Éljenezve ugranak fel a padokból a diákok. Örülnek, hogy újra megrendezésre kerül az esemény. Freya nem értette mi ez a nagy felhajtás. A magasba emeli a kezét.
- Bocsánat! Mi az a Sportfesztivál?
Értetlenül néz rá mindenki. Nem gondolták volna, hogy nem tud erről semmit.
- Valaki magyarázza el neki! – utasítja a diákokat Aizawa
Kirishima odaugrik Freya padja elé és lelkesen elkezd beszélni.
- A Sportfesztiválon egymás erejét mérjük össze egy stadionban. Ez a legnagyobb esemény az U.A.-ben. Még a tévében is adni fogják a játékokat.
- Tényleg?
- Igen. Az egész évfolyam harcol egymás ellen. – egészíti ki Denki
- Hmm... Ki lehet hagyni ezt a fesztivál?
Mindenki felcsodálkozik. Nem hitték, hogy ilyen döntésre fog jut.
- Kötelező a részvétel! – mondja Aizawa
- Értem.
- A játékok alatt profi hősök figyelnek minket és az esemény végén kapunk meghívásokat tőlük, hogy meglátokathatjuk a hősügynökségüket. – magyarázza Iida
- Ez fontos, ugye?
- Igen!
- Értem...
- Mára ennyi! Mehettek! – szól Aizawa
A diákok lelkesen beszélgetnek a fesztiválról. Találgatnak, hogy vajon milyen feladatokkal kell majd szembenézniük. Freya bizonytalanul néz maga elé. Nem érzi jó ötletnek a dolgot.
- Valami baj van? – kérdezi Deku
- Nincs, csak... Ez egy kicsit fura nekem.
- Eh? Mire gondolsz?
- Miért kell egymás között versenygeni? Ezt fölöslegesnek gondolom.
- Ne így tekints rá!
- Igen! Ez csak móka! – mondja lelkesen Mina
- Az, hogy szétverjük egymást? – fordítja oldalra a fejét
- Ömm... Nem erre gondolok...
- Összemérjük egymás erejét, azért hogy megtudjuk, ki a jobb. A hősök is ezt teszik nap, mint nap. – mondja Kirishima
- Asszem, értem mire gondolsz.
- Szuper!
Eltelt a tanítási nap. Délután szinte mindenki elment edzeni. Freya megint csak furcsának találta, hogy ennyire készülnek egy ilyen eseményre.
Elment a nővérhez megnézetni a hátát. Szükségesnek érezte.
- Recorvery girl? – szól be a terembe hangosan
- Itt vagyok, kedves! Miben segíthetek?
- Megtudná nézni a hátamat, kérem?
- Persze!
Ruhájának felső részét levette Freya és felült a vizsgáló asztalra.
- Izgulsz már a Sportfesztivál miatt? – érdeklődik a nővér – Ez lesz neked az első, igaz?
- Igen, de nem igazán értem, miért olyan nagydolog. Értem, hogy profi hőssé váláshoz fontos, mégis...
- Hmm... Megértelek! Neked eddig úgy kellett élni, hogy rejtegeted magad. Itt viszont az egész világ látni fogja a képességed.
YOU ARE READING
Új Kezdet (bnha)
FanfictionA történetünk onnan kezdődik, hogy miután Deku legyőzte All For One-t és Tomurát megmentette azóta eltelt három hónap. Lassan kezd minden vissza állni a régi kerékvágásba. Az akadémián is lassan visszatér az oktatási rend és a híres 1/A osztály átlé...