A gyengélkedőben egész sokan gyűltek össze. A legtöbbször csak kiütötték az ellenfelek, de mind itt kötöttek ki. Legutóbb Deku járt itt a bokáit ellátni. Sajna nem sok ideje volt, mert a következőkben megint ő küzdött. A másik friss hús Freya volt. Recovery Girl diagnosztizálta a lány sérüléseit.
– A karcolások mellett kisebb zúzódások is található volt a testén. Mentálisan teljesen legyengült. Csoda, hogy ilyen sokáig kihúzta. Nem szabadna ilyen felelőtlennek lennie! – mondta Hunternek, aki a betegágy mellett ült
– Tudom, és igyekszem őt erre figyelmeztetni, de túl makacs!
– Az ilyen lányoknál gyakori tulajdonság. – érintette a fiú vállát Recovery Girl és elment a többi sérültet megnézni
Az első fordulóban megsebesültek már elhagyták a szobát. Még Mineta is felépült, pont addigra, hogy lássa Tsuyu harcát. Mint mindenki, az A osztály is rá csodálkozott, hogy Shinso egymás után játssza ki az ellenfeleit. Most eljutott a döntőbe és már csak egy személy választja el az első helytől. Az, aki a következőkben győzz.
Iidával szemben Deku állt. Ha lehet mondani, ők egy nagyon jó rivális párost alkotnak. Egy igen mély barátság alakult ki köztük és tisztelik egymás akaratát. Bizonyára sokat is tanultak egymástól, de most a harcra fókuszáltak.
Midoriya és Iida egymásnak startolt. Ökölcsatába kezdtek, amibe a lábat is használtak a támadáshoz. Mondhatni Iida előnyben volt, mert Deku az előzőben lesérült, de valahogy így is tudta tartani a lépést. Persze ez mind Recovery Girlnek köszönhető.
Iida egy idő után fura dolgot vett észre. Mintha Midoriya nem is a talajon lépkedne.
A repülés képességét használja. – gondolta
Ennek tudatában arra a következtetésre jutott, hogy ettől az ellenfele könnyebb, azaz...Freya felordítva kelt fel beteg ágyából. Hunter megnyugtatta és emlékeztette hol van.
– Sportfesztivál?... Várj! Midoriyával harcoltam...
– Igen, de ő kiütött téged. – mesélte Hunter
– Nem.
– Higgy nekem. Lehet, hogy elfelejtetted.
– Most ki harcol? – kérdezte miközben felöltözött
– Ümm... Midoriya és az a páncélos futólovag, asszem.
– Máris indultok? – állította meg őket Recovery Girl
– Már jobban érzem magam. – nyugtatta Freya
– Rendben! Mennyetek!
Ki is léptek az ajtón és az A osztály felé tartottak. Ahogy közeledtek, egye jobban lehetet hallani a közönség zsivaját. A két fiú nem kímélve egymást támadtak.
Amint kiértek, Freya körbekérdezett az eseményekről.– Iida dobálgatni kezdte a föld felé Dekut, mintha egy márna volna. – magyarázta Uraraka
– Mert a repülés képességét használja. – mondta Denki
– Viszont Midoriya a csapásával megsértette Iida hajtóműveit, így nem tud a képességével támadni. – folytatta Kirishima
– Értem. – reagált mindezekre Freya
Deku már megint térden állt. Nem tudta elviselni a fájdalmat. Iida ez kihasználva kiakarta ütni. Ezzel ő győzött volna.
Deku a fekete ostorát a lábára terjesztette ki. Olyan volt, mintha egy hajlékony sint tett volna magára. Iida felé rohant, meg akarta támadni. Ellenfele annyira megdöbbent, hogy nem tudta észlelni időben a feléje érkező csapást.
Iida gyönyörű ívben kirepült a pályáról. Deku megnyerte ezt a kört. Már csak egy maradt hátra.
YOU ARE READING
Új Kezdet (bnha)
FanfictionA történetünk onnan kezdődik, hogy miután Deku legyőzte All For One-t és Tomurát megmentette azóta eltelt három hónap. Lassan kezd minden vissza állni a régi kerékvágásba. Az akadémián is lassan visszatér az oktatási rend és a híres 1/A osztály átlé...