nővérem. - mondta Lydia. - Mi lesz a következő lépés? Közösen legyőzzük az ellenséget?
- Nem. A legjobb az lenne, ha eltűnnék innen. Minden gond megoldódna.
- Monster vagyis Freya! - szólal meg Deku. - Miért nem kérsz segítséget a hősöktől?
- Nem lehet. Az egész hely porrá őrlődne, ha segítséget kérnék. A Fő mester nem kegyelmez semminek és senkinek.
- De hát a hősök többen vannak, mint a gonosztevők. - mondja Shouto.
Freya megrázza fejét.
- Világszere mindenhova elér az L.G.C. keze. Egész biztos többen vannak, mint az itteni hősök.
- Akkor sem értelek. - szól Deku. - Simán kérhetnél segítséget.
- Azért nem kér, mert eddig, aki segíteni próbált neki mind megölték. - mondta Ophelia hidegvérrel.
Freya és a gyerekek lesütötték arcukat. Deku zavarodott arckifejezést vágott. Nem akarta elhinni, amit hallott. Bakugo és Shouto érzelem mentes arcot mutattak.
A fiúk próbálták átérezni min is mehetett keresztül Freya, de ez nem volt lehetséges. Meghaladta képzeletüket.Lydia szólalt meg egy hosszú csend után:
- A helyzetünk az L.G.C.-ben borzalmas volt. Össze voltunk tömörülve egy helyiségbe és még élelmet is alig kaptunk.
- De szerencsére a Nővérünk kihozott bennünket a pokolból. - szólal meg mindenki fejében Nyla hangja.
- Örülök, hogy titeket kitudtalak hozni onnan. - mondja Freya és megölelte a lányokat.
Hakuro és Hikaru odaálltak Deku elé és feltettek neki a kérdésüket:
- Ti mind az akadémián tanultok, hogy hősök legyetek, ugye?
- Igen. - válaszol Bakugo.
- Akkor felvennétek Freyát, hogy hős legyen? - mondja Hikaru.
- Igen, hogy betarthassa háromszoros ígéretét. - fejezibe a gondolatot Hakuro.
A fiúk csak pislogtak rájuk. Nem számítottak erre a kérdésre.
- Áh! - sóhajtott Freya. - Nem ez a legjobb alkalom erre. - szégyenkezet.
- De igen! Mégis mikor lenne a „megfelelő alkalom"? Mikor tartanád be az ígéreted? - mondja kissé mérgesen Hakuro.
- Grrr. - elfordul Freya. Fogalma sem volt arról mégis, hogyan kéne betartani ígéretét.
Hosszú gondolkodás után Deku szólal meg:
- Nem tudom, hogy felvennék az akadémiára, de egész biztos befogja tartani ígéretét.
Freya és a gyerekek szeme megcsillant, meghatódottak. Nem gondolták volna, hogy egy kívülálló ilyet mond.
Freya elmosolyodott és bólintott Dekunak. Tiszteletét fejezte ki neki.Mindeközben a profi hősök megbeszélik a kihallgatás részleteit. Tsukauchi és Best Jeanist beszámol az eseményről Endeavor -nak, Nezu -nak, Aizawa -nak és All Might -nak.
- Hát ez nem semmi. - mondja Aizawa. - Olyan információkat osztott meg velünk, amik világszintű problémákat jelenthet.
- Viszont nem mondott magáról szinte semmit. Kivéve a valódi nevét. - szól Nezu.
- Igen, de segített nekünk a gonosztevők elfogásában és Midoriya-fiú szerint segítő szándékai voltak már a legelejétől kezdve. - védte All Might.
- Amit mondott mind igaz volt. - mondja Tsukauchi. - Mennyi szörnyűségen mehetett keresztül, szegény lány. - sajnálta őt.
- A meglehet. - szól Best Jeanist. - A képességét, viszont kivételes módon tudja uralni.
- Ez nekem is feltűnt. Elég figyelemfelkeltő. - erősítette meg Endeavor.
- Hmm. Biztos érdekes hallgató lenne az akadémián. - mondja Nezu.
- Ezt, hogy érti? - értetlenkedett All Might.
- Láthatta mindenki, képességét kivételes módon tudja használni és egyszerre több gonosztevővel is eltudott báni, mint bárki más.
- Igazgató úr! Talán azon gondolkodik, hogy felveszi őt az iskolába? - kérdezi Aizawa.
- Nem tudom. Megfigyelem egyelőre.
- Akkor abban egyetérthetünk, hogy szemmel kell tartanunk őt. - jelentette ki Best Jeanist.
- Mi lesz a kérésével, hogy elengedjük? - kérdezi Tsukauchi.
- Nem tehetjük. - mondja Endeavor. - Túl fontos személy lett az ügyben.
Mindenki rábólintott.
Elindultak a kihallgató terembe, ahol Freya volt. Az épület ekkor megremegett. Bomba robbanás hallatszott kintről.
A profi hősök harcra készen rohantak ki a kijáraton. Amikor kiértek nagyon meglepődtek azon, amit láttak.
ESTÁS LEYENDO
Új Kezdet (bnha)
FanficA történetünk onnan kezdődik, hogy miután Deku legyőzte All For One-t és Tomurát megmentette azóta eltelt három hónap. Lassan kezd minden vissza állni a régi kerékvágásba. Az akadémián is lassan visszatér az oktatási rend és a híres 1/A osztály átlé...